K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enemmänhän ne Joksut on kuppia ottaneet kiertueilla. Se kosteakiertue WY:n kanssa oli noloa katsottavaa ja vaikutti jopa työntekoon kun B joi itsensä sairaslomalle ja keikkoja peruttiin Samanlaista taisi olla Lontoon meno, ilmankos biiseissäkin vain nykyään juodaan ja hengataan pubeissa.
Noloa ja naurettavaa tekstiä suomalaiselta. Täällä on aina ollut pitkät perinteet myös käyttää alkoholia runsaasti nuorten miesten parissa, siinä ei ole mitään pahaa.

vierailija
Eihän tossa ole mitään järkeä kun suurin osa Discordin tyypeistä ei ole täällä. Ja täältä suurin osa ei ole Discordissa niin ei edes kunnolla ymmärrä kontekstia varsinkin kun ne on yleensä niin huonosti selitetty.
No ei ole, mutta valitan silti meille, jotka olemme. Ihan yleistä valitusta siitä aiheesta, josta kommentti nyppii.

vierailija
Enemmänhän ne Joksut on kuppia ottaneet kiertueilla. Se kosteakiertue WY:n kanssa oli noloa katsottavaa ja vaikutti jopa työntekoon kun B joi itsensä sairaslomalle ja keikkoja peruttiin Samanlaista taisi olla Lontoon meno, ilmankos biiseissäkin vain nykyään juodaan ja hengataan pubeissa.
Joksuilla oli prepartyjen aikaan kunnon biletysputki ja kuuluivat siihen ns. juhlijaporukkaan, mutta Viisuissa eivät enää juhlineet. Ehkä vaikutti kun K piti nolla linjan ja hänen kanssa B hengasi. Selvästi WY on heillä kosteaa biletysseuraa kun UK kiertueella oli taas sama meno 😂 Mutta on hekin selvästi vähentäneet juhlimista sen jälkeen.

vierailija
Eihän tossa ole mitään järkeä kun suurin osa Discordin tyypeistä ei ole täällä. Ja täältä suurin osa ei ole Discordissa niin ei edes kunnolla ymmärrä kontekstia varsinkin kun ne on yleensä niin huonosti selitetty.
Kyllä iso osa käy näissä ketjuissakin edelleen ja moni täältä on kylläkin discordissa, tännehän sitä kritiikkiä tulee itsekin laitettua, jos tarpeen.

vierailija
Noloa ja naurettavaa tekstiä suomalaiselta. Täällä on aina ollut pitkät perinteet myös käyttää alkoholia runsaasti nuorten miesten parissa, siinä ei ole mitään pahaa.
Mitä noloa siinä on kun toteaa faktat? Noloa on yrittää kääntää asioita valheelliseksi vain sen takia, että ne ei sovi omaan ihannekuvaa. Joksut bilettää ja kovaa, on itse siitä ihan puhuneet. Välillä meni jopa yli.

vierailija
Ihmettelen kun discordissa kannustetaan taas äänestämään jossain höpö höpö äänestyksessä kaikkien aikojen viisusuosikkia, mutta päästäkseen äänestämään on pakko kirjautua sisään jollain muulla sosiaalisen median tilillä. Koitin twitteriä, niin äänestystaho vaatii oikeudet katsoa tilini sisältöä. Tiedän, ettei se siellä ketään kiinnosta, mutta olen periaatteesta tällaisten oikeuksien antamista vastaan. Lisäksi sekin jo närästää minua, että pitää antaa tuollaiselle saitille oikeus linkittyä mun muuhun olemiseen netissä, mitä, jos noille tehtäisiin datatietomurto? Voisiko siellä teoriassa levitä esim ihmisten fb-tunnukset salasanoineen nettiin?
Joo ei kiitos. Eikö noilla tuolla ole minkäänlaista kykyä olla järkevästi kriittisiä, kun pitää vaan päästä käsiksi turhakeäänestyksiin? Taitavat olla fandomin viisufaniosastoa, eli suurin osa tyhmiä kuin saappaat.
haloo nyt... ei niitä sun tunnuksia salasanoineen varmasti talleteta minnekään. ei taitais olla EU-säännösten mukaista eikä sallittua muuallakaan maailmassa. En ole äänestänyt tuossa, mutta todennäköisesti tuossa "identifioidaan" äänestäjiä sen verran ettei sama tili voi äänestää useampaa kertaa. Siksi esim. jotain tietoja tallentuu. Ei todellakaan sun saliksisa tms. Toi on iso vuosittainen fanijuttu, eikä siitä ole mitään ongelmia kenellekään poikinut. Ei tarvii olla vainoharhainen, vaikka tietosuojasta ja turvasta pitäisi kiinni.
Sitä paitsi jos käytät vaikka Facea, mietipäs mitä kaikkia tietoja olet sinne itsestäsi antanut ja ketkä kaikki ne näkee + miten Meta niitä hyödyntää.

