K/B-komposti 2.0

vierailija
Souvenir pop on kyllä hyvä levy kaikessa monipuolisuudessaan. Olin aika varma että mikään biisi ei voi mennä Bluzan ohi, koska tykkään siitä niin paljon. Mutta yllättävästi tällä hetkellä Lips ja Sonce on hiipuneet sinne kärkisijoille, haluaisin vaan kuunnella niitä putkeen. Ako togakin on aika lähellä jo. Saa nähdä miten vaikka keväällä, onko edelleen nuo samat ykkösenä vai millaiseksi oma top 5 tasoittuu.

vierailija
Souvenir pop on kyllä hyvä levy kaikessa monipuolisuudessaan. Olin aika varma että mikään biisi ei voi mennä Bluzan ohi, koska tykkään siitä niin paljon. Mutta yllättävästi tällä hetkellä Lips ja Sonce on hiipuneet sinne kärkisijoille, haluaisin vaan kuunnella niitä putkeen. Ako togakin on aika lähellä jo. Saa nähdä miten vaikka keväällä, onko edelleen nuo samat ykkösenä vai millaiseksi oma top 5 tasoittuu.
Ei siis hiipuneet kärkisijoille, vaan hiipineet 😅

vierailija
Minä olen myös kovasti tykästynyt Souvenir Poppiin. Aiempaa kahta levyä en ole niin paljoa jaksanut kotona kuunnella kun biisit toimivat niin paljon paremmin keikoilla mutta tämän uuden levyn biiseistä nautin kovasti ja olen kuunnellut niitä todella paljon. Kolmea ekaa biisiä on tullut kuunneltua vähemmän, mutta loput on niin kauniita. ❤

vierailija
Minä olen myös kovasti tykästynyt Souvenir Poppiin. Aiempaa kahta levyä en ole niin paljoa jaksanut kotona kuunnella kun biisit toimivat niin paljon paremmin keikoilla mutta tämän uuden levyn biiseistä nautin kovasti ja olen kuunnellut niitä todella paljon. Kolmea ekaa biisiä on tullut kuunneltua vähemmän, mutta loput on niin kauniita.
Mulla on sama että usein skippaan kolme ekaa ja aloitan Stephaniesta. Nuo kolme on ihan hyviä mutta se varsinainen hittiputki alkaa mulle niiden jälkeen. 😄

vierailija
Mulle on tähän mennessä iskenyt vain Stephanie ja Lips. En tiedä, miksei ne muut kappaleet vain kolahda. Ehkä muutenkin tämä ”pahin fanitus” vaihe K:hon ja Joksuihin on päätynyt, koska huomaan taas käyväni paljon muidenkin artistien ja bändien keikoilla. Ekaa kertaa olen menossa tässä piakkoin kuuntelemaan Diandraa.

vierailija
Mä tykkään kans ihan koko levystä. Aiemmin taisin sanoa, että Lips ja Sonce lemppareita, mut nykyään en osaa edes päättää, kun kaikista tykkään ja esim nyt myös Ako toga ja Mesto duhov on noussut kans kärkipäähän. Huippuja biisejä kaikki 😍

Yhteistyössä