K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Arvasin, että joku taas tyrkyttää K ta tähän. On jo aika kyllästyttävää ja säälittävää.
No luepa viime päivien viestit niin joku separi laittaa B&H viestejä paljon enemmän. En ois tuotakaan kommenttia laittanut ilman niitä. Kuinkahan monta vain vilpittömästi kirjoitettua K&B-kommenttia koko viikonloppuna olisi tullut, jos ei tämä H&B-häirikkö tuuttaisi omia juttujaan palstoille täysin turhan monta? Hän ei saa ketään ymmärtämään K&B-juttujen häntä ärsyttävän, olemalla noin ärsyttävä itse, vaikka selkeästi niin kuvitteleekin.
Häntä varten on se komposti 2.0-ketju. Menee sinne.
Toivottavasti on vain joku viikonloppuna aikaa omaava cp, ja meno rauhoittuu taas arjeksi.

vierailija
Mä kutsuisin tätä omalta osalta enemmänkin julkkisihasteluksi ja mulla taas ei oo tarvettakaan päästä siitä eroon. On hauskaa kun on löytänyt hyvää musiikkia ja kiinnostavia tyyppejä joita seurata. Seuraan luultavasti niin kauan kuin tekevät musiikkia. Mut luulen että sillä, ettei se fiilis oo moneltakaan hiipunut, olevan jotain tekemistä sen kanssa että B on aidosti niin ihana persoona. Monet rocktähdet tai näyttelijät voi olla karismaattisia ja kiinnostaviakin. Mutta usein ne persoonat jää kuitenkin vähän etäisiksi ja kiinnostus hiipuu ajan mittaan.
Säälittävää tuollainen kiinnostus johonkuhun koska tämä julkkis on julkkis. Itse en ole kiinnostunut Bojanista julkkiksena vaan ihmisenä, hänen julkisuusstatuksensa ei voisi vähempää kiinnostaa.

vierailija
Säälittävää tuollainen kiinnostus johonkuhun koska tämä julkkis on julkkis. Itse en ole kiinnostunut Bojanista julkkiksena vaan ihmisenä, hänen julkisuusstatuksensa ei voisi vähempää kiinnostaa.
Nyt meni kyllä ihan päin honkia tuo tekstintulkintasi. 😅 Täällä puhuttiin julkkisihastuksista siksi että se toinen on julkkis, eikä tuttu tosielämässä. Ei ihmiset ole ihastuneet häneen siitä syystä että hän on julkkis. Ymmärrätkö? Itse kirjoitin että enemmänkin ihastelen häntä, kuin että olisin ihastunut. Mutta tottakai minä ja kaikki nuo muutkin kirjoittajat ihailemme häntä juuri siksi millainen hän on ihmisenä.

Jos olet tosissasi etkä trollaa, niin sulla on todella vääristynyt kuva omasta erinomaisuudestasi fanina, kun tulkitset muiden ystävälliset kirjoitukset miten sattuu, tulet sättimään niitä ja annat ymmärtää miten sinun fanituksesi on parempaa, vaikka tosiasiassa se ei siltä osin eronnut muiden kirjoituksista yhtään mitenkään.

vierailija
Mä kutsuisin tätä omalta osalta enemmänkin julkkisihasteluksi ja mulla taas ei oo tarvettakaan päästä siitä eroon. On hauskaa kun on löytänyt hyvää musiikkia ja kiinnostavia tyyppejä joita seurata. Seuraan luultavasti niin kauan kuin tekevät musiikkia. Mut luulen että sillä, ettei se fiilis oo moneltakaan hiipunut, olevan jotain tekemistä sen kanssa että B on aidosti niin ihana persoona. Monet rocktähdet tai näyttelijät voi olla karismaattisia ja kiinnostaviakin. Mutta usein ne persoonat jää kuitenkin vähän etäisiksi ja kiinnostus hiipuu ajan mittaan.
Tai todennäköisemmin näet vain B:n ruusunpunaisten lasien läpi verrattuna muihin julkkiksiin.

vierailija
No luepa viime päivien viestit niin joku separi laittaa B&H viestejä paljon enemmän. En ois tuotakaan kommenttia laittanut ilman niitä. Kuinkahan monta vain vilpittömästi kirjoitettua K&B-kommenttia koko viikonloppuna olisi tullut, jos ei tämä H&B-häirikkö tuuttaisi omia juttujaan palstoille täysin turhan monta? Hän ei saa ketään ymmärtämään K&B-juttujen häntä ärsyttävän, olemalla noin ärsyttävä itse, vaikka selkeästi niin kuvitteleekin.
Toivottavasti on vain joku viikonloppuna aikaa omaava cp, ja meno rauhoittuu taas arjeksi.
Toivottavasti poistut tästä ketjusta ja osaisit pysyä poissa!

vierailija
Miten K:n uudella albumilla menee tilastoissa? Liityn nyt niihin hiljaisiin ihmettelijöihin, joita ihmetyttää täysi hiljaisuus promoamisen uuden albumin ja -kiertueen suhteen sen jälkeen, kun levy ilmestyi.

vierailija
Ethän edes tunne B:ta ihmisenä. Ainoastaan julkisuuden henkilönä. Tuollainen ajattelu, että tuntisit on creepyä ja varmasti kohteestakin ahdistavaa.

vierailija
Nyt meni kyllä ihan päin honkia tuo tekstintulkintasi. Täällä puhuttiin julkkisihastuksista siksi että se toinen on julkkis, eikä tuttu tosielämässä. Ei ihmiset ole ihastuneet häneen siitä syystä että hän on julkkis. Ymmärrätkö? Itse kirjoitin että enemmänkin ihastelen häntä, kuin että olisin ihastunut. Mutta tottakai minä ja kaikki nuo muutkin kirjoittajat ihailemme häntä juuri siksi millainen hän on ihmisenä.

