K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Discordissa ei ollut ainakaan siinä vaiheessa mainintaa kun itse laitoin siellä sen muistutuksen, mutta onhan sinne voitu se lisätä kun asia on varmistunut. Olin ihan ekojen joukossa siinä vaiheessa, oiskohan ollut tyyliin 7 vasta klikannut sitä. Kiinnitin tietysti huomiota siihen, koska edellisillä kerroilla on ollut aina joku vihje special guestista, ja just vaikka sillon kun viimeksi kris oli ja tuli niitä aikataulumuutoksia, vierastilannetta päivitettiin siinä koko ajan kun siitä ilmoiteltiin, kun aluksihan siellä piti olla kaksi. Mutta vapaaehtoisethan sitä discordia vetää, eli ilmoittavat just sen verran kuin ehtivät ja tulevat ajatelleeksi. Ymmärrän kyllä silti hyvin että harmittaa jos jäi väliin
Siis tallentaako ne tuollaisia striimejä siellä mihinkään? Ikävää, jos eivät.

vierailija
Mun mielestä on vähän ikävää, etteivät viitsi mainostaa, että bändin jäseniä vieraina, kun hoitavat muuten niin stanan surkeasti tota alustaa, että eihän sinne kukaan täysijärkinen mene sitä söhellystä varten. Vaan pitää olla tiedossa, että saat vastinetta ajallesi.
Varsinkin kun nyt oli kuitenkin pojilla ns. tärkeää asiaa, uusi levy juuri julkaistu.

vierailija
Mun mielestä on vähän ikävää, etteivät viitsi mainostaa, että bändin jäseniä vieraina, kun hoitavat muuten niin stanan surkeasti tota alustaa, että eihän sinne kukaan täysijärkinen mene sitä söhellystä varten. Vaan pitää olla tiedossa, että saat vastinetta ajallesi.
Varsinkin kun nyt oli kuitenkin pojilla ns. tärkeää asiaa, uusi levy juuri julkaistu.
Edelleen ne tekee tuota vapaaehtoisesti.

vierailija
Mitä sitten? Saivat sinne kuitenkin kaikkien fanittamat bändin jäsenet paikalle, vähintä olisi reiluuden nimissä ilmoitella siitä ihmisille!!! Ne tekee instaa, ei vaadi lisävaivaa.
No jos asia varmistui vasta viime hetkillä? Ja ei noita vieraita tarvitse ilmoitella ne on yllätyksiä, jos sellaisia tulee. Mitä jos ilmotat ja sit eivät pääsekään paikalle.

Yhteistyössä