vierailija
Ei tajua ei. Mutta sellaisia ne Janne-fanit on. Ressukoita.Jep. Mutta eihän se reppana itse mitään tajua.
Ei tajua ei. Mutta sellaisia ne Janne-fanit on. Ressukoita.Jep. Mutta eihän se reppana itse mitään tajua.
Katsotaan kuinka vihaiseksi saadaan se. Onhan tämä viihdettä ja aikaa meillä on.Kato nyt fiksumpumpi opettaa muille suomea. Oho.
Olen täysin samaa mieltä!Ei tajua ei. Mutta sellaisia ne Janne-fanit on. Ressukoita.
Haen juomaa. Ootas vähän.Katsotaan kuinka vihaiseksi saadaan se. Onhan tämä viihdettä ja aikaa meillä on.
Naturdiet????Haen juomaa. Ootas vähän.
Nähdään siellä. Muista ottaa mukaan ne kansiot näistä kommenteista. Öitä.Haen juomaa. Ootas vähän.
No en kyllä muista. Eikä nähdä siellä. Sori vaan.Nähdään siellä. Muista ottaa mukaan ne kansiot näistä kommenteista. Öitä.
Jep. Printattu on koko keskustelu. Nähdään.Nähdään siellä. Muista ottaa mukaan ne kansiot näistä kommenteista. Öitä.
No kun ei nähdä! Koita nyt jo pikkuhiljaa uskoa!Jep. Printattu on koko keskustelu. Nähdään.
Yes. Hyvä. Saadaan tuo yksi ainakin kiikkiin.Jep. Printattu on koko keskustelu. Nähdään.