K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On ja varmaan näitä yhteistyöjuttujakin. Eurotour oli taas sellaista juhlaa, että ei vaan ole tottunut tähän, ettei tule somematskua. Mutta hyvä niin, jos keskittyy normiarkeen. Keikoilla ollut kuitenkin hyväntuulinen oma itsensä ja itse pääsen vihdoin pitkästä aikaa lauantaina näkemään herran livenä
🥳🥳🥳, nauti! Tuli muuten somessa vastaan sen tytön postaus, jossa oli laulamassa icip Lahdessa. Hänelle vaikutti olevan aika harvinaista herkkua nämä keikat ja oli niin onnellinen. Jotenkin liikkiksiä nämä teinifanit🥹

vierailija
Eiiii kuinka söpöä ... Et olis vanhan luokkakaverinsa kanssa ja ovat ehkä olleet pitkään jo yhdessä, teknistä asti. Ja maailman myllerryksissäkin pitävät yhtä. Ihanaa. Pikkuhiljaa muuttuu mielikuvat kaikista saagan henkilöistä kun todellisuus lässähtää vasten kasvoja kun on riisunut vaaleanpunaiset shippi- ja höpöhöpölasit!

Ja se et "ei kerro hänestä, kenestä kaikki luulee", oliko taas joku Krisin lörppäkommentti, ja totta kai ne kieltää sen, mut jostain ne pisamat tullut Bojanin pieneen mieleen, just saying ...
Ja kellään muullahaan ei niitä pisamia ole kuin vain yhdellä ihmisellä.

vierailija
Eilen kun oli niistä tyttöystävistä puhetta ja joku sanoi että Janin tyttöystävä on joku vanha tuttu, niin melkeinpä väittäisin että se on vanha luokkakaveri. Mä kerroin että pinterestissä tuli vastaan se lukiokuva ja nyt kun sitä uudestaan katselin niin siellä oli ihan samannäköinen tyttö kuin se nuori nainen Janin vieressä noissa uusissa kuvissa.

Musta tuli nyt näköjään stalkkeri
Aika suloista jos olis noin. 🥰

vierailija
Eikös Kris vaan sanonut että biisi oli ehdolla kakkoslevylle ja tuo kommentti oli vaan toimittajan tulkintaa? Ja voihan se olla että hän ajatteli kaikkien luulevan sen kertovan Jerestä. Bojan on nyt hiljattain kahteen otteeseen maininnut että suurin valhe jonka hän on itsestään kuullut on se että hän ja Jere olisivat yhdessä.
Kysymyksenä oli jotain että kertooko stephanie jostain tietystä henkilöstä ja Kris kertoi että se oli tulossa jo demonille mutta ei sopinutkaan siihen ja sitten se kysyi toimittajalta että keneen se sitten arveli sen viittaavan. Tästä irrallaan oli kuvateksti, jossa luki että Krisin mukaan biisi ei kerro siitä josta kuvitellaan. Eli siinä videolla ei näy miten toimittaja reagoi tuohon krisin kysymykseen ja lausutaanko mitään nimiä ääneen.

vierailija
Eiiii kuinka söpöä ... Et olis vanhan luokkakaverinsa kanssa ja ovat ehkä olleet pitkään jo yhdessä, teknistä asti. Ja maailman myllerryksissäkin pitävät yhtä. Ihanaa. ❤ Pikkuhiljaa muuttuu mielikuvat kaikista saagan henkilöistä kun todellisuus lässähtää vasten kasvoja kun on riisunut vaaleanpunaiset shippi- ja höpöhöpölasit!

Ja se et "ei kerro hänestä, kenestä kaikki luulee", oliko taas joku Krisin lörppäkommentti, ja totta kai ne kieltää sen, mut jostain ne pisamat tullut Bojanin pieneen mieleen, just saying ...
Ei ollut Krisin lörppäkommentti vaan se itse asiassa yritti saada toimittajan lörpöttämään, mutta se ei käy ilmi onko se sit suoraan kysynyt S:sta.

vierailija
vierailija
Oisko sulla linkata sitä kuvaa, kiinnostaisi nähdä lukio-Jan? 😁
Täällä olisi https://www.gjp.si/files/2016/09/Letopis_2015_2016.pdf sivulla 33 ja täällä https://gjp.splet.arnes.si/files/2015/09/Letopis_2016_2017.pdf sivulla 40. Löysin ton toisen instasta ja toisen sit googlettelemalla muita vuosilukuja. Nää näyttäis vähän niiltä ekojen stock-kuvien aikakausilta :D

