vierailija
Eikö löydy somesta kuvaa niin jokainen voi päätellä itse? Toiset ei vaan näe millään.Oli kyllä
Eikö löydy somesta kuvaa niin jokainen voi päätellä itse? Toiset ei vaan näe millään.Oli kyllä
Mä en ymmärrä tuota diktaattori-nimittelyä. Siellä on kaksi modea ja tähän mennessä esim. kaikki serveriin liittyvät muutokset on toteutettu äänestämällä.Mitä päätäntävaltaa siellä on annettu yhdelle ja miten se valta ilmenee? Onko moden oikeudet vain yhdellä vai miten? Mistä yksi henkilö päättää tai on päättänyt?
Vai Nokia areenan keikka?Jodelissa joku väittää, et Bojan sanonut eilen joillekin tulevansa helmikuussa Suomeen yksin. Käytännössä voi olla pelkkää paskapuhettakin. Mites se UMK juontomahdollisuus?
Tai sit vaan Lapin loma esim. Mut UMK olisi kyllä hyvä syy jättää Joksujen Thaimaan matka välistä.Jodelissa joku väittää, et Bojan sanonut eilen joillekin tulevansa helmikuussa Suomeen yksin. Käytännössä voi olla pelkkää paskapuhettakin. Mites se UMK juontomahdollisuus?
Miksi te roikutte siellä kyttäämässä jos ilmapiiri ei miellytä? Ne varmaan perusti sen discordin ihan sen takia etteivät vastaavasti tykänneet enää ilmapiiristä vauvalla tai täällä
Bojan tulee yksin, miten vois liittyä siihen?Vai Nokia areenan keikka?
Minkälaisista asioista siellä äänestetään?Mä en ymmärrä tuota diktaattori-nimittelyä. Siellä on kaksi modea ja tähän mennessä esim. kaikki serveriin liittyvät muutokset on toteutettu äänestämällä.
Tai sitten tulee valitsemaan ne kaikki festarikeikat, mihin haluaaBojan tulee yksin, miten vois liittyä siihen?
Sieltä ei ole varmaan edes tarvinnut moderoida mitään pois koska kaikki osaa keskustella niin kuin järkevät aikuiset, toisin kuin täällä. Välillä ollaan eri mieltä mutta koskaan ei tartte jäädä jankkaamaan ja riitelemään. Varmaan tuo tän päiväinen "hiljentäminenkin" on vaan joku keskustelu jossa oltiin eri mieltä mutta päätettiin ettei sitä kannata pidemmälle jatkaaMä en ymmärrä tuota diktaattori-nimittelyä. Siellä on kaksi modea ja tähän mennessä esim. kaikki serveriin liittyvät muutokset on toteutettu äänestämällä.
i your dreamsVai Nokia areenan keikka?
Minkänäköiset merch-myyjät siellä oli sinun mielestäsi? Voisitko kuvailla tarkasti?Eikö löydy somesta kuvaa niin jokainen voi päätellä itse? Toiset ei vaan näe millään.
Tulee tietysti allekirjoittamaan keikkasopparit kevään kiertueesta ja tarkastamaan keikkapaikat. Kiirettä pitää kun täytyy käydä kaikki Euroopan kiertuemaat läpi mutta jonkun se on tehtävä.Bojan tulee yksin, miten vois liittyä siihen?
Yksikään tieto ei saa mennä ohitse ja keikkarapsatkaan ei enää muualle tuu, siellä on yli sata ihmistä, joista suurin osa ei kirjoittele mitään.Miksi te roikutte siellä kyttäämässä jos ilmapiiri ei miellytä? Ne varmaan perusti sen discordin ihan sen takia etteivät vastaavasti tykänneet enää ilmapiiristä vauvalla tai täällä
Eiköhän tuo ollut sarkasmia, kun täällä tietyt mammat viemässä ties mihini your dreams
Ei mitään hajua kun en ollut siellä.Minkänäköiset merch-myyjät siellä oli sinun mielestäsi? Voisitko kuvailla tarkasti?
No miksi kommentoit?Ei mitään hajua kun en ollut siellä.
