joko sulla on nää?Löysinkin itse wikistä suoraan tuon LA:n.
Puuttuu enää vain 2.5 Port - Mai -Mör 7+4
joko sulla on nää?Löysinkin itse wikistä suoraan tuon LA:n.
Kirjailija, kauhun kuningas, suorastaan kingiLöysinkin itse wikistä suoraan tuon LA:n.
googleen "starring teemu selanne"Nyt puuttu enä tuo saakelin Selänne-systeemi. En löydä muuta elokuvaa kuin Sel8nne, joka ei tähän käy. Eli mistä hitosta on kyse?
Juuri siitä, mutta ei kirjoiteta 8:a.Nyt puuttu enä tuo saakelin Selänne-systeemi. En löydä muuta elokuvaa kuin Sel8nne, joka ei tähän käy. Eli mistä hitosta on kyse?
Kiitos, nyt tuli valmista. Kyllä oli työn ja tuskan takana löytää viimeiset.googleen "starring teemu selanne"
Puuttuisi:
1.1 vasen alareuna unka 5 8 Ohjaaja, Päiväkirjat-trilogia
1.5 keskellä ylhäällä hl 2 5 Nuori tähti härän tähdistössä
2.1 vasen yläkulma ök 2 6 Edellisen ohjaajan elokuva
kaks 5 2 5 sama elokuva suomeksi
2.2 oikea reuna reh 11 ja siitä 11 häjy huumoriyhtye jalasjärveltä ja heidän biisinsä
Näihin jos saisi apua, niin tämäkin voisi valmistua.
Korjaus tuohon edelliseen:Toivottavasti tätä rellua tekee vielä joku…
Itselläni olis ainakin yksi paha jumi ruutujen 2.1 ja 2.2 rajalla.
2.1 suuf (rajasana) 4 6
2.2 edellisestä rajasanasta ylös 4 6 - Å ja alas 11 - mus
Kiitoksia jos joltain löytysi apuja!
Abd al-Hadi AqhiliToivottavasti tätä rellua tekee vielä joku…
Itselläni olis ainakin yksi paha jumi ruutujen 2.1 ja 2.2 rajalla.
2.1 suuf (rajasana) 4 6
Korjaus tuohon edelliseen:
2.2 rajasanasta (suuf) 4 6 ylös 6 - jok naapurimaamme
ja alas 11 - mus löytynee tuon tyypin nimen perusteella.
Kiitoksia todella paljon. En itse tuota oli kyllä löytänyt, enkä löytänytkäänAbd al-Hadi Aqhili
Siis ruutu 2.2Tuo naapurin "jok" on vielä hakusessa. Liittyykö se mitenkään siitä lähteviin (oikea, vasen ja alas) sanoihin tai henkilöihin? Vai onko yhtymäkohta vain tuo maa?
Saa antaa myös tarkempia vihjeitä ;-)
Nyt en ole varma mitä sanaa tarkoitat. Sitäkö 6-kirjaimista joesta alaspäin? Se on siis se maan nimi. Vai mikä sana on hukassa?Tuo naapurin "jok" on vielä hakusessa. Liittyykö se mitenkään siitä lähteviin (oikea, vasen ja alas) sanoihin tai henkilöihin? Vai onko yhtymäkohta vain tuo maa?
Saa antaa myös tarkempia vihjeitä ;-)