Ja se siis, että mun mielestä noissa kuvissa yksi tyttö on saman näköinen kuin se Janin vieressä instan kuvissa oleva, on täysin mun omaa keksintöäni! En tietenkään oikeasti tiedä yhtään mitään eikä mulla ole mitään muuta pohjaa tälle asialle kuin nuo monta vuotta vanhat luokkakuvat ja oma mielikuvitus.

vierailija
Täällä olisi https://www.gjp.si/files/2016/09/Letopis_2015_2016.pdf sivulla 33 ja täällä https://gjp.splet.arnes.si/files/2015/09/Letopis_2016_2017.pdf sivulla 40. Löysin ton toisen instasta ja toisen sit googlettelemalla muita vuosilukuja. Nää näyttäis vähän niiltä ekojen stock-kuvien aikakausilta

Ja se siis, että mun mielestä noissa kuvissa yksi tyttö on saman näköinen kuin se Janin vieressä instan kuvissa oleva, on täysin mun omaa keksintöäni! En tietenkään oikeasti tiedä yhtään mitään eikä mulla ole mitään muuta pohjaa tälle asialle kuin nuo monta vuotta vanhat luokkakuvat ja oma mielikuvitus.
Minä en kyllä löytänyt yhtäkään varmuudella vastaava eli missä kohtaa sitä lukiokuvaa. Ja aika samannäköisiä oli useampi.

vierailija
, nauti! Tuli muuten somessa vastaan sen tytön postaus, jossa oli laulamassa icip Lahdessa. Hänelle vaikutti olevan aika harvinaista herkkua nämä keikat ja oli niin onnellinen. Jotenkin liikkiksiä nämä teinifanit🥹
Mä näin kans, nää on ikimuistoisia hetkiä teineille, tulee muistamaan lopun ikänsä. Ihana, kun Kärppä edelleen ottaa välillä lapsia lavalle❤

vierailija
No Sadieen se on kaikista eniten yhdistetty. Twitterissäkin niitä kuvia missä oli Sadie ja tekstejä että kiitos kun rikoit Bojanin sydämen.
No jos Joksujen teinifanit on menny vähän sekaisin tästä Sadie-yhteydestä, niin se on ihan ymmärrettävää, mutta ei tosiaan kerro yhtään mistään muusta kuin että teineillä ei toi lähdekritiikki ole vielä kovin kehittynyt ja että niiltä katoaa viimeinenkin järjen hiven kun vihjaistaan yhteydestä johonkin noin kuuluisaan suosikkisarjan näyttelijään.

vierailija
No jos Joksujen teinifanit on menny vähän sekaisin tästä Sadie-yhteydestä, niin se on ihan ymmärrettävää, mutta ei tosiaan kerro yhtään mistään muusta kuin että teineillä ei toi lähdekritiikki ole vielä kovin kehittynyt ja että niiltä katoaa viimeinenkin järjen hiven kun vihjaistaan yhteydestä johonkin noin kuuluisaan suosikkisarjan näyttelijään.
🥱😴

vierailija
Mutta kuitenkin biisillä haluttiin vihjata siihen kenestä kaikki luulee sen kertovan, mutta joka pitää sitten erikseen kieltää. Mikä hitsin järki tollasessakin on? Huomion haku vai typeryys..
Juuri tuo tässä onkin kummallista. Ei B halua henkilöä ainakaan salata. Mikä lie hänellä motiivi. Biisin mainostaminen tulee mieleen, mutta ei sekään ole uskottavaa, kun tietää miten salaperäinen ihmissuhteistaan S kuulemma haluaa olla. Tarkoituksella tuo vihjaus kuitenkin on tehty.

vierailija
Mutta kuitenkin biisillä haluttiin vihjata siihen kenestä kaikki luulee sen kertovan, mutta joka pitää sitten erikseen kieltää. Mikä hitsin järki tollasessakin on? Huomion haku vai typeryys..
No sinäpä sen sanoit, huomion haku. Ehkä vähän typeryyskin, mutta ehdottomasti huomion haku. Jollain yleisö on saatava kiinnostumaan niistä biiseistä. Mikä tahansa pienikin kiinnostavuutta lisäävä hippunen riittää epätoivoisessa tilanteessa.

Yhteistyössä