vierailija
Paitaa katsoessa Jere on 🩷 Muut eivät ole, ja se on Boitsusta hupaisaa.Eihän se olekaan Käärijä. Kiva kun laittoi fanin antaman paidan päälle.
Paitaa katsoessa Jere on 🩷 Muut eivät ole, ja se on Boitsusta hupaisaa.Eihän se olekaan Käärijä. Kiva kun laittoi fanin antaman paidan päälle.
Onks ne sun vaihtoehdot? Sit ymmärrän…Mielummin hajuvesi kuin proput.
Tosi yleinen tuo luulo, että nimenomaan Bojan ihastui K hon. Minusta ne ihastui molemmat ihan yhtä lailla, mutta eivät romanttisessa mielessä.Tai sitten ei saa vastakaikua tyyliin K? Miksi osa aina olettaa, että riittää kun ihastut, se toinen on varmasti ihastunut takaisin?
Jep, eikä ollut ongelmaa kertoa siiä maailmalleTarkoitti sillä, että on Jeren oma kulta tietenkin.
K siinä taisi enemmän ihastua.Tai sitten ei saa vastakaikua tyyliin K? Miksi osa aina olettaa, että riittää kun ihastut, se toinen on varmasti ihastunut takaisin?
Olikohan just noihin aikoihin Onhan tuo söpö ajatus.Milloin muuten H tuli Liverpooliin, et milloin ne tapas ekaa kertaa? Oisko se piristänyt B:tä meinaan.
Ainakin on jotenkin uskottavampaa, että Bojan hurmasi K n kuin päinvastoin. Bojan oli fanipoika siinä alkuvaiheessa.K siinä taisi enemmän ihastua.
Varmaan joo helpotti oloa ja ehkä siitä lähti se siemen. En usko, että heti oli sydänsilmillä, kyllä se K:ta ensin yritti.Olikohan just noihin aikoihin Onhan tuo söpö ajatus.
Olisi tosi kiinnostavaa, jos joskus saisi tietää, kuka B n pysäyttää.Mielestäni B vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä, joka ihastuu ja innostuu todella nopeasti eri ihmisistä, mutta ne ihastukset sammuu nopeasti ja jäävät jostakin syystä siihen tutustumisvaiheeseen. Ehkä se suurin ihastus, joka saa hänet pysähtymään, on vielä kokematta.
K.Olisi tosi kiinnostavaa, jos joskus saisi tietää, kuka B n pysäyttää.
Mä seuraan näitä vielä lähinnä vain siksi että haluan tuon tietääOlisi tosi kiinnostavaa, jos joskus saisi tietää, kuka B n pysäyttää.
Joo vähän käy sääliksi Boitsu-parkaaMusta Bojan on näiden Härtsän ja Joostin suuntaan ystävällinen vain koska tietää, että heidän nonchaleeraamisensa olisi töykeää ja epäkohteliasta. Aika väkinäiseltä vaikuttaa se naureskelu näiden seurassa. Pöyhösen Jeren kanssa Bojan on aina paljon rennompi ja syvästi onnellisen oloinen. Aito.
Ei minusta. K hurmasi Viisuissa lähes kaikki muutkin kilpailijat. Ja tietysti suurimman osan Suomea.Ainakin on jotenkin uskottavampaa, että Bojan hurmasi K n kuin päinvastoin. Bojan oli fanipoika siinä alkuvaiheessa.
Yksipuolinen rakkaus on raastavaa, mutta varmasti päässyt siitä nyt yli ja hienoa, jos löytänyt H:nJoo vähän käy sääliksi Boitsu-parkaa
Musta Bojan on näiden Härtsän ja Joostin suuntaan ystävällinen vain koska tietää, että heidän nonchaleeraamisensa olisi töykeää ja epäkohteliasta. Aika väkinäiseltä vaikuttaa se naureskelu näiden seurassa. Pöyhösen Jeren kanssa Bojan on aina paljon rennompi ja syvästi onnellisen oloinen. Aito.
Arvasin, että joku taas tyrkyttää K ta tähän. On jo aika kyllästyttävää ja säälittävää.
Ei minua.Ei minusta. K hurmasi Viisuissa lähes kaikki muutkin kilpailijat. Ja tietysti suurimman osan Suomea.
Mulla on mielessä naistyyppi, jonka toivoisin Bojanin valitsevan. saa nähdä osuuko lähellekään.Mä seuraan näitä vielä lähinnä vain siksi että haluan tuon tietää
Tuon minäkin lusikkani keittoon, mutta ihana on edelleen. Kuinka kauan tällaiset julkkisihastukset kestävät, nimittäin on kestänyt on aika kauan tämä reissu. 🫣 Kohta pari vuotta, ja vieläkin olen valmis myymään munuaiseni tämän söpöläinen takia.En tiiä, siinä on kaikki osunut kohilleen
Oletko hänen sutenöörinsäMulla on mielessä naistyyppi, jonka toivoisin Bojanin valitsevan. saa nähdä osuuko lähellekään.
Tiedämme Aito.Tuon minäkin lusikkani keittoon, mutta ihana on edelleen. Kuinka kauan tällaiset julkkisihastukset kestävät, nimittäin on kestänyt on aika kauan tämä reissu. 🫣 Kohta pari vuotta, ja vieläkin olen valmis myymään munuaiseni tämän söpöläinen takia.
Miten tämä kommentti sai Aito-tittelin?Tiedämme Aito.
Haluaisitko jakaa tämän? Mä ajattelisin, että joku luonnonkaunis, persoonallinen, älykäs. (Ja mun mielestä S olisi sopinut sille).Mulla on mielessä naistyyppi, jonka toivoisin Bojanin valitsevan. saa nähdä osuuko lähellekään.