vierailija
No on kylläNäillä kahdella on kyllä kunnon fanikamerat aina käynnissä
No on kylläNäillä kahdella on kyllä kunnon fanikamerat aina käynnissä
No eihän se Jenkkeihin tulekaan menemään, siitä olen varma.Siltä kannalta vähän huono se tekosyy, miten Thaikut on kaukana, kun Jenkit on yhtä kaukana. Eiköhän lomasuunnitelmat ole jo lukkoon lyöty.
Ei, opiskelee espanjaa ja italiaa. Joku kysyi, opiskeleeko B duolingossa suomeaSanoiko hän niin vai?
Opiskelee Duolingossa espanjaa ja italiaa. Miksi hänen pitäisi opiskella suomea?Sanoiko hän niin vai?
Ai yhtä varma kun olit siitä ettei S ole käynyt Sloveniassa.No eihän se Jenkkeihin tulekaan menemään, siitä olen varma.
Ei tarvitse, H osaa molempia noista.Opiskelee Duolingossa espanjaa ja italiaa. Miksi hänen pitäisi opiskella suomea?
Jeren takia tietysti.Opiskelee Duolingossa espanjaa ja italiaa. Miksi hänen pitäisi opiskella suomea?
Mä olin kyllä ihan varma siitä että s kävi sloveniassa (myös silloin kun d oli siellä) mutta silti olisin todella yllättynyt jos bojan nyt lähtisi yhdysvaltoihin.Ai yhtä varma kun olit siitä ettei S ole käynyt Sloveniassa.
Bojanilla on muitakin ystäviä kuin Jere ja muutakin elämää kuin suomi.Jeren takia tietysti.
Kaverina on käynyt, mikäli on, kun sitä kuvaa epäiltiin feikiksi, ne hahmothan on siinä aika irralliset. Ja tuostahan nyt on jo aikaa.Ai yhtä varma kun olit siitä ettei S ole käynyt Sloveniassa.
Jep. Suomi ja K nostetaan esiin aina silloin kun tarvii vähän lisäpromoa biiseille tai Suomi keikoille.Bojanilla on muitakin ystäviä kuin Jere ja muutakin elämää kuin suomi.
Lähtenyt siitä kun bändi pitää 2kk taukoa vuoden alussa ja muut menee Thaimaahan mutta Bojan ei.En oo käynyt täällä tänään joten voisiko joku selventää, mistä tämä Bojan menee Jenkkeihin -vänkäys on lähtenyt? Onko S nähty Sloveniassa tai jotain?
Ei ole. Bojan ei ole menossa thaimaahan niin jonkun mielestä se luonnollisesti menee yhdysvaltoihinEn oo käynyt täällä tänään joten voisiko joku selventää, mistä tämä Bojan menee Jenkkeihin -vänkäys on lähtenyt? Onko S nähty Sloveniassa tai jotain?
Ai sanoks ne että muut menee Thaimaahan? Sori, liityin sinne vasta loppupuolella.Lähtenyt siitä kun bändi pitää 2kk taukoa vuoden alussa ja muut menee Thaimaahan mutta Bojan ei.
S oli Nykissä kattomassa Romeota ja Juliaa jonku jätkän kans ku Bojan oli Lontoossa.Näkikö B siis pisamia nyt Lontoossa? Ilmankos viihtyi siellä vaikka levypromo oli kesken
Joo muut on menossa ainakin näillä tiedoillaAi sanoks ne että muut menee Thaimaahan? Sori, liityin sinne vasta loppupuolella.
Ja kyllähän sen näki sokeakin, että kaikki Joksuista oli ihan fiiliksissä Cha cha chaasta.B on useaan otteeseen kehunut K:n biisejä ja nyt levyä, joten luulisi pitävän hänen musiikista. Vai väitätkö että ei ja hakee hehkutuksillaan vain huomiota itselleen. Aika laskelmoivaa tuollainen käytös olisi.
Ihana Härtsän tiktok, hauska ja sai nähdä Kärppyä söpönä.
Ja itse asiassa Nacehan se oli ensimmäinen, joka esitteli K:n muille pre parteissaJa kyllähän sen näki sokeakin, että kaikki Joksuista oli ihan fiiliksissä Cha cha chaasta.
Mistä muista biiseistä se on puhunut? Trafikista muistaakseeni ainakin. Mutta onko siis tullut ihan sellanen kuva että se kuuntelee K:n musaa?B on useaan otteeseen kehunut K:n biisejä ja nyt levyä, joten luulisi pitävän hänen musiikista. Vai väitätkö että ei ja hakee hehkutuksillaan vain huomiota itselleen. Aika laskelmoivaa tuollainen käytös olisi.
Mainitsivat jossain että keikka Nykiin oli työn alla, mutta että se kaatui viisumisählinkiin. Tuosta väännettiin sit budjetteja Joksujen jenkkeihin lähtemiseen ainakin päivällä.En oo käynyt täällä tänään joten voisiko joku selventää, mistä tämä Bojan menee Jenkkeihin -vänkäys on lähtenyt? Onko S nähty Sloveniassa tai jotain?