K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisitko jakaa tämän? Mä ajattelisin, että joku luonnonkaunis, persoonallinen, älykäs. (Ja mun mielestä S olisi sopinut sille).
Olen eri, mutta samaa mieltä kanssasi, hyvä luonnehdinta! Lisäisin tuohon vielä että huumorintajuinen, lämmin, ehkä musikaalinen tai muuten taiteellinen ja sellainen jolla on luontaisesti hyvä itsetunto, eikä ahdistu tai ole mustasukkainen siitä kun toista ihaillaan tai on kiertueella pitkään, vaan ottaa rennosti.

vierailija
Olen eri, mutta samaa mieltä kanssasi, hyvä luonnehdinta! Lisäisin tuohon vielä että huumorintajuinen, lämmin, ehkä musikaalinen tai muuten taiteellinen ja sellainen jolla on luontaisesti hyvä itsetunto, eikä ahdistu tai ole mustasukkainen siitä kun toista ihaillaan tai on kiertueella pitkään, vaan ottaa rennosti.
Suora kuvaus H:sta😍

vierailija
Tuon minäkin lusikkani keittoon, mutta ihana on edelleen. Kuinka kauan tällaiset julkkisihastukset kestävät, nimittäin on kestänyt on aika kauan tämä reissu. 🫣 Kohta pari vuotta, ja vieläkin olen valmis myymään munuaiseni tämän söpöläinen takia.
Mulla on taipumusta näihin julkkisihastuksiin. En ole tarkkaa kirjaa pitänyt, kuinka kauan ne ovat kestäneet, vuoden pari ehkä. Odottelen tässä minäkin milloin tää B hullutus osaltani päättyy. Ei ole hiipumisen merkkejäkään vielä. En vaan tajua.

vierailija
Haluaisitko jakaa tämän? Mä ajattelisin, että joku luonnonkaunis, persoonallinen, älykäs. (Ja mun mielestä S olisi sopinut sille).
Onko täällä vielä joku hereillä. Mun ajatukseni hänestä tuskin tulee toteutumaan. Mulla on ollut mielessä joku ihan viihdemaailman ulkopuolelta, ihan eri maailmasta. Joku älykäs, jolla on 'oikea' ammatti ja ura. Tulisi vähän kontrastia. Vaikka lääkäri 🙂 S ei ole mun suosikki ollenkaan. Todennäköisesti oikeassa elämässä se B n valittu on kuitenkin joku malli tai jollain tavalla viihdemaailmaan liittyvä henkilö..

vierailija
Mulla on taipumusta näihin julkkisihastuksiin. En ole tarkkaa kirjaa pitänyt, kuinka kauan ne ovat kestäneet, vuoden pari ehkä. Odottelen tässä minäkin milloin tää B hullutus osaltani päättyy. Ei ole hiipumisen merkkejäkään vielä. En vaan tajua.
En mäkään tajua. Ei ole hiipumisen merkkejä ei. On mulla ennenkin ollut näitä, mutta ei ehkä tällä tasolla. Mutta ne muutamat, joita olen joskus fanittanut ovat edelleen sellaisia, joiden keikolla käyn. Voin kuvitella, että käyn vuosienkin jälkeen JO musaa kuuntelemassa.

vierailija
Mä kutsuisin tätä omalta osalta enemmänkin julkkisihasteluksi ja mulla taas ei oo tarvettakaan päästä siitä eroon. On hauskaa kun on löytänyt hyvää musiikkia ja kiinnostavia tyyppejä joita seurata. Seuraan luultavasti niin kauan kuin tekevät musiikkia. Mut luulen että sillä, ettei se fiilis oo moneltakaan hiipunut, olevan jotain tekemistä sen kanssa että B on aidosti niin ihana persoona. Monet rocktähdet tai näyttelijät voi olla karismaattisia ja kiinnostaviakin. Mutta usein ne persoonat jää kuitenkin vähän etäisiksi ja kiinnostus hiipuu ajan mittaan.

vierailija
Onko täällä vielä joku hereillä. Mun ajatukseni hänestä tuskin tulee toteutumaan. Mulla on ollut mielessä joku ihan viihdemaailman ulkopuolelta, ihan eri maailmasta. Joku älykäs, jolla on 'oikea' ammatti ja ura. Tulisi vähän kontrastia. Vaikka lääkäri S ei ole mun suosikki ollenkaan. Todennäköisesti oikeassa elämässä se B n valittu on kuitenkin joku malli tai jollain tavalla viihdemaailmaan liittyvä henkilö..
Samoilla linjoilla, mutta ehkä tosiaankin joku samoista piireistä tuttu henkilö on helpompi tavata, aika todennäköistäkin.

