K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta! Yksi hyvin nukuttu yö muutti asennetta. Jos Joksujen takia olen miettinyt jopa Sloveniaan menoa, ei yksi Mikkelin keikka ole saavuttomissa. Nyt peukut vielä pystyyn, että Joksut esiintyvät vielä la:na. Tosin elokuu ei ole enää pahinta lomakautta, joten luulisi lomapäiviä heltiävän.

vierailija
Huomenta! Yksi hyvin nukuttu yö muutti asennetta. Jos Joksujen takia olen miettinyt jopa Sloveniaan menoa, ei yksi Mikkelin keikka ole saavuttomissa. Nyt peukut vielä pystyyn, että Joksut esiintyvät vielä la:na. Tosin elokuu ei ole enää pahinta lomakautta, joten luulisi lomapäiviä heltiävän.
Eiköhän niillä tule jotain muutakin kesään, ettei tarvitse pakkomielteisesti tuonne menoa miettiä. Ensin tarvisi tietää esiintymispäivä, yhden päivän lipun hinta ja tuleeko yöjunia, mitä vähän epäilen.

vierailija
Mutta jos työpaikan kahvihuoneessa sanoisi menevänsä K:n keikalle niin voin kuvitella, että isoimman osan reaktio olisi, että ai, tekeekö se vielä keikkojakin?
Ei meillä. Testasin juuri viime viikolla. Sen sijaan jengi pyöritteli silmiään ja huokaili hiljaa mielessään, että kasvaisi jo tuokin aikuiseksi. Mutta kun ei kasva. Vanha voi olla, mutta aikuiseksi ei pidä koskaan kasvaa. Niinpä olin Kn keikalla viikonloppuna ja nautin täysillä.

vierailija
Ei meillä. Testasin juuri viime viikolla. Sen sijaan jengi pyöritteli silmiään ja huokaili hiljaa mielessään, että kasvaisi jo tuokin aikuiseksi. Mutta kun ei kasva. Vanha voi olla, mutta aikuiseksi ei pidä koskaan kasvaa. Niinpä olin Kn keikalla viikonloppuna ja nautin täysillä.
Eli K:n keikka on muiden mielestä naurunalainen asia, Joker out kulttuurisempi juttu, jota ei muut ihmettele, olisiko niin.

vierailija
Mulla lippu korjaamon keikalle. En enää edes viitsi kysyä ketään ystävistä mukaan. Ei ne kuitenkaan lähde. Mut lähtisköhän mun lapsi.

vierailija
Tässä kiva artikkeli festivaarista paikallislehdessä. Kävijätavoitetieto on tästä jutusta peräisin
Kiva sana tuo festivaari. Hyvä artikkeli. 🙂
T. Festimummo

vierailija
Mä olin tosi hämmästynyt, kun mulle muutama ihminen kommentoi, kun kerroin sloveenibändistä, että se Käärijän kaveriko? Olivat varmaan poikkeuksia.
Sain houkuteltua viime keväänä pari kaveria mukaan keikalle. Ne tiesi Joksut just K:n kaverina Viisuista kun mainitsin että oli Viisuartisti. Keikka oli heistä ihan kiva, mutta ei heistä kuuntelijoita tullut.

vierailija
Minun työkaveri sanoi, että ei Joksujen musiikkia kukaan kuuntele. Tässä nyt pohdiskelen, että se on nyt kaikkien mielestä niin että Joksujen musiikki ei ole hyvää, ura on ohi ja kukaan ei niitä kuuntele. Niitä ei edes kuule radiossa, joten kaikki ajattelevat heidän lopettaneen artistina.

Yhteistyössä