vierailija
Laitat jotain irl niin selvitetään.Miksi ikinä piti rakastua sinuun? Miksi kaikki tämä turhaan?
Laitat jotain irl niin selvitetään.Miksi ikinä piti rakastua sinuun? Miksi kaikki tämä turhaan?
Mitä hyötyä siitä olisi?Laitat jotain irl niin selvitetään.
Jos kysyt vastaan kaikkiin kysymyksiisi.Mitä hyötyä siitä olisi?
Kylmää ja kuumaa ja välillä haaleaa! Tietäsi edes itse, mitä haluaa, plussan puolella kuitenkin.Jos kysyt vastaan kaikkiin kysymyksiisi.
Miksi pallottelet, kun tiedät hyvin, etten voi sulle viestiä laittaa?Jos kysyt vastaan kaikkiin kysymyksiisi.
Ikuisuuspolttista.Jos kysyt vastaan kaikkiin kysymyksiisi.
Sinähän veijari olet, kun sen täällä kaivatullesi kerrot.Haluan yhden toisen naisen tällä hetkellä.
Jos on kylmää ja haaleaa, älä vaivaudu.Kylmää ja kuumaa ja välillä haaleaa! Tietäsi edes itse, mitä haluaa, plussan puolella kuitenkin.
Kylmä-kuuma-tyyppi sivusta. T. ApJos on kylmää ja haaleaa, älä vaivaudu.
Anteeksi tuli väärälle.Miksi pallottelet, kun tiedät hyvin, etten voi sulle viestiä laittaa?
Ikuisuuspolttista.
Öt.jutellaan lisää huomenna, nyt hyvää yötä
Ei toimi enää näin.Hyvää yötä mies.
Kerro toki, miten toimisi.Ei toimi enää näin.
Kukaan ei noin sano tyttöystävälle eikä kaivatulle paitti jos tarkoitus on tehhä nainen mustasukkaiseksi. Sellainen olo minulle tuosta. sivu mSinähän veijari olet, kun sen täällä kaivatullesi kerrot.
Mikä?No nyt saattaa resonoida.
Tai tietää jonkun kaipaavan ja haluaa hänestä eroon.Kukaan ei noin sano tyttöystävälle eikä kaivatulle paitti jos tarkoitus on tehhä nainen mustasukkaiseksi. Sellainen olo minulle tuosta. sivu m