vierailija
Mitä ne piirteet ovat?Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
Mitä ne piirteet ovat?Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
Sitten sun R vaan täytyy todeta mulle, että tää juttu oli tässä. Jos lähdet katsoon jonkun toisen kortin, ymmärrän tavallaan ja poistun sun elämästä. Todellista mäkin oon halunnut, vuosia jo. Sä olit se, joka antoi pakit, muistatko. Se ei jättänyt mulle tietä edetä sun suuntaan.En halua sua tehdä mustasukkaiseksi tai satuttaa. Haluan vain jotain todellista.
Tässä mielenkiintoinen ehdotus. MENE NUKKUMAAN ja nuku niin pitkälle kuin unta riittää. Jos loppuu kesken niin jatka vain.Taisi olla tuha parituntinen, katsellaan vielä hetki, ei tarttunun mitään mielenkiintoista.
Lienee minulle. Sanoin muutama päivä sitten, että olisin tarvinnut häntä kun oli tosi vaikea olla. Ei tainnut sopia hänen pirtaansa kun ei ottanut asiaan kantaa, totesi vain olleensa kiireinen. Ei sen koommin kysellyt miten voin vaikka olemme olleet yhteyksissä. Sitä en tiedä mitä ovat nämä 'monta asiaa'. Reilu ihminen ottaa asioita puheeksi suoraan eikä vihjaile palstoilla toisen useista epämiellyttävistä piirteistä.Ei ketjussa. Irl ihan muutama päivä sitten tajusin monta asiaa. Toivottavasti tämä rajaa sivullisia huolestujia pois. En halua aiheuttaa kenellekään turhaa mielipahaa, mutta en ole trollikaan. Luultavasti hän ei näitä edes lue.
Väsyttää. Menen nukkumaan.
Ei se lopu. Se vaan menee syvemmäksi koko ajan.Tässä mielenkiintoinen ehdotus. MENE NUKKUMAAN ja nuku niin pitkälle kuin unta riittää. Jos loppuu kesken niin jatka vain.
*Ei E. Paikkakunnalla useitaSitten sun R vaan täytyy todeta mulle, että tää juttu oli tässä. Jos lähdet katsoon jonkun toisen kortin, ymmärrän tavallaan ja poistun sun elämästä. Todellista mäkin oon halunnut, vuosia jo. Sä olit se, joka antoi pakit, muistatko. Se ei jättänyt mulle tietä edetä sun suuntaan.
Sivusta, toivottavasti ei ole sama kyseessä. Olen todella pahoillani että en ole kysynyt vointiasi. En ole uskaltanut kun en edelleenkään usko lukemaani. Olen todella pahassa paikassa tällä hetkellä, anteeksi itsekkyyteni. Laitat viestin niin jutellaan koko yö.Lienee minulle. Sanoin muutama päivä sitten, että olisin tarvinnut häntä kun oli tosi vaikea olla. Ei tainnut sopia hänen pirtaansa kun ei ottanut asiaan kantaa, totesi vain olleensa kiireinen. Ei sen koommin kysellyt miten voin vaikka olemme olleet yhteyksissä. Sitä en tiedä mitä ovat nämä 'monta asiaa'. Reilu ihminen ottaa asioita puheeksi suoraan eikä vihjaile palstoilla toisen useista epämiellyttävistä piirteistä.
vai pellen? 🫣Ja nyt jos laitan viestin etkä olekkaan hän, teen itsestäni hullun...
Vai molemmat? Tippa tuli linssiin. Opetus vastaanotettu. Soittaisitko?vai pellen? 🫣
Kuka oot? Mimmoiset pakit ja milloin?Sitten sun R vaan täytyy todeta mulle, että tää juttu oli tässä. Jos lähdet katsoon jonkun toisen kortin, ymmärrän tavallaan ja poistun sun elämästä. Todellista mäkin oon halunnut, vuosia jo. Sä olit se, joka antoi pakit, muistatko. Se ei jättänyt mulle tietä edetä sun suuntaan.
Ei E.vai pellen? 🫣
En mä halua olla mikään toisen ilonpilaaja. Ehkä ajattelen, et jos haluu olla yhteydes, josko ois sitä normaaliaikaan eikä keskellä yötä. En tietty tiedä sinun tilanteesta mitään, oikeestaan vastasin vain itselleni.Vai molemmat? Tippa tuli linssiin. Opetus vastaanotettu. Soittaisitko?
Minä voin ihan hyvin, vaikka sainkin huonoja uutisia aiemmin päivällä. Ei sentään kellekään tutulle käynyt mitään, joten ei silleen niin suuri ongelma.No muuta en voi, anteeksi osaan pyytää, jos puhelin minulla piippaa saat purkaa kaiken, ja voin yrittää selittää. Toivottavasti olosi ei ole yhtä paha kuin minulla nyt. Hyvää yötä <3
Asia kunnossa viesti lähetetty, ja hullun leima otsassa. Todella hyvä fiilis kun on kaikkensa yrittänyt.. Öitä ny. <3Minä voin ihan hyvin, vaikka sainkin huonoja uutisia aiemmin päivällä. Ei sentään kellekään tutulle käynyt mitään, joten ei silleen niin suuri ongelma.
Miksi paha olo? Ei kai tosta mun ajattelemattomasta viestistä?
Jos nyt ei kuitenkaan niin vakavaa! Öitä sinulle!Asia kunnossa viesti lähetetty, ja hullun leima otsassa. Todella hyvä fiilis kun on kaikkensa yrittänyt.. Öitä ny. <3
On mulla varmaan piirteitä paljonkin, mutta ei ole ollut lapsesta asti, sitä edellytetään diagnoosin varmistamiseksi. Ehkä se ulkomaalainen mies oli vaan kiinnostunut sinusta, kun juttelit hänelle takaisin?Tässä perinteisessä nukkumaanmenoa edeltävässä öisessä someselauksessa tuli tänään esiin mm. että ADHD naiset on yliseksuaalisia. En päässyt lukemaan itse uutista, mutta av-palstalla oli keskustelu uutisesta. Ei mulla taida sittenkään olla ADHD:ta. Nyt ymmärrän miksi yksi ulkomaalainen mies alkoi juttelemaan mulle niin innokkaasti sen jälkeen kun kuuli mun mainitsevan, että epäilen itsellä ADHD:ta. Joskus epäilin että ADHD ois meillä molemmilla ja se juttu mikä meistä tekee samalla aaltopituudella olevia. Mahdatkohan sinä olla yliseksuaalinen tai koetko ylipäätään edes että sulla ois ADHD-piirteitä. Tämä riippuvuus someista on kyllä myös yksi niistä.
*Ei E tämäkään.Tässä perinteisessä nukkumaanmenoa edeltävässä öisessä someselauksessa tuli tänään esiin mm. että ADHD naiset on yliseksuaalisia. En päässyt lukemaan itse uutista, mutta av-palstalla oli keskustelu uutisesta. Ei mulla taida sittenkään olla ADHD:ta. Nyt ymmärrän miksi yksi ulkomaalainen mies alkoi juttelemaan mulle niin innokkaasti sen jälkeen kun kuuli mun mainitsevan, että epäilen itsellä ADHD:ta. Joskus epäilin että ADHD ois meillä molemmilla ja se juttu mikä meistä tekee samalla aaltopituudella olevia. Mahdatkohan sinä olla yliseksuaalinen tai koetko ylipäätään edes että sulla ois ADHD-piirteitä. Tämä riippuvuus someista on kyllä myös yksi niistä.