K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai... sanotaanko nyt niin, että on vähän, mutta se ei minulle vielä kertonut silti todellisuudesta juuta eikä jaata.
Mutta mulle jotenkin hassusti se, että Bojan tuli vielä pariksi päiväksi Suomeen, aiheutti sen fiiliksen, että plääh, ovat vain ystäviä. Se on ristiriitainen tunne, tunnustan, mutta ehkä se kela sen kanssa meni tyyliin, että jos olisivat pari, niin jokin on pitänyt heidät erossa ja lomaviikko poikkesi siitä.
Ja taas toisaalta, jos he olisivat pari, mutta mikään ei pitäisi heitä erossa, niin eivätpä silti ole ehtineet tai muusta syystä voineet nähdä.
Mutta yhtäkkiä olikin yhtä aikaa mahdollista sekä lomaviikko että sen ulkopuolella näkeminen. Joten jos olisivat yhdessä, miksei tätä ole ollut aiemmin? Ja siis selitykseksi ei minulle kelpaa (te voitte olla eri mieltä) salaa näkeminen, paljastuihan Bojanin olo Suomessa kuitenkin nytkin. Lisäksi kun Hymy uutisoi NM nähty uudellakin asunnolla, niin ei oikein teoria Jeren erostakaan vedä...
Avaa vaan silmät ja tunnusta itsellesikin että ovat vaan ystäviä. Tämä ihan ystävällisesti sanottuna, ei ole mitään kuittailua mut ei harhaluulojakaan kannata vaalia ja perustaa ajatteluaan niille. Ne on silti ihanat ystävykset, aika harvinaisen tiivis ystävyys syntyi noin nopeasti. Voidaan olla iloisia siitä.

vierailija
Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.

Ja K ainakin alkuvaiheessa taas vei nuorta miestä ja flirttasi siihen malliin, että sivulliset oli koko ajan posket punaisena. Ehkä ja todennäköisesti sitten jossain vaiheessa ihastui, kaikkihan ne lähipiiristä puhuivat bromancesta (Jesse, Härtsä).
Et näköjään tiedä mitä bromance tarkoittaa, jos se on sulle todiste ihastumisesta...

vierailija
Kauhean anteeksipyytelevästi joku taas kommentoi Discordissa, ettei pidä niistä Joksujen fanipostauksista, kun nämä esittävät uusia biisejä. Ei kai niistä nyt kukaan normaali pidäkään, sanoisi suoraan vaan.

vierailija
Avaa vaan silmät ja tunnusta itsellesikin että ovat vaan ystäviä. Tämä ihan ystävällisesti sanottuna, ei ole mitään kuittailua mut ei harhaluulojakaan kannata vaalia ja perustaa ajatteluaan niille. Ne on silti ihanat ystävykset, aika harvinaisen tiivis ystävyys syntyi noin nopeasti. Voidaan olla iloisia siitä.
Noh, suoraan sanottuna en olisi siitä kovinkaan iloinen. Se ei ole minulle mikään spesiaalijuttu, vaikka Bojan ihana onkin. Ja K hänen kanssaan.

vierailija
Mä olen uumoillut, että ehkäpä B:tä on häirinnyt pariksi luulemisessa myös K:n yksityiselämä. B vaikuttaa pitävän ystäviensä puolia ja saattaisi helposti harmistua hänenkin puolesta vaikkei olisi mitään syytä. K kun vaikuttaa lietsovan shippiä ja näitä vihjauksia edelleen. Jos nyt unohdamme ne typerät kirjeet, joita B:lle on lähetelty.

vierailija
Mä olen uumoillut, että ehkäpä B:tä on häirinnyt pariksi luulemisessa myös K:n yksityiselämä. B vaikuttaa pitävän ystäviensä puolia ja saattaisi helposti harmistua hänenkin puolesta vaikkei olisi mitään syytä. K kun vaikuttaa lietsovan shippiä ja näitä vihjauksia edelleen. Jos nyt unohdamme ne typerät kirjeet, joita B:lle on lähetelty.
Mä olen tulkinnut sen niin, ettei B halua oikeasti luoda vääriä mielikuvia. Omilla teoillaan johtaa vähän harhaan, mutta se, että tuli Suomeenkin H:n takia niin piti jotenkin liittää K:hon. H:n kanssa varmasti vaikea löytää yhteistä aikaa, eikä halua, että siitä tulisi julkista. Tää on vaan mun tulkintaa, voitte olla eri mieltä.

vierailija
Huoh. Heillä on ihanat ja lämpimät välit, mutta ne bromance videot oli läpällä tehtyjä ja niiden tarkoitus oli viihdyttää yleisöä. Älä nyt syytä K:ta ja B:tä siitä, jos et ymmärrä huumoria.
K sanoi siellä että B on rakas ystävä. Ei ole heidän vika jos muut kehittää shippitarinoita tavallisista jutuista.
Nyt on tullut selkeyttä K n tiedottamiseen tästä suhteesta. Toista oli ennen, kun K lähes itku silmässä aneli Bojania Suomeen.

vierailija
Mä olen tulkinnut sen niin, ettei B halua oikeasti luoda vääriä mielikuvia. Omilla teoillaan johtaa vähän harhaan, mutta se, että tuli Suomeenkin H:n takia niin piti jotenkin liittää K:hon. H:n kanssa varmasti vaikea löytää yhteistä aikaa, eikä halua, että siitä tulisi julkista. Tää on vaan mun tulkintaa, voitte olla eri mieltä.
Mä olen vähän samaa mieltä, ei H ja B haluais, että me ollaan tajuttu tää heidän kuvio. Mutta kyllähän se paistaa heidän kasvoista❤

vierailija
Mä sain sellaisen vaikutelman, ettei oikein kellään täällä Suomessa asuvalla tuttavuudella ollut aikaa nähdä B:tä. Vai onko se somen luomaa harhaa, koska sä odotat heiltä postauksia.

Yhteistyössä