K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen B&K shippaaja mutta mitta on täynnä tätä ketjua teidän parin K&B tosishippaajan takia. Onneksi on Discord, siellä sä etkä trollit vissiin uskalla päätänne avata.
Et mikään shippaaja edes ole, jos tollanen ärsyttää, discord on tosi tylsä, hyvin vähän shippausta ylipäätään. Nyt on Mikkelikin keskeisellä sijainnilla sen mukaan.

vierailija
Kyllä tuo jatkuva toisten juttujen torppaaminen paikassa, jossa on sallittua puhua muustakin kuin pelkästään K&B on todella rasittavaa.
Totta. En ole ihan varma trollaako joku vai onko jollakin mennyt oikeasti shippaus noin yli. Joka tapauksessa se on rasittavaa kieltämistä ja normaalin keskustelun torppaamista ja saa vain aikaan vastareaktion.

vierailija
Et mikään shippaaja edes ole, jos tollanen ärsyttää, discord on tosi tylsä, hyvin vähän shippausta ylipäätään. Nyt on Mikkelikin keskeisellä sijainnilla sen mukaan.
Mä petyin kanssa Discordiin. Pari samaa tyyppiä koko ajan äänessä ja puhuvat aika inhottavaan sävyynkin usein. Jotenkin olin toivonut, että siitä olisi tullut sellainen hyvän mielen paikka, jossa olisi kiva keskustella.

vierailija
Uusi haastattelukäännös Joker Out Subsilta. Bojan paljastaa että Bluzan sanat on kirjoitettu jo vuonna 2018.
Joksut puhuu niin eri tavalla joka haastattelussa, että en tiedä enää mitä uskoa. 😂 Joka tapauksssa monet biisit taitaa olla yhdistelmä vanhaa ja uutta. Eikä niistä tosiaankaan kannata vetää mitään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.

vierailija
Uusi haastattelukäännös Joker Out Subsilta. Bojan paljastaa että Bluzan sanat on kirjoitettu jo vuonna 2018.
On aloittanut kirjottamaan Bluzan sanoja vuonna 2018, ei ole kirjottanu koko biisiä silloin.
"Well, honestly, I started writing the lyrics for 'Bluza' in 2018 and then nothing happened with them. When we came to London for a concert, I played it to the boys on my acoustic guitar and it kind of clicked, so quite quickly the song developed into a story which now feels complete and that's it. Some lyrics are born in 15 minutes, others take a few years."

vierailija
Joksut puhuu niin eri tavalla joka haastattelussa, että en tiedä enää mitä uskoa. Joka tapauksssa monet biisit taitaa olla yhdistelmä vanhaa ja uutta. Eikä niistä tosiaankaan kannata vetää mitään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Tuon Bluzan suhteen tuo Bojanin tarina kuulostaa samalta kuin Krisin. B sanoo että aloitti biisin 2018 ja jätti sen sikseen kunnes soitti sen Lontoossa muille minkä jälkeen biisi valmistui nopeasti. Kris taas kertoi että B esitteli biisin Lontoossa heille ja silloin oli valmiina eka säkeistö ja kertsi ja että sen jälkeen B saattoi biisin nopeasti loppuun.

Ainoa outous on tuossa uudessa haastattelussa maininta että B soitti Bluzan raakileen Lontoossa kun menivät sinne keikalle, mutta itse uskon että hän on vain puhunut Lontoosta ja keikka on toimittajan oletus.

vierailija
Mä petyin kanssa Discordiin. Pari samaa tyyppiä koko ajan äänessä ja puhuvat aika inhottavaan sävyynkin usein. Jotenkin olin toivonut, että siitä olisi tullut sellainen hyvän mielen paikka, jossa olisi kiva keskustella.
Ai, mun mielestä se on nimenomaan ollut hyvän mielen paikka ilman mitään jankkauksia ja haukkumisia. Itse oon siellä kirjoitellut silloin tällöin, kun olen ehtinyt. Lukemassa käyn joka päivä ja tänäänkin jo laskujeni mukaan 14 tyyppiä osallistunut keskusteluun. Tuskin millään näillä palstoilla on aikohin sen enempää aktiivikirjoittajia ollut keskellä arkipäivää, jos ei mitään erityistä ole juuri tapahtunut.

vierailija
Vähän sama fiilis tuli. Joksujen mukaan kaikki uudet biisit on yksi toisensa jälkeen ”paljastettu” vanhoiksi tai idea saaduksi jo vuosia sitten. Jännästi sanoitukset kuitenkin viittaa viime vuoteen ja Lontoossa asumiseen, samoin kuin niiden levyn alkuperäinen kuvaus.
Biisejä on voitu aloittaa silloin muutama vuosi sitten ja sit sanoja muokattu nyt lähempänä. Kuten sanottu bändeillä ja artisteilla on paljon biisejä ns pöytälaatikoissa ja sit jos sopiva hetki tulee niin niitä aletaan koota biiseiksi. B on voinut jotain Bluzan sanoja keksiä jo silloin vuonna 2018 ja sit se on jäänyt luonnoksena jonnekin laatikkoon

Yhteistyössä