Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietysti. Etkö ymmärrä fanien konseptia? Etkö ymmärrä näyttelijöiden, artistien, muusikoiden, taidemaalarien, tanssijoiden yms konseptia?? Et sitten ikinä ole käynyt missään muualla kuin ruokakaupassa. Sääliksi käy sua.
Täällä on harva käynyt muualla kuin R kioskilla kommenteista päätellen. Ihme pienten nurkkien sakkia täällä

vierailija
Fanitapaaminen , helppo tienesti , ihme ettei ole järjestänyt kun nyt hyvällä paikalla talo ja valittaa rahapulaa, joku hinta tarjoiluun. Eikös hänellä ole paljon faneja jotka kuulemma haluavat auttaa Jannea nyt kun on hiljainen kausi eläinhotelleilla.

vierailija
Sait alkuperäisen kommenttisi kuulostamaan kuin se olisi huono asia. Kaikkien pitää tienata elantonsa. Ei kukaan muusikko mene tyhjälle salille soittamaan.
Joo. En tajua mistä nämä ovat nyt vetäneet herneet nenään kun juuri J yrittää kaikkensa. Jos ois joku toinen, niin ei olisi tämmöinen valitus päällä. Tai jos ite joutuisivat ajattelemaan näitä asioita. Empatia suomalaisissa on miinus puolella.

vierailija
Ihanan rauhallista ollut täällä. Odotellen klo 05:30 tyyppiä ja hänen virttään.
Ei tullut 5.30 tyyppi, kun 2.30 tyyppi kerkesi ensin 🤣 No tulinpa vain kertomaan että Tapanilan "hotla" laittaa lapun luukulle vuoden vaihteen jälkeen. Käsi ylös kuka yllättyi? Minä en. Jannen sirkus muuttaa Keravalle. Jannesta tulee siis keravalainen. No sinne jää sitten se ihana, homoystävällinen Helsinki. Odotan mielenkiinnolla huomista liveshowta, mitä kaikkea Janne siellä kertookaan.

vierailija
Ei tullut 5.30 tyyppi, kun 2.30 tyyppi kerkesi ensin No tulinpa vain kertomaan että Tapanilan "hotla" laittaa lapun luukulle vuoden vaihteen jälkeen. Käsi ylös kuka yllättyi? Minä en. Jannen sirkus muuttaa Keravalle. Jannesta tulee siis keravalainen. No sinne jää sitten se ihana, homoystävällinen Helsinki. Odotan mielenkiinnolla huomista liveshowta, mitä kaikkea Janne siellä kertookaan.
Ok, mä arvelin toisinpäin, että lopettaa Keravan eläinhotellin.

Yhteistyössä