V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi pska! Jaksamisia sinne! Miten ajattelit toimia?Minulla on se kuuluisa musta maanantai. Olen jo pitkään epäillyt mieheni pettävän, nyt se on vihdoin selvää: laukusta löytyi kondomit!
Viikko alkaa huonoissa merkeissä, mutta yritetään, yritetään.
En tod. vieläkään tiedä. Mies kiist kondomit, sitten sanoi ostaneensa kivan pakkauksen tähde. Pitää varmaan ihan blondina!!!!!Voi pska! Jaksamisia sinne! Miten ajattelit toimia?
Elämäsi on kuin Kauniit ja rohkeat-saippuasarjasta. Lopetin sen katsomisen Youtubesta, mutta luen silloin tällöin spoilereita.En tod. vieläkään tiedä. Mies kiist kondomit, sitten sanoi ostaneensa kivan pakkauksen tähde. Pitää varmaan ihan blondina!!!!!
Elämäsi on kuin Kauniit ja rohkeat-saippuasarjasta. Lopetin sen katsomisen Youtubesta, mutta luen silloin tällöin spoilereita.
Laita miehesi mökkireissut katkolle, ja
digilaitteiden käytölle käytölle tiukat säännöt.
Ilmoittamalla, että jos nyt lähdet niin lähdet sitten viimeisen kerran ja tavarasi on noudettavissa sen jälkeen ovenne ulkopuolelta. Avioeropaperit jos olette naimisissa heti vetämään jos lähtee.Miten laittaa miehen mökkireissut tauolle, kertokaapas vinkkejä?
No et mitenkään. Sinä kunnioitat itseäsi ja sinulla on selkeät arvot joita odotat myös mieheltäsi löytyvän (nämä luonnollisesti on käyty läpi ennen yhteen menoa). Jos näitä yhteisiä arvoja ei löydy niin annat miehen mennä?Ja ymmärrän kyllä olen Blondi Brooke, liian kiltti ja hiukan tyhmä. Mutta miten saa aikuisen miehen laittamaan paheet tauolle, kerro!?
No et mitenkään. Sinä kunnioitat itseäsi ja sinulla on selkeät arvot joita odotat myös mieheltäsi löytyvän (nämä luonnollisesti on käyty läpi ennen yhteen menoa). Jos näitä yhteisiä arvoja ei löydy niin annat miehen mennä?
Siksi että monet ihmiset roikkuvat huonossa suhteessa mieluummin kun lähtevät koska pelkäävät/luulevat jäävänsä yksin. Varsinkin läheisriippuvaiselle ihmiselle on kova kasvunpaikka seistä omilla jaloillaan.Kiitos Lispetti ja muut ❤ Taitaa olla juuri noin, ettei kannata odottaa ihmettä, jos toinen ei ole rehellisellä asialla enää tai jos toinen kohtelee muuten huonosti. Miksi se lähteminen on niin vaikeaa![]()
Siksi että monet ihmiset roikkuvat huonossa suhteessa mieluummin kun lähtevät koska pelkäävät/luulevat jäävänsä yksin. Varsinkin läheisriippuvaiselle ihmiselle on kova kasvunpaikka seistä omilla jaloillaan.
Jos haluat muutosta elämääsi niin sinun on se itse tehtävä. Toinen ihminen ei tule muuttumaan ja hänellä on myös oikeus elää omannäköistä elämäänsä.
Hyvä kysymys kuka minä olen. Olen jalat maassa oleva tyyppi, joka tykkää kirjoittamisesta avoimella keskustelupalstalla. Aloitin kirjoittamiseni netissa vuosituhannen vaihteen molemmin puolin. Minulla ei silloin ollut kotona nettiä Tein töitä tietokoneella, ja sattumalta osuin Soneraplazan Elleihin.Mies ei todellakaan ota mitään sääntöjä tai taukoja vastaa. Kuka sinä olet?