vierailija
Siis tämän logiikan mukaan esim B ei saisi arvostella itänaapurin toimia Ukra***nassa kun on taustaltaan serbi ja ne tukee sitä. Oikeasti nyt. Noloja tällaiset kommentit 🤡

vierailija
Missä Joksujen biisissä juodaan ja hengataan baarissa?

vierailija
Mitä noloa siinä on kun toteaa faktat? Noloa on yrittää kääntää asioita valheelliseksi vain sen takia, että ne ei sovi omaan ihannekuvaa. Joksut bilettää ja kovaa, on itse siitä ihan puhuneet. Välillä meni jopa yli.
Ovat itse sanoneet, etteivät enää juurikaan käytä alkoholia kiertueiden aikana. Ja sulla ei ole mitäön todisteita siitä, ettei heidän sanomansa pitäisi paikkaansa. Eli väitteesi on valheellinen.

vierailija
Ompas täällä taas ollut mukava ilta😊 Kertoisko kaikki nyt vuorollaan, mitä lehtiä lukee.
Mä en oikeastaan lue mitään lehtiä, enkä katso telkkaria. Joskus käyn kurkkaamassa iltapäivälehtien tarjontaa netissä. Maailmassa on tällä hetkellä niin paljon huonoja asioita, etten halua täyttää mieltäni niillä. Pakko yrittää pitää oma mielenterveys raiteilla, herkkä kun olen. Joten, olen yksi, joka ei ole yleensä tiedä kovin paljon maailman tapahtumista mitään.

vierailija
Ja sä kysyit yksikössä "Missä Joksujen biisissä juodaan ja hengataan baarissa? ". Sait vastauksen, ja rupesit heti siirtelemään maalitolppia. Onko sinulle tosiaan näin tärkeää ylläpitää mielikuvaa Joksuista puhtoisina raittiina kuoropoikina?
Muistatte humalaisen Krisin jostain prepartyiltä, stringejä pyörittelevän ja sammaltavan Janin jonkin keikan jälkeen. Humalaisesta Bojanista on kuvia ja klippejä yllin kyllin. Ei todellakaan mitään kuoripoikia.

vierailija
Joksuilla oli prepartyjen aikaan kunnon biletysputki ja kuuluivat siihen ns. juhlijaporukkaan, mutta Viisuissa eivät enää juhlineet. Ehkä vaikutti kun K piti nolla linjan ja hänen kanssa B hengasi. Selvästi WY on heillä kosteaa biletysseuraa kun UK kiertueella oli taas sama meno Mutta on hekin selvästi vähentäneet juhlimista sen jälkeen.
Eihän ne kiertueilla juo enää. Ja Nace sanoi just haastattelussa että on muutenkin jättänyt alkoholin suunnilleen kokonaan, saattaa kerran vuodessa juoda jonkun onnittelumaljan, tms. Muut varmasti juhlii vapaalla ollessaan ihan normaalisti.

vierailija
Oon eri, mutta ne on nuoria tyyppejä ja juhlii välillä. Kiertueella eivät enää juhli, totesivat että sellainen meno ei kauas kanna, koska kiertue-elämä on aika rankkaa. Fiksua tajuta se tuossa vaiheessa eikä joskus kymmenen vuoden päästä.

vierailija
Eihän ne kiertueilla juo enää. Ja Nace sanoi just haastattelussa että on muutenkin jättänyt alkoholin suunnilleen kokonaan, saattaa kerran vuodessa juoda jonkun onnittelumaljan, tms. Muut varmasti juhlii vapaalla ollessaan ihan normaalisti.
Onhan ne nähty viime kiertueellakin juomat nassun edessä. Myös Nacella on ollut UK kiertueella ja Lontoossa tuoppi edessä. Eikä varmaan bäkkärijuomatkaan yleisölle ole tarkoitettu. Samoin B on usein viihteellä ja selvästikään selvin päin. Ei se silti tarkoita, että koko kiertueen kännäävät. Täällä on ihme joko tai ajattelua.

Yhteistyössä