vierailija
Hiihdän täältä perässä ja kommentoin ohiksena tuota K:n vanhempien kuvaa. K on äitinsä näköinen ja Mikke isänsä, nuorin veli on molempien sekoitus.
Pitäisikö sopia? Kavereita ovat, jos enää sitäkään.No B ja Ö luokan näyttelijät, sopivatko yhteen?
Kyse ei ole vaan k/b shipistä, täällä tuntuu olevan vaan sellaisia, joita pelkästään paritusjutut kiinnostaa, ei artistiuteen liittyvät asiat. Nyt on siis muut paritusasiat päivän puheenaiheena taas.Nähtävästi ei. Vain epätoivoiset K/B tai muut parittaja-mammat jääneet tänne.
Tää on totta, moni suomalainenkaan fani ei ajattele noiden biisien kertovan Ksta. Osa varmaan fanittaa ainoastaan täällä ja vauvalla niin syntyy vääristynyt kuva Joksufaneista.Ainoastaan se osa fandomista yhdisti, joka shippaa bojereä. Kukaan muu ei. Itse seuraan esim. monia slovenialaisia joksufaneja twitterissä, joita ei kiinnosta K pätkääkään ja he eivät todellekaan yhdistäneet kappaleita häneen.
Teillehän on nyt se komposti kaksi.Kukaan ei täällä määräile ketään, keitä täällä saa olla jne. Sitä paitsi tämä ei ole K&B shippiketju, joten miksi tottelisimme shippaajia. Menkää sinne vauvalle tai puutarhaan nehän on ihan kuolleita ketjuja molemmat
Silti täällä saa puhua mistä haluaaTeillehän on nyt se komposti kaksi.
Puutarha on sitä varten, mene sinne!Myös väärällä tavalla K/B:tä shippaavat voisivat poistua täältä. Aidon rakkauden näkijät voivat jäädä tänne ja muut poistua.
Miksei teille shippaajille kelpaa puutarha ja vauva jotka on K&B-shippiketjuja?Teillehän on nyt se komposti kaksi.
Tämä on nykyään K/B shippiketju. Jos se ei miellytä niin poistu!!!!Kukaan ei täällä määräile ketään, keitä täällä saa olla jne. Sitä paitsi tämä ei ole K&B shippiketju, joten miksi tottelisimme shippaajia. Menkää sinne vauvalle tai puutarhaan nehän on ihan kuolleita ketjuja molemmat
Mene itse. Minä shippaan täällä nykyään K/BPuutarha on sitä varten, mene sinne!
Samoin tumppu ja twitter vääristää, koska niissä tietysti tulee eniten vastaan sitä mitä itse seuraa ja mihin reagoi. Mulla se on jancea, enkä juuri koskaan näe mitään bojereä, vaikka seuraan toki monia sellaisia jotka heitäkin shippaa. Sit saattaa tulla joku satunnainen iltapäivä jolloin joku B/K kohu osuu myös mun dashille. Totta kai tiedän että fandomeissa biisejä tulkitaan sen oman shipin kautta, mutta useimmat on kuitenkin siinä määrin realiteeteissa että tietävät sen olevan osa sitä omaa ja yhteistä leikkiä.Tää on totta, moni suomalainenkaan fani ei ajattele noiden biisien kertovan Ksta. Osa varmaan fanittaa ainoastaan täällä ja vauvalla niin syntyy vääristynyt kuva Joksufaneista.
Ei ole.Tämä on nykyään K/B shippiketju. Jos se ei miellytä niin poistu!!!!
Koska ne ei ole tosi rakkauteen uskoville. Tämä ketju on.Miksei teille shippaajille kelpaa puutarha ja vauva jotka on K&B-shippiketjuja?
Kyllä on. Et voi määrätä minua.Ei ole.
Tämä ketju tehtiin shippiin pettyneille.Koska ne ei ole tosi rakkauteen uskoville. Tämä ketju on.
Mikset tee omaa tosirakkausketjua? Tämä on shippiin pettyneille ja muulle vauvan kuonalle.Koska ne ei ole tosi rakkauteen uskoville. Tämä ketju on.
Jance on typerää pelleilyä.Samoin tumppu ja twitter vääristää, koska niissä tietysti tulee eniten vastaan sitä mitä itse seuraa ja mihin reagoi. Mulla se on jancea, enkä juuri koskaan näe mitään bojereä, vaikka seuraan toki monia sellaisia jotka heitäkin shippaa. Sit saattaa tulla joku satunnainen iltapäivä jolloin joku B/K kohu osuu myös mun dashille. Totta kai tiedän että fandomeissa biisejä tulkitaan sen oman shipin kautta, mutta useimmat on kuitenkin siinä määrin realiteeteissa että tietävät sen olevan osa sitä omaa ja yhteistä leikkiä.
Minä ja ainakin pari muuta uskotaan K/B tosi rakkauteen ja puhumme siitä jatkossa täällä.Mikset tee omaa tosirakkausketjua? Tämä on shippiin pettyneille ja muulle vauvan kuonalle.
Mä en ymmärrä, miksi sun joka Jance viestiin pitää tuolleen vastata. Me tiedetään sun mielipide, mutta sun pitää antaa myös muille tilaa shipata omia parejaan esimerkiksi JanceaJance on typerää pelleilyä.
Koska ne ei ole tosi rakkauteen uskoville. Tämä ketju on.
Taidat olla nyt ihan väärässä ketjussa, tämä on shippiin pettyneille.Tämä on nykyään K/B shippiketju. Jos se ei miellytä niin poistu!!!!
Koska te S pakottajat pilasitte spämmäilyllä ne ketjut.Kukaan ei täällä määräile ketään, keitä täällä saa olla jne. Sitä paitsi tämä ei ole K&B shippiketju, joten miksi tottelisimme shippaajia. Menkää sinne vauvalle tai puutarhaan nehän on ihan kuolleita ketjuja molemmat
Kannattaa ihan oikeasti tehdä oma ketju. Sitten teidän ei tarvitse lukea typerästä pelleilystä kuten Jancesta vaan voitte keskittyä omaan shippiin.Minä ja ainakin pari muuta uskotaan K/B tosi rakkauteen ja puhumme siitä jatkossa täällä.
Ei kiinnosta. Lässyti lässyti. Jance on idiootein shippi ikinä.Mä en ymmärrä, miksi sun joka Jance viestiin pitää tuolleen vastata. Me tiedetään sun mielipide, mutta sun pitää antaa myös muille tilaa shipata omia parejaan esimerkiksi Jancea