K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos sinulle, että puolustat hyväntahtoista kirjoitustani.
No ilman muuta! Täällä on nykyään ihan mahdoton kirjoittaa ihan tavallisia asioita, kun joku aina keksii että ne jollain perusteella olisivat K/B shippiä. Esim viime aikoina olen lukenut esim että joku ei usko Bojanin suhteeseen sadien kanssa tai että joku ei ihmettele että B on sinkku, ja tällaisista aina joku vimmastuu, koska oletus tuntuu olevan että näiden mielipiteiden kirjoittaja olisi ennustaja, aito tai muuten vaan bojere-shippari, ja sitä vastaan pitää sitten aina hyökätä. On tosi raskasta keskustella, kun aina pitää alusta asti selittää, että voi ajatella jollakin tavalla vaikka siihen ei liittyisi minkäänlaista K-näkökulmaa.

vierailija
Taitaa olla kuollut tämä shippi. Vauvan Loverpool-ketjussa ei ole enää ketään eikä taida täälläkään olla.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ja pitkäänhän tätä hurmiota kestikin. Olin itse aktiivinen Vauvalla erityisesti, alkuperäisiä nautadomilaisia. Nyt ei enää Itsekään tule tosin käytyä täällä, tai missään. Kärtsällä ja Jokereilla pyyhkii molemmilla enemmän kuin hyvin ja paljon tulee kokoajan somematskua, ja kuuntelen itse molempia ja seurailen muutenkin mutta shippihommat on aikansa elänyt, lopultakin. Ja hyvä niin.

vierailija
Onkohan Kärpyllä jotain töitä nää välipäivät vai meneeköhän ne kaikki keikoista palautumiseen.
Sanokohan se siinä Europassin livessä että euro tourin jälkeen alkaa valmistautuminen siihen juttuun mitä ei ois aiemmin uskonu tekevänsä, voi olla että muistan ihan omiani :D Hirveen hiljaa Krew kyllä on. Mikeltä sentään tuli Amsterdamin kuvat instaan

vierailija
No ilman muuta! Täällä on nykyään ihan mahdoton kirjoittaa ihan tavallisia asioita, kun joku aina keksii että ne jollain perusteella olisivat K/B shippiä. Esim viime aikoina olen lukenut esim että joku ei usko Bojanin suhteeseen sadien kanssa tai että joku ei ihmettele että B on sinkku, ja tällaisista aina joku vimmastuu, koska oletus tuntuu olevan että näiden mielipiteiden kirjoittaja olisi ennustaja, aito tai muuten vaan bojere-shippari, ja sitä vastaan pitää sitten aina hyökätä. On tosi raskasta keskustella, kun aina pitää alusta asti selittää, että voi ajatella jollakin tavalla vaikka siihen ei liittyisi minkäänlaista K-näkökulmaa.
Stephanie kyllä kertoo kaiken sen mitä pitää kertoakin herra Cvjeticaninin "sinkkuudesta". 😉

vierailija
Taitaa olla kuollut tämä shippi. Vauvan Loverpool-ketjussa ei ole enää ketään eikä taida täälläkään olla.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ja pitkäänhän tätä hurmiota kestikin. Olin itse aktiivinen Vauvalla erityisesti, alkuperäisiä nautadomilaisia. Nyt ei enää Itsekään tule tosin käytyä täällä, tai missään. Kärtsällä ja Jokereilla pyyhkii molemmilla enemmän kuin hyvin ja paljon tulee kokoajan somematskua, ja kuuntelen itse molempia ja seurailen muutenkin mutta shippihommat on aikansa elänyt, lopultakin. Ja hyvä niin.
Shippikeskustelu siirtyny muualle

vierailija
ToTta
Totta joka sana. Sitä paitsi, juurihan joku aloitti uuden kompostiketjun, jossa K/B- shippaus on kielletty aloituksessa. Eikö se nyt tarkoita, että tässä alkuperäisessä kompostissa saa shipata myös K/B. Mikä järki muuten olisi kahdessa täysin samanlaisessa ketjussa?

vierailija
Eihän K nyt kuukaudeksi mene Sloveniaan laskettelemaan. K menee varmaan ensin jonnekin lämpimään pariksi viikoksi, sitten on Hollannin keikka, sitten varmaan käy Sloikuissa moikkaamassa frendiään. B:llä jää jäljelle 7 viikkoa johon käyttää loput lomansa.
Just noinhan se luultavasti menee👌 Ja koska K menee thaikkuihin gf kanssa, niin voi sit ottaa sloikun lautailureissun poikien reissuna.

vierailija
🥱😴

vierailija
Onko joku nähnyt Miken avokin livenä? Näyttääkö se miten erilaiselta kuin somekuvissaan, kun joku oli sille suoraan kommentoinut et näytät ihan erilaiselta ja väitti, et käyttää ig:ssa paljon filttereitä.

vierailija
Ei ole mitään pahaa, mutta se ei tietnkään perustu mihinkään. Sen sijaan kun kirjoitetaan K:n olevan menossa Sloveniaan laskettelun merkeissä, on aika ikävää että se kuitataan pakotukseksi tai ylipäänsä shippaamiseksi tms. vaikka se nyt vaan on jotain mitä Bojan on sanonut. Vai pitäisikö tällaisiin viesteihin joka kerta laittaa joku vastuuvapauslauseke jossa todetaan että kirjoittaja ei shippaa bojerea?
Ei shippaamisessa mitään pahaa ole eikä sille, että shipataan ristiin rastiin. Asiat vaan voi tuntua pakotukselta, kun niitä suolletaan täällä jatkuvasti, niin kuin tämä Sloveniaan meno.

vierailija
Eilen kun oli niistä tyttöystävistä puhetta ja joku sanoi että Janin tyttöystävä on joku vanha tuttu, niin melkeinpä väittäisin että se on vanha luokkakaveri. Mä kerroin että pinterestissä tuli vastaan se lukiokuva ja nyt kun sitä uudestaan katselin niin siellä oli ihan samannäköinen tyttö kuin se nuori nainen Janin vieressä noissa uusissa kuvissa.

Musta tuli nyt näköjään stalkkeri

vierailija
Silloin, kun tapahtuu jotain kirjoitellaan enemmän, mutta ei se loppunut ole. Ja keikkarapsat näyttäisi tulevan nykyään vain sinne discordiin.

Yhteistyössä