Jos olet tosissasi etkä trollaa, niin sulla on todella vääristynyt kuva omasta erinomaisuudestasi fanina, kun tulkitset muiden ystävälliset kirjoitukset miten sattuu, tulet sättimään niitä ja annat ymmärtää miten sinun fanituksesi on parempaa, vaikka tosiasiassa se ei siltä osin eronnut muiden kirjoituksista yhtään mitenkään.
Sinäkin ihastelet sitä hänen julkisuuskuvaansa ja luomaasi mielikuvaa hänestä. Kuvittelet tietäväsi hänen persoonansa, vaikka et edes tiedä. Se ihastus on pelkkää pintaa ja oletuksia.

vierailija
Ohis. Tämä sinun käytös muita kommentoija kohtaan on niin järkyttävän kuvottavaa, että toivottavasti ymmärtäisit poistua tästä fandomista.

vierailija
Miten K:n uudella albumilla menee tilastoissa? Liityn nyt niihin hiljaisiin ihmettelijöihin, joita ihmetyttää täysi hiljaisuus promoamisen uuden albumin ja -kiertueen suhteen sen jälkeen, kun levy ilmestyi.
Mielestäni ihan hyvin. En tiedä, mihin verrata kun en seuraa muita genren artisteja. Mitä olen kommentteja seurannut niin kuuntelijat tykkäävät ja keikoilla hyvä meno, se kai on pääasia. Minusta K:n promoaminen oli ihan normaalia hänelle. Ei hän ole koskaan ollut Joksujen tyylinen, jotka jatkuvasti somettavat biiiseistä, tilastoista ja kehottavat striimaamaan jatkuvalla syötöllä.

vierailija
Älä ikinä arvota ihmisiä sen perusteella, että heillä olisi liikuntavamma.Valitettavasti olet alhaisiinta kahtia ja sinun käytöksestäsi päätellen omaat asennevamman. Olen pahoillani lähipiirisi johdosta, että joutuvat kestämään kaltaistasi. Jokin on valittavasti kohdallasi hyvin pieleen. Anteeksipyyntösi käytöksestä olisi nyt paikallaan ja kannattaa ihmisiin, joita katsot oikeudeksesi nimitellä.

vierailija
Tai todennäköisemmin näet vain B:n ruusunpunaisten lasien läpi verrattuna muihin julkkiksiin.
No, jokainen ajattelee tavallaan. On sen verran paljon hänen puheitaan ja tekemisiään tullut tässä reilun vuoden aikana seurattua että kyllä mulle on piirtynyt aika selkeä kuva hänestä ihmisenä. Henkilökohtaisesti me ei tietysti kukaan häntä tunneta mutta kyllä ihmisistä näkee päälle päinkin monia asioita, kun heitä jonkin aikaa seuraa. Esimerkiksi sen näkee että B on hyväntahtoinen, ajatteleva ja lämmin ihminen. Ja täytyy nyt sanoa että luotan myös omaan vaistoon ihmisten suhteen. Se on aina toiminut hyvin. En puhu mistään mystisestä ensivilkaisusta, vaan siitä, kun pääsee näkemään ihmistä ja tämän juttuja vähän enemmän.

vierailija
Tietenkin tuossakin kommentissa ollaan kiinnostuneita ihmisestä, ei kenestä tahansa julkkiksesta, siksi että hän on julkkis. Jos hän ei olisi julkisuuden henkilö, emme edes tietäisi hänen olevan olemassa. Olethan sinäkin kiinnostunut julkkiksesta. Et sinäkään tiedä Bojanista muuta kuin mitä hän julkisuuteen näyttää, paitsi jos tunnet hänet henkilökohtaisesti. Olet siis kiinnostunut julkkisihminen Bojanista.

vierailija
Älä ikinä arvota ihmisiä sen perusteella, että heillä olisi liikuntavamma.Valitettavasti olet alhaisiinta kahtia ja sinun käytöksestäsi päätellen omaat asennevamman. Olen pahoillani lähipiirisi johdosta, että joutuvat kestämään kaltaistasi. Jokin on valittavasti kohdallasi hyvin pieleen. Anteeksipyyntösi käytöksestä olisi nyt paikallaan ja kannattaa ihmisiin, joita katsot oikeudeksesi nimitellä.
Sano tää sille H-trollille niin saat enemmän hyvää aikaan, reppana.

vierailija
Nyt meni kyllä ihan päin honkia tuo tekstintulkintasi. Täällä puhuttiin julkkisihastuksista siksi että se toinen on julkkis, eikä tuttu tosielämässä. Ei ihmiset ole ihastuneet häneen siitä syystä että hän on julkkis. Ymmärrätkö? Itse kirjoitin että enemmänkin ihastelen häntä, kuin että olisin ihastunut. Mutta tottakai minä ja kaikki nuo muutkin kirjoittajat ihailemme häntä juuri siksi millainen hän on ihmisenä.

👍🏻

Yhteistyössä