Toivotaan teille plussaa Odotitteko hoitoihin hakeutumista 12 vuotta? Lämpöjen nousu on ainakin lupaavan kuuloinen oire. Tuo 200mg Lugeja taitaa olla inssissä aika normiannos. Mulla oli sama. Luget voivat kyllä aiheuttaa samankaltaisia oireita kuin raskausoireet, voi siis johtua kummasta vaan. Tuuhan kertomaan miten kävi, kun jatkat testailua
Toivotaan, ja teillekin myös pikaisesti! Millainen teillä tilanne nyt?
Miehellä ei siittiöitä, joten luomuyritystä takana ei yhtään koskaan, eli voisi periaatteessa inssitkin onnistua. Biopsiassa löytyi muutamia siittiöitä, joilla 3 ICSI-hoitoa tuloksetta (vain 1 alkio/hoito ja huonolaatuisia). Lahjasoluilla tehty sen jälkeen inssejä muutama, kunnes hoitotaukoa joka venähti. Hoitotauon aikana selvisi, että kilpirauhasarvoissa vikaa sekä ferritiiniarvot käytännössä nollat. Nyt muutama kuukausi popsittu tyroksiinia ja runsaan (ja turhan) raudansyönnin jälkeen tehty rautainfuusio, olen myös laihtunut. Aiemmin oli myös puutos folaatissa ja d-vitamiinissa. Kaikki veriarvot nyt lähes ihanteelliset, joten periaatteessa kaiken pitäisi olla kunnossa.
Meinattiin jo melkein luovuttaaa hoitojen kanssa, mutta päätettiin kuitenkin vielä 3 inssiä ennen lopullista stoppia. Ivf olisi tietysti tehokkaampi, mutta en vain enää pysty siihen. Lisäksi ekasta tuli lievä hyperi ja riski tietysti suuri kun PCOS.
Minulla siis tosiaan PCOS, mutta kaikki toimii eli hyvät kierrot, ovuloin normisti jne. Tukena myös letrot, tässä kierrossa kp 3-7, irrotuspiikkinä ovitrelle (vaikka ovisplussa tuli luomusti) ja tukena luget (varuiksi, sanoi lääkäri).
Piinaavia nämä piinapäivät. Jotenkin niin surullistakin että tietää että kohta se lapsitoive on kokonaan taputeltu, kun ei ole minkäänlaista mahdollisuutta luomuna.