Noinhan se varmasti just menee.Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on, kun luetun ymmärtäminen on noin huonolla tasolla? Oli pakko mennä katsomaan minkälaisesta ”haukkumisesta” siellä on kyse. Ja siellä onkin keskustelua siitä, miten helposti lähtee tekemään omanlaisiaan tulkintoja, kun näkee kuvia fanilahjoista. Eli esim. kun näkee kuvan, jossa B hymyilee innoissaan Tupla-patukka kädessä, niin ajattelee, että onpas B innoissaan SUOMI-lahjasta. Ja oikeasti tilanne meni niin, että kaikki haluaa tunkea Bn käteen lahjoja ja ottaa kuvan, joten hän ei edes ehdi katsoa, minkä patukan on saanut. Tai ajattelee, että B on laittanut rakkaan Jere-korun käteen varta vasten, kun oikeasti hän on vaan vetänyt sen ranteeseen fanitapaamisessa samalla, kun juttelee kuuden muun ihmisen kanssa.
Seuraatko myös joka ikistä muuta aiheeseen liittyvää Discord-serveriä ja Tumppu-tiliä jne? Samat jutut pyörii muuallakin ja moni asia on jäänyt tuolla Discordissa mainitsematta.Yksikään tieto ei saa mennä ohitse ja keikkarapsatkaan ei enää muualle tuu, siellä on yli sata ihmistä, joista suurin osa ei kirjoittele mitään.
Kyselin eikö löydy kuvaa niin jokainen voisi päätellä itse. Lähinnä siksi ettei tarvitsisi väitellä. Onhan se jo nähty että vaikka olisi kuva niin osan mielestä ei kuulemma ole hän siltikään.No miksi kommentoit?
En ole muissa discordeissa, tumpussakin hyvin harvoin, mutta näissä kaikissa ketjuissa päivittäin ja X:ssä myös.Seuraatko myös joka ikistä muuta aiheeseen liittyvää Discord-serveriä ja Tumppu-tiliä jne? Samat jutut pyörii muuallakin ja moni asia on jäänyt tuolla Discordissa mainitsematta.
Eikös UMK-treenit kestä paljon kauemmin kuin viikon? Viikon verran treenataan ehkä areenalla lähetystä varten, mutta paljon muuta treeniä ja asujen sovittelua ym. vaaditaan. Joksuilla onkin sopivasti 2kk lomaa. En itse ihan juontoon usko, mutta joku muu ohjelmanumero voisi hyvin olla.UMK:n juontaminen vois olla ainakin Jerelle se asia, johon ei uskonut lähtevänsä mukaan. Jos juontopari on mieluinen No joo, eihän sitä koskaan tiedä. Jokereilla on keikkataukoa, joten Bojan pystyisi irrottautumaan viikoksi tai vähän reiluksi, mitä yleensä treenataan aktiivisesti ennen suoraa lähtetystä.
Nytkö se yhteisbiisi?Eikös UMK-treenit kestä paljon kauemmin kuin viikon? Viikon verran treenataan ehkä areenalla lähetystä varten, mutta paljon muuta treeniä ja asujen sovittelua ym. vaaditaan. Joksuilla onkin sopivasti 2kk lomaa. En itse ihan juontoon usko, mutta joku muu ohjelmanumero voisi hyvin olla.
No kannattaa siirtyä jonnekin muualle missä ilmapiiri on parempi kuin siellä Discordissa.En ole muissa discordeissa, tumpussakin hyvin harvoin, mutta näissä kaikissa ketjuissa päivittäin ja X:ssä myös.
Suurin osa fandomista osaa kunnioittaa artistien toiveita eikä jaa mitään yksityiselämäasioita someen. Sitten olette te pahnan pohjimmaiset täällä. K piti muuten hyvän spiikin Panu Hörköstä eilen.Kyselin eikö löydy kuvaa niin jokainen voisi päätellä itse. Lähinnä siksi ettei tarvitsisi väitellä. Onhan se jo nähty että vaikka olisi kuva niin osan mielestä ei kuulemma ole hän siltikään.
OlispaJodelissa joku väittää, et Bojan sanonut eilen joillekin tulevansa helmikuussa Suomeen yksin. Käytännössä voi olla pelkkää paskapuhettakin. Mites se UMK juontomahdollisuus?