vierailija
Lässyti lässytiKannattaa ihan oikeasti tehdä oma ketju. Sitten teidän ei tarvitse lukea typerästä pelleilystä kuten Jancesta vaan voitte keskittyä omaan shippiin.
Lässyti lässytiKannattaa ihan oikeasti tehdä oma ketju. Sitten teidän ei tarvitse lukea typerästä pelleilystä kuten Jancesta vaan voitte keskittyä omaan shippiin.
Mistä sinä tiedät kuka ton kirjoitti? Minunkin mielestä se on joksujen kehittämä teatterijuttu, joka sais jäädä pois.Mä en ymmärrä, miksi sun joka Jance viestiin pitää tuolleen vastata. Me tiedetään sun mielipide, mutta sun pitää antaa myös muille tilaa shipata omia parejaan esimerkiksi Jancea
Miten sä pärjäät täällä idioottien seurassa? Kun meitä jance shippareita on kuitenkin aika paljonEi kiinnosta. Lässyti lässyti. Jance on idiootein shippi ikinä.
Mutta H/B sitäkin ihanampi, uuh aah rakkauttaEi kiinnosta. Lässyti lässyti. Jance on idiootein shippi ikinä.
Eipä taida toi "tosirakkaus"-keskustelu oikeesti lähteä käyntiin kun ei niitä siihen uskovia oo ku ne muutamat (ellei sitten pelkästään yks jolla on pari sivupersoonaakin) ja siksi pitää koittaa vallata tää viimeinenkin aktiivinen ketju.Kannattaa ihan oikeasti tehdä oma ketju. Sitten teidän ei tarvitse lukea typerästä pelleilystä kuten Jancesta vaan voitte keskittyä omaan shippiin.
Ei shippi ole siitä kiinni mitä he itse tekevät, se on kuvitelmaa. Ei jokerit voi lopettaa yhtään mitään shippiä koska se tapahtuu ihan vaan fanien päässä.Mistä sinä tiedät kuka ton kirjoitti? Minunkin mielestä se on joksujen kehittämä teatterijuttu, joka sais jäädä pois.
Olet lapsellinen. Eikä kukaan mies huoli sua.Mutta H/B sitäkin ihanampi, uuh aah rakkautta
Mmmmmm... mielihyvinAinakin pääsen sanomaan suorat sanat teille i*iooteille. Työnnä se Jance sinne minne aurinko ei paista.
🥱Lässyti lässyti
🥱Mutta H/B sitäkin ihanampi, uuh aah rakkautta
🥱Ainakin pääsen sanomaan suorat sanat teille i*iooteille. Työnnä se Jance sinne minne aurinko ei paista.
Voivathan, itse ovat ton jossain kokouksessaan päättäneet, mutta yhtä hyvin olisi suosiota ilman sitä nuohoustakin, joka näyttää enimmäkseen typerältä aika monen mielestä.Ei shippi ole siitä kiinni mitä he itse tekevät, se on kuvitelmaa. Ei jokerit voi lopettaa yhtään mitään shippiä koska se tapahtuu ihan vaan fanien päässä.
🥱Jance on typerää pelleilyä.
🥱Voivathan, itse ovat ton jossain kokouksessaan päättäneet, mutta yhtä hyvin olisi suosiota ilman sitä nuohoustakin, joka näyttää enimmäkseen typerältä aika monen mielestä.
TodellakinMutta H/B sitäkin ihanampi, uuh aah rakkautta
Lässyti lässytiMuistutan tähän väliin Komposti kakkosen olemassaolosta. Ellette nauti tuon vänkääjän kanssa riitelystä.
Kuka dorka täällä spämmää haukotus hymiötä. Joku jolla ei ole mitään elämää.
🥱Lässyti lässyti
Mene itse, mä jään tänne shippaamaan K/B.Hei te kaks tosirakkauteen uskovaa, teilke on nyt ikioma ketju, olkaa hyvät ja menkää:
Lässyti lässyti
Hei te kaks tosirakkauteen uskovaa, teilke on nyt ikioma ketju, olkaa hyvät ja menkää: