Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eessä on tietty ison maailmanluokan somejulkimon viba se on se juttu
Jtn sinne päin
todella totesi Chilestä
kotoisin ollut viisas vanha
astrologi,
Kun maailma ei menekään polvilleen, on aina toisia, joita voi syyttää epäonnistumisesta: muut ovat juonineet selän takana, olleet kateellisia tai pahansuopia
Tuon sinä kyllä täysin tekaisit
ilkeydestä. Älä viitsi lähteä tämmöisiä puhumaan supervaatimattomasta huomiota kaikin keinoin karttavasta hengen ihmisestä. Täällä on ollut todella
rumaa kiusaamista naisilta häntä kohtaan. Olisiko näiden ihastuneiden miesten vaimot ja tyttöystävät asialla olleet. Se on looginen selitys kyllä.

vierailija
Tuo en ollut minä. Rakastan Hennaa, mutta en todellakaan halua hänelle mitään törkyisiä kirjoitella tänne. Jos hän olisi omani, puhuisin hänelle kauniisti ja kuiskaisin hellimmät ajatukseni hänen korvaansa. Tottakai myös koko rakkauden kirjo lihallisestikin on mukana, mutta päällimmäisenä on myös ystävyys, koska hän on ihana ihminen, jonkan seurassa olisi varmasti mukavaa arjessakin.

vierailija
Tuo en ollut minä. Rakastan Hennaa, mutta en todellakaan halua hänelle mitään törkyisiä kirjoitella tänne. Jos hän olisi omani, puhuisin hänelle kauniisti ja kuiskaisin hellimmät ajatukseni hänen korvaansa. Tottakai myös koko rakkauden kirjo lihallisestikin on mukana, mutta päällimmäisenä on myös ystävyys, koska hän on ihana ihminen, jonkan seurassa olisi varmasti mukavaa arjessakin.
Se oli joku himokas hiiri hanhi pilailemassa törkysuikkari heitoillaan. Seksuaalinen turhautuminen taustalla syynä tuli tuosta minulle kun luin. Hyvässä suhteessa on kaikki puolet tasapainossa. Tyydyttävä seksielämä on suhteen yksi kulmakivi (ainakin meillä keski-ikäisillä vielä). Minä olen 43 ja mieheni 39 enkä puutetta valita. Äippä ja pojat

vierailija
Viikonloppusuunnitelmat?
Ei mulle välttis tää..

Mutta F Y I :

Askeetikon munkin/nunnan
päivärutiini ei la tai su ole sen kummoisempi tai päräyttävämpi
kuin arki-ma.

Tämmöinen tylsimys
täällä hejjj 👋🥳

Seuraavana nönnönössön
ohjelmassa:

leuanvetosarja
+ puolivoltit + kärrynpyörä 😁

----

P.s. 😇 Huijasin noi voltit,
niitä ei enää viskota.

P.s.2 Ei se oo helppoo olla
ikiaikainen, muinaisista
muinaisin vanhasielu
inkarnoituneena kintergardeniin...

vierailija
Ei mulle välttis tää..

Mutta F Y I :

Askeetikon munkin/nunnan
päivärutiini ei la tai su ole sen kummoisempi tai päräyttävämpi
kuin arki-ma.

Tämmöinen tylsimys
täällä hejjj

Seuraavana nönnönössön
ohjelmassa:

leuanvetosarja
+ puolivoltit + kärrynpyörä

----

P.s. Huijasin noi voltit,
niitä ei enää viskota.

P.s.2 Ei se oo helppoo olla
ikiaikainen, muinaisista
muinaisin vanhasielu
inkarnoituneena kintergardeniin...
E oot kiva

vierailija
Juu ei ole mullakaan valittamista perus arjesta ja seksistä vaimon kanssa, vaikkakin se on aika rutiinimaista ja turhan harvoin tapahtuvaa. Se vaan on että me ollaan monessa asiassa eri planeetoilta. En voi silti pettää, lupaus on annettu ja se pidetään. Sen vaan tiedän, että ihastukseni kanssa meillä olisi kiihkeämpää intiimiä kanssa käymistä ja muutakin yhteyttä aivan varmasti. Tavallaan rakastan heitä molempia. Täytyy tämä ihastus vaan yrittää pitää aisoissa.

vierailija
Juu ei ole mullakaan valittamista perus arjesta ja seksistä vaimon kanssa, vaikkakin se on aika rutiinimaista ja turhan harvoin tapahtuvaa. Se vaan on että me ollaan monessa asiassa eri planeetoilta. En voi silti pettää, lupaus on annettu ja se pidetään. Sen vaan tiedän, että ihastukseni kanssa meillä olisi kiihkeämpää intiimiä kanssa käymistä ja muutakin yhteyttä aivan varmasti. Tavallaan rakastan heitä molempia. Täytyy tämä ihastus vaan yrittää pitää aisoissa.
Uskotko myös vaimosi jäävän suhteeseen jos ihastuu toiseen. Voi olla pitkällä tähtäimellä huono ja katkeroiva valinta jäädä jos toinen ei jääkkään.

Yhteistyössä