vierailija
Ehkä jotkut haluaa nähdä siellä muitakin artistejaYhden päivän lippu riittää Jokereiden näkemiseen.
Ehkä jotkut haluaa nähdä siellä muitakin artistejaYhden päivän lippu riittää Jokereiden näkemiseen.
Sanovat ehkä toisilleen moit. Mitään erityisempää syytä tutustua tuskin löytyy.Oo Bojan tapaa siellä ehkä Sexmanen. He ois kyllä kuumia yhdessä!
Mulla on kyllä just sama ongelma eli rahat puuttuu ja luultavasti puuttuu vielä ensi kesänäkin. Elättelen tässä silti toivoa. Terveisin se itäsuomalainen.Joksut tulee koko ajan lähemmäksi omaa sijaintia, nyt ois 100km enää matkaa, mutta rahat puuttuu edelleen. Kohta ne on varmaan tyyliin meikäläisen takapihalla, eikä ole rahaa edelleenkään.
Sen varaan on laskettava nykyisillä tuloillaKyllä sä varmaan sit saat kattoa ikkunasta kun ne sun takapihalla on
No tämä, itse ainakin odottelen vielä muita artistijulkistuksia ennenkuin teen ostopäätöksen. Josko sattuisi kiinnostavia artisteja molemmille päiville. Toki noi päivät tietää vasta paljon myöhemmin, eli hetken joutuu ootteleen.Ehkä jotkut haluaa nähdä siellä muitakin artisteja
Jos sä saat ne takapihalles niin mä maksan SULLE että pääsen sun parvekkeelle katsomaan!Sen varaan on laskettava nykyisillä tuloilla
Se on kuule rakkautta ensisilmäyksellä!Sanovat ehkä toisilleen moit. Mitään erityisempää syytä tutustua tuskin löytyy.
Toi oli minullakin alkuun ongelma nimimerkin keksiminen, itse käytin jotain nimimerkki konetta ja aika lyhyen yksisanaisen otin, joillakin on ihan vaan kirjaimia ja numeroita sarja. Kannattaa siellä minusta olla, kun keikkarapsojakaan ei enää enää muualle oikein tule. Iso osa siellä vain seuraa, eikä kirjoittele.Millaista keskustelua siellä discordissa on? En ole liittynyt ainakaan vielä. Enkä tiedä saisinko aikaiseksi, kun en keksi nimimerkkiäkään. Millainen sen pitää olla, yksisanainen, useampi sana?
Sovittu!Jos sä saat ne takapihalles niin mä maksan SULLE että pääsen sun parvekkeelle katsomaan!
Siellä esiintyy sekä tulokkaita että keskisuuria K:n luokan artisteja joilla on jo fanikuntaa ja tunnettavuutta, mutta jotka eivät ole keikkailleet faljoa festareilla maansa ulkopuolella. Siellä on useita K:n kokoisia artisteja tänä vuonna (Ranskalainen Yame, ja italialainen BigMama, joka muuten sanoi että haluaisi tehdä Kärtsä kanssa collabin) . Joost esiintyi viime vuonna.Siis eikö tuo eurosonic olekaan sellainen jossa uusia tulokkaita esitellään keikkamyyjille yms? Eikö K ole ihan eri sarjaa?
Misi K haluaa torjua Euroopan festarikeikkoja? Eikö se ole sanonut että haluaisi päästä enemmän Europpaan?Saapa nähdä onko Mikkeli Joksujen eka Suomi-keikka ilman Kärpän läsnäoloa. Tai mistä me tiedetään, että K:n puolella pistetään aikatauluja uusiksi ja luvattu tuntuva alennus keikkahinnassa, että pääsee esiintymään samalla festareilla. Siinä torjutaan myös pari isoa Euroopan festarikeikkaa.
Nyt tulee jo vähän sellainen olo, että ei olisi kannattanut kertoa täällä lipun ostamisesta. Ei mulla siihen oikeastaan olisi varaa edes ollut, mutta olen ajattelematon välillä. Fiksumpaa se on, jos ajattelee ennen kuin tekee.Mulla on kyllä just sama ongelma eli rahat puuttuu ja luultavasti puuttuu vielä ensi kesänäkin. Elättelen tässä silti toivoa. Terveisin se itäsuomalainen.
Ja eiköhän meitä ole täällä muitakin joilla tekee rahasta tiukkaa mutta ei niin viitsitä sitä niin mainostaa. Siitä ehkä tulee sitten se mielikuva että kaikki palstoilla vaan ostelevat lippuja ja matkustelevat keikkojen perässä.
Täältä etelästä on kyllä totuttu lähtemään festareille etäisyyden päähän, eli ne valittajat on nyt jotku ihan muut.Etelä-Suomen kermapeppulit vinkuu kun Joksut ei tule kotiovelle festareille. Asiat on liian hyvin.
Miten niin edulliset? Aloitteleva festari, joka ei voi olla varma myynnistään. Tuskin hinta tulee olemaan paljon yli tuon. Toivoisin, että yhden päivän lippu ois max 70e.Musta noi liput on tosi edulliset nyt! Ostaisin heti jos mulla ei ois todennäköisesti elokuussa muuta menoa. Kuinkahan pitkään earlybird-lippuja on saatavilla ja paljonko hinta mahtaa nousta?
Kaipaisin huumoriakin, sitä ei ole enää missään.Toi oli minullakin alkuun ongelma nimimerkin keksiminen, itse käytin jotain nimimerkki konetta ja aika lyhyen yksisanaisen otin, joillakin on ihan vaan kirjaimia ja numeroita sarja. Kannattaa siellä minusta olla, kun keikkarapsojakaan ei enää enää muualle oikein tule. Iso osa siellä vain seuraa, eikä kirjoittele.
No ei haluakaan, shippifantasiaa vainMisi K haluaa torjua Euroopan festarikeikkoja? Eikö se ole sanonut että haluaisi päästä enemmän Europpaan?
En ymmärrä? Miten toive että K ei keikkailisi ulkomailla liittyy shippiin? Onko nää jotain harhaisten KB-shippaajien sisäpiirivitsejä.No ei haluakaan, shippifantasiaa vain
Niin, kun jos K on muualla keikoilla B ei pääse Härtsän voimakkaisiin ihaniin käsivarsiin.No ei haluakaan, shippifantasiaa vain
Kyl H voi B:n vuksi jäädä pois parilta K:n keikalta. Kyl ne sen verran tärkeitä on toisilleen.Niin, kun jos K on muualla keikoilla B ei pääse Härtsän voimakkaisiin ihaniin käsivarsiin.
No kuka muu toivoisi, että K EI keikkailisi ulkomaillaEn ymmärrä? Miten toive että K ei keikkailisi ulkomailla liittyy shippiin? Onko nää jotain harhaisten KB-shippaajien sisäpiirivitsejä.
Yäk, painu puutarhaan. Mä toivon että K saa keikkailla ulkomailla jos se kerran on se mitä hän haluaa.No ei haluakaan, shippifantasiaa vain