Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ymmärrä sinun kestokykysi rajattomuutta. Tuo ei ole ihmisestä tuo on jotain ylempää. Sinä et ymmärrä miten ihmeellinen sinä minulle ja minusta olet. Sinä olet niin erilainen kuin muut. En tunne ketään toista. Sinä olet ikoninen. En tuota sanaa käytä. Mutta miksi se nyt nousee mieleeni sinua kuvatessani. Erityiselle Naiselle.

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Sulla oli aina niin ihanan hupsuja ilmeitä. Mä tykkään niistä. 🥰
Voisinpa syleillä sinua nyt. Se olisi hyvin ihanaa. 😍
Mä tykkään hauskoista ja värikkäistä sukista. Sukkia ei voi olla koskaan liikaa. 😁 Onnistuin saamaan taas massuni pipiksi. Söin maissipuuroa ja siitä tuli todella kova vatsa kipu ja ihon kutinaa. 👍 Mun immuunipuolustus on ihan katastrofi. 😅
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Minä en ymmärrä sinun kestokykysi rajattomuutta. Tuo ei ole ihmisestä tuo on jotain ylempää. Sinä et ymmärrä miten ihmeellinen sinä minulle ja minusta olet. Sinä olet niin erilainen kuin muut. En tunne ketään toista. Sinä olet ikoninen. En tuota sanaa käytä. Mutta miksi se nyt nousee mieleeni sinua kuvatessani. Erityiselle Naiselle.
E-naiselle?

vierailija
Ehkäpä viimeisin asia mikä kiinnostaa on mitä henkioppaat tai universumi on suunnitellut elämänpoluksi. Ei tosiaankaan voisi vähempää kiinnostaa, koska ilmiselvästi se, mitä henkisyyden kautta tulisi on pelkkää paskaa ja kipua sekä tuskaa ja merkityksettömyyttä.

vierailija
Huokaus.

En minä ymmärrä itsekään.

Luottamus, Kaitselmus, Johdatus.

Isä Minussa, Minä Hänessä.

_

Jos minulle nämä Sanat.

🤍

Yhteistyössä