K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on sellaista, jota hänenlaisensa kulttuurisemmat harrastavat ja tuntevat olonsa tärkeiksi.
Lähinnä sellaista millä voi muka nostaa itsensä toisten yläpuolelle keksityillä kriteereillä, vaikka oikeasti kyse on omasta huonosta itsetunnosta, jota kompensoidaan alentamalla muita. Oikea kulttuuri on moninaista ja eikä se arvota taidetta.

vierailija
Lähinnä sellaista millä voi muka nostaa itsensä toisten yläpuolelle keksityillä kriteereillä, vaikka oikeasti kyse on omasta huonosta itsetunnosta, jota kompensoidaan alentamalla muita. Oikea kulttuuri on moninaista ja eikä se arvota taidetta.
Just jollain Koneen apurahoilla tarjoiltiin opettajan runkkausta Aalto yliopiston opiskelijoille, sekin oli tärkeää taideopetusta vain. 😄

Mutta autapas jos saman tekis Käärijä onlyfanssissaan...

vierailija
Mua ei Mikkelin saavuttaminen niin mietitytä, vaan se, että onko tilanne sama kuin Ruississa, että itse festivaalipaikalle on hankala päästä.
Ei ole. Festaribussit luultavasti kulkee nonstop (näin oli ainakin tätä edeltäneen Jurassick Rockin aikana). Niiden pysäkki on tosi lähellä porttia. Lisäksi busseja kulkee paikan ohi valtatietä pitkin. Visulahti on käytännössä valtatien varressa, ei missään keskellä korpea.

vierailija
Ei ole. Festaribussit luultavasti kulkee nonstop (näin oli ainakin tätä edeltäneen Jurassick Rockin aikana). Niiden pysäkki on tosi lähellä porttia. Lisäksi busseja kulkee paikan ohi valtatietä pitkin. Visulahti on käytännössä valtatien varressa, ei missään keskellä korpea.
Juu, mutta sellaista karjalaumameininkiä sitten. Olis kiva, jos hotellit kävelyetäisyydellä, mutta on yli 5 km. Se tätä edeltänyt festarihan välillä ollut lähempänä keskustaa, miksihän tää piti laittaa tuonne.

vierailija
Ei, vaan kukasn ei tiedä heitä. Mainitsin JO keikasta töissä ja kaikki oli et kuka. Soitin biisin ja sain osakseni ihmettelyä että no jos sinua tuollainen kiinnostaa. 😂
Mä taas hämmästyin kun eilen tapasin töitten merkeissä yhtä puolituttua, joka kysyi että huomasinko että joker out on tulossa mikkeliin. Hän itse ei ole ainakaan mikään keikoilla kävijä eikä edes viisufani, mutta on mahdollisesti nähnyt kyllä somessa minun päivityksissäni joksuista keikkakuvia tms. eli tiesi että minua se kyllä kiinnostaa. Ihmetytti silti että hänelle oli tällainen jäänyt hänelle mieleen. Positiivinen ylläri siis.

vierailija
Juu, mutta sellaista karjalaumameininkiä sitten. Olis kiva, jos hotellit kävelyetäisyydellä, mutta on yli 5 km. Se tätä edeltänyt festarihan välillä ollut lähempänä keskustaa, miksihän tää piti laittaa tuonne.
Se oli välillä Kenkäverossa mikä ei kyllä ole oikein festaripaikka mielestäni. Mulla on mielikuva että tuonne visulahteen kuitenkin on mahdollista päästä autolla suht lähelle. Ei siis välttämättä parkkiin, mutta esim taksilla tai muulla kyydillä. Ruissalosta sitä matkaa oli näille noutopaikoillekin aika paljon ja keskustaan toki vielä enemmän.

vierailija
Se oli välillä Kenkäverossa mikä ei kyllä ole oikein festaripaikka mielestäni. Mulla on mielikuva että tuonne visulahteen kuitenkin on mahdollista päästä autolla suht lähelle. Ei siis välttämättä parkkiin, mutta esim taksilla tai muulla kyydillä. Ruissalosta sitä matkaa oli näille noutopaikoillekin aika paljon ja keskustaan toki vielä enemmän.
No en minä niitä Turkuunkaan halua ei sillä, mutta vaikka Allas. En tullutkaan ajatelleeksi taksi, mutta veloitetaankohan siitäkin jotain 50 eur 5 km matkalta niinkuin Helsingissä. Minulle tosin myöhemmin sanottiin toi hinta ei saisi olla noin paljoa, tiedä sitten.

Yhteistyössä