K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri tuo tässä onkin kummallista. Ei B halua henkilöä ainakaan salata. Mikä lie hänellä motiivi. Biisin mainostaminen tulee mieleen, mutta ei sekään ole uskottavaa, kun tietää miten salaperäinen ihmissuhteistaan S kuulemma haluaa olla. Tarkoituksella tuo vihjaus kuitenkin on tehty.
No ei ole kyllä, pisamia on muillakin. Yksi kappaleen ei vielä tee siitä S liittyvää. Varsinkin kun on selvinnyt, että se on vanha.

vierailija
No sinäpä sen sanoit, huomion haku. Ehkä vähän typeryyskin, mutta ehdottomasti huomion haku. Jollain yleisö on saatava kiinnostumaan niistä biiseistä. Mikä tahansa pienikin kiinnostavuutta lisäävä hippunen riittää epätoivoisessa tilanteessa.
Jos B ja S on niin tarkkoja tarkkoja suhteidensa salaamisesta, niin miten tämä siihen sopii. Ehkä suhde on tulossa julki?

vierailija
Juuri tuo tässä onkin kummallista. Ei B halua henkilöä ainakaan salata. Mikä lie hänellä motiivi. Biisin mainostaminen tulee mieleen, mutta ei sekään ole uskottavaa, kun tietää miten salaperäinen ihmissuhteistaan S kuulemma haluaa olla. Tarkoituksella tuo vihjaus kuitenkin on tehty.
No just siks se tehdään tällai vähän niinkuin ei oliskaan, epämääräisesti. B on aina ollut innokas käyttämään muiden mainetta hyväksi ja sekös tässä S-suhteessa kismitti kun ei toinen antanutkaan siihen lupaa. Mutta nyt onkin jo vapaat kädet kun pääsi siitä julkisuutta välttelevästä neitokaisesta eroon, nyt vihjataan ja hyvin näkyy syötti uppoavan.

vierailija
Musta kummallista on ainoastaan se että tuosta halutaan ihan väkisin vääntää sadiebiisi. Pisamien takia!

vierailija
No just siks se tehdään tällai vähän niinkuin ei oliskaan, epämääräisesti. B on aina ollut innokas käyttämään muiden mainetta hyväksi ja sekös tässä S-suhteessa kismitti kun ei toinen antanutkaan siihen lupaa. Mutta nyt onkin jo vapaat kädet kun pääsi siitä julkisuutta välttelevästä neitokaisesta eroon, nyt vihjataan ja hyvin näkyy syötti uppoavan.
Juu, sinuun on uponnut loistavasti.

vierailija
No sinäpä sen sanoit, huomion haku. Ehkä vähän typeryyskin, mutta ehdottomasti huomion haku. Jollain yleisö on saatava kiinnostumaan niistä biiseistä. Mikä tahansa pienikin kiinnostavuutta lisäävä hippunen riittää epätoivoisessa tilanteessa.
Ai että ensin käyttää haastatteluaikansa heitä koskevista juoruista valittamiseen ja sit tekisi biisin jossa "paljastaisi" jotain? :D :D Tää on ihan samanlaista kehäpäätelmää kuin ne joissa oltiin varmoja bojeren yhdessä olosta, koska bluzakin kirjoitettiin K:sta, ja tietysti se kirjoitettiin siitä koska ne on yhdessä

vierailija
Ai että ensin käyttää haastatteluaikansa heitä koskevista juoruista valittamiseen ja sit tekisi biisin jossa "paljastaisi" jotain? Tää on ihan samanlaista kehäpäätelmää kuin ne joissa oltiin varmoja bojeren yhdessä olosta, koska bluzakin kirjoitettiin K:sta, ja tietysti se kirjoitettiin siitä koska ne on yhdessä
Niunhän hän teki. Sitähän tässä just ihmetellään. Ei tuo mikään sattuma ole.

vierailija
Mä jämähdin tonne Janin lukion sivuilla ja olinhan mä nähnytkin kuvia missä joksut on soittaneet sen koulun jossain juhlassa, mutta en tietty tiennyt että jan opiskeli siellä itse. Ja sit ihanasti koulu on laittanut sivuilleen tällasia merkkipaaluja
https://www.gjp.si/uspeh-glasbene-skupine-joker-out/ Tossa onilmeisesti niitten sinkun menestymisestä
https://www.gjp.si/bivsi-subanec-jan-peteh-joker-out-v-soboto-na-evroviziji/ ja täällä viisuista

Jotenkin ihanaa miten koulu hehkuttaa oppilaan (viisujen tapauksessa entisen oppilaan) menestyksestä.

vierailija
Minä en kyllä löytänyt yhtäkään varmuudella vastaava eli missä kohtaa sitä lukiokuvaa. Ja aika samannäköisiä oli useampi.
Jälkimmäisen linkin kuvassa toiseksi ylemmän rivin vasemmassa reunassa on hyvin samannäköinen tyttö kuin se nuori nainen joka nähtiin Janin kanssa muotinäytöksessä ja K:n keikan bäkkärillä. Hänellä on aika persoonallisen näköiset kasvot.
Olen tosi iloinen että Janilla on tyttöystävä. Hän on vaikuttanut vähän erakkoluonteelta, varsinkin siinä "missä kuvittelette olevanne viiden vuoden päästä" -haastattelussa (tehty treenikämpällä joskus viime vuonna kai) kun hän sanoi asuvansa varmaankin jossain vuoristomökissä kissansa kanssa. Saattoi tietysti olla vitsikin, mutta kiva että hänellä on joku rakas. Ja hänhän on maininnut ettei julkisuus tee helpoksi tutustua ihmisiin, joten hienoa että vanha koulukaveri onkin se johon rakastuu.

vierailija
Mä jämähdin tonne Janin lukion sivuilla ja olinhan mä nähnytkin kuvia missä joksut on soittaneet sen koulun jossain juhlassa, mutta en tietty tiennyt että jan opiskeli siellä itse. Ja sit ihanasti koulu on laittanut sivuilleen tällasia merkkipaaluja
https://www.gjp.si/uspeh-glasbene-skupine-joker-out/ Tossa onilmeisesti niitten sinkun menestymisestä
https://www.gjp.si/bivsi-subanec-jan-peteh-joker-out-v-soboto-na-evroviziji/ ja täällä viisuista

Jotenkin ihanaa miten koulu hehkuttaa oppilaan (viisujen tapauksessa entisen oppilaan) menestyksestä.
Hmmm tuolla sanotaan että luokalta 4E. Vielä voisi siis jossain olla yksi luokkakuva siitä!

vierailija
Mä ajattelin kans, että tuo epämääräisyys on se juttu tässä, aina voi kiistää ja vedota siihen, että biisi on tehty aiemmin. Pisamat on kuitenkin voitu lisätä sinne tänä vuonna.

Yhteistyössä