K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennustaja aina vetoaa K&B-pakotukseensa sillä, että ketjun ekassa viestissä ei kielletä kyseistä shippiä. Mitä jos vaan luodaan uusi kompostiketju, jonka ekassa viestissä kielletään K&B-shippaus? Kieltäisin itse myös haukkumisen mutta luulen että sitten ketjussa kiisteltäisiin jatkuvasti mikä on haukkumista ja mikä ei joten mitä vähemmän sääntöjä sen parempi.
Sitä voisi kokeilla. Itse kuitenkin epäilen, ettei sekään valitettavasti häntä estäisi.

vierailija
Mikä siinä rassaa enemmän kuin S&B tosishipissä teki?
Oon eri mutta kukaan ei oo S-shipissä niin kiinni, kuin jotkut tuossa K/B -shipissä. Ei kukaan hermostu jos ne ei oo yhdessä, useimmat menee tilanteen mukaan. Itsekin olin kiinnostunut onko B:llä ja S:llä jotain, mutta nyt oon sitä mieltä, että ehkä oli mut ei varmastikaan enää. Meni jo. Katson mitä seuraavaksi tapahtuu.

vierailija
Oon eri mutta kukaan ei oo S-shipissä niin kiinni, kuin jotkut tuossa K/B -shipissä. Ei kukaan hermostu jos ne ei oo yhdessä, useimmat menee tilanteen mukaan. Itsekin olin kiinnostunut onko B:llä ja S:llä jotain, mutta nyt oon sitä mieltä, että ehkä oli mut ei varmastikaan enää. Meni jo. Katson mitä seuraavaksi tapahtuu.
Nyt onkin B&H😊

vierailija
Musta K&B ovat myös ihania yhdessä, mutta näiden tosishippareiden takia monella nousee nykyään höyry päästä heti, jos tämä kyseinen pari mainitaan. Enkä voi syyttää heitä siitä.
Samalla rasittaa myös se, että täällä ei voi shipata myöskään Jancea tai BoKrisiä ilman, että ennustaja tai joku muu tosishippari tulee sanomaan, että ovat keinotekoisia shippejä eikä aitoja tunteita jne.
- eri

Yhteistyössä