vierailija
Onhan tämä ns. fanitus antanut paljon antoisaa sisältöä elämään. Joskus tuntuu edelleen surrealistiselta, miten tämä on täyttänyt elämän sen puolitoista vuotta. Välillä vähän turhan intensiivisesti(kin).

vierailija
En mäkään tajua. Ei ole hiipumisen merkkejä ei. On mulla ennenkin ollut näitä, mutta ei ehkä tällä tasolla. Mutta ne muutamat, joita olen joskus fanittanut ovat edelleen sellaisia, joiden keikolla käyn. Voin kuvitella, että käyn vuosienkin jälkeen JO musaa kuuntelemassa.
Itsekin koen että heistä on tullut tällainen kestosuosikki myös mulle, en usko kyllästyväni. 😊

vierailija
Onko täällä vielä joku hereillä. Mun ajatukseni hänestä tuskin tulee toteutumaan. Mulla on ollut mielessä joku ihan viihdemaailman ulkopuolelta, ihan eri maailmasta. Joku älykäs, jolla on 'oikea' ammatti ja ura. Tulisi vähän kontrastia. Vaikka lääkäri S ei ole mun suosikki ollenkaan. Todennäköisesti oikeassa elämässä se B n valittu on kuitenkin joku malli tai jollain tavalla viihdemaailmaan liittyvä henkilö..
Voisin nähdä jonkun tuollaisen viihdemaailman ulkopuolelta tulevan henkilön helposti itsekin, jos heillä luonteet mätsäisi hyvin. Mut yhtä hyvin jonkun viihdemaailmaan liittyvän kanssa voi klikata. Oon ihan avoin tälle, mut myönnän olevani sen verran utelias, että kiinnostaa kyllä kuka se sitten tulee olemaan. 😄

vierailija
Mä kutsuisin tätä omalta osalta enemmänkin julkkisihasteluksi ja mulla taas ei oo tarvettakaan päästä siitä eroon. On hauskaa kun on löytänyt hyvää musiikkia ja kiinnostavia tyyppejä joita seurata. Seuraan luultavasti niin kauan kuin tekevät musiikkia. Mut luulen että sillä, ettei se fiilis oo moneltakaan hiipunut, olevan jotain tekemistä sen kanssa että B on aidosti niin ihana persoona. Monet rocktähdet tai näyttelijät voi olla karismaattisia ja kiinnostaviakin. Mutta usein ne persoonat jää kuitenkin vähän etäisiksi ja kiinnostus hiipuu ajan mittaan.
Mun ongelma on se, että taidan olla ihan liian vanha 25 vuotiaan ihailijaksi. 🙄 On tämä vaan niin noloa.

vierailija
Voisin nähdä jonkun tuollaisen viihdemaailman ulkopuolelta tulevan henkilön helposti itsekin, jos heillä luonteet mätsäisi hyvin. Mut yhtä hyvin jonkun viihdemaailmaan liittyvän kanssa voi klikata. Oon ihan avoin tälle, mut myönnän olevani sen verran utelias, että kiinnostaa kyllä kuka se sitten tulee olemaan.
Toivottavasti on sellainen, jonka mä voin hyväksyä. 😀 Huomaankin odottavani B n valintaa (lähes) suuremmalla mielenkiinnolla kuin oman poikani parinvalintaa.

vierailija
Onhan tämä ns. fanitus antanut paljon antoisaa sisältöä elämään. Joskus tuntuu edelleen surrealistiselta, miten tämä on täyttänyt elämän sen puolitoista vuotta. Välillä vähän turhan intensiivisesti(kin).
Musiikin, instan ja haastattelujen seuraamisen en aattele vieneen liikaa aikaa mut nää palstat silloin tällöin kyllä. 😄 Joskus kun jotain oikein kiinnostavaa on tapahtunut ja täällä kaikki tykittää linjat kuumina kommentteja, niin on tullut jäätyä lukemaan ja sitten hirveällä kiireellä tekemään niitä muita juttuja mitkä oli olleet suunnitelmissa. Tyyliin vieraita tulossa ja jahas, puoli tuntia aikaa siivota vaikka aioin tehdä sen jo ajat sitten. Toisaalta sekin on omalla laillaan hauskaa, kunhan ei liian usein juutu tänne. 😆

Yhteistyössä