K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trollit koittaa vaan tyhjentää tänkin ketjun ja saada porukan häipymään muualle.
Just ton takia mäkin alan kallistumaan sen Discordin kannalle. Siellä sais ehkä porukkaa kokoon taas. Oon ollut kahden vaiheilla kun oon ajatellut että ronskimpi huumori ja kuumistelut sun muut häviää kun ihmiset on varovaisempia. Mut eipä täällä oo yhtään mitään keskustelua sitten jos suunnilleen kaikki häipyy täältä.

vierailija
Tämä just, pari ihmistä täällä valittaa, että ei saa puhua siitä tai tästä, koska on heidän mielestään tylsiä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Hyvä vaan, että puhutaan monesta asiasta ja heitetään myös vitsiä. Tosikot voi siirtyä muualle!
Mä oon miettinyt samaa, täällä pari joksufania, jotka selkeesti ottaa kaiken muun trollailuna yms. He vois perustaa ihan oman kanavan eikä jatkuvasti ankeuttaa meininkiä.

vierailija
Tämä just, pari ihmistä täällä valittaa, että ei saa puhua siitä tai tästä, koska on heidän mielestään tylsiä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Hyvä vaan, että puhutaan monesta asiasta ja heitetään myös vitsiä. Tosikot voi siirtyä muualle!
Et siis arvosta 'tosikoiden' mielipiteitä. He eivät saa puhua ja ajat heidät pois. Melkoista itsekeskeisyyttä. Saahan täällä puhua tylsiä juttuja, mutta saa niistä myös valittaa.

vierailija
Mulla on ihan sama juttu, ja itse asiassa oon luullu että ne on kirjotettu tarkotuksena tyrehdyttää keskustelu kokonaan. Mutta ne onkin siis huumoria vai?
Mä oon ottanut noi ihan huumorina ja mun huvitti suuresti monta päivää, kun näitä kommentteja pompsahteli muun keskustelun väliin. Nyt ehkä alkaa jo vähän liika olla liikaa, mutta huumorina mä ne edelleen otan.

vierailija
Täällä saa kaikki tuoda omat shippinsä yms on se sitten k&b tai k&h tai kuka tahansa, ei haittaa, kunhan on hyvä meininki. Viestit voi ohittaa, jos ei miellytä
Just näin, rasittavaa tää joidenkin ankeuttaminen joka asiaan, mikä ei liity k&b:hen. Kyllä täällä saa shipata ketä tahansa ja mietin vaan miksi se menee joillain niin tunteisiin😳

vierailija
Mitä, eikö K muistanut Paasilinnan nimeä?
Eikös K tavoitellut siinä jotain M:llä alkavaa sanaa tai nimeä? Osuisi hyvin tuohon murakamiin, ja kun Jan siinä livessä vielä ehdotti sitä, voisi hyvin olla että B on sitä hänenkin nähden lukenut tai kirjasta puhunut. Oon aika varma että Paasilinna nimenä olisi sentään ollut tuttu ja sehän olisi ollut heti tunnistettavissa suomenkieliseksi nimeksi. K:han vissiin pohti että joku kuulosti tai näytti suomenkielellä, ja murakami kyllä sopisi siihen.

vierailija
Eikös K tavoitellut siinä jotain M:llä alkavaa sanaa tai nimeä? Osuisi hyvin tuohon murakamiin, ja kun Jan siinä livessä vielä ehdotti sitä, voisi hyvin olla että B on sitä hänenkin nähden lukenut tai kirjasta puhunut. Oon aika varma että Paasilinna nimenä olisi sentään ollut tuttu ja sehän olisi ollut heti tunnistettavissa suomenkieliseksi nimeksi. K:han vissiin pohti että joku kuulosti tai näytti suomenkielellä, ja murakami kyllä sopisi siihen.
Eikö se muistellut jotain marttia.

vierailija
Eikö se muistellut jotain marttia.
Sitä mäkin silloin kuulostelin, mutta mietin kyllä että ei se ehkä olisi ollut liian vaikeasti muistettava 😃. Ja sit jo hetken ajattelin että onko niitä muitakin paasilinnan veljeksiä käännetty sloveeniksi, kun yksi veljistähän on Mauri, mutta en ainakaan löytänyt sellaista tietoa eikä se ihan todennäköiseltä tunnukaan (oikeesti etsin näitä käännöstietoja 😄). Toi Murakami on äänneasultaan sellainen että muistuttaa kyllä suomea mutta sen voisi helposti muistaa just pikkasen pieleen ku ei se sit kuitenkaan tarkoita suomeksi mitään.

vierailija
Ei jumankauta sentään. Tämä muistuttaa jo vauvan ketjua, jossa joku alkoi loppukesästä 2023 poistella huumori juttuja ja mm. Leilan ficcejä sen takia, kun se huumori ja ne ficit oli hänestä mauttomia ja typeriä jne.

vierailija
Ei jumankauta sentään. Tämä muistuttaa jo vauvan ketjua, jossa joku alkoi loppukesästä 2023 poistella huumori juttuja ja mm. Leilan ficcejä sen takia, kun se huumori ja ne ficit oli hänestä mauttomia ja typeriä jne.
No mä luin äsken noita eilisiä ja ymmärrän hyvin noita sanojia. Iänikuiset jutut haisemisesta ja sen tyyliset ei oo hauskoja vaan typeriä.

Yhteistyössä