vierailija
Vähän ajantuhlausta, tuskinpa siitä mitään hyötyä on.Se on vaan positiivista jos joku käy täällä laittamassa mammoja ojennukseen. Osa on sen tarpeessa.
Vähän ajantuhlausta, tuskinpa siitä mitään hyötyä on.Se on vaan positiivista jos joku käy täällä laittamassa mammoja ojennukseen. Osa on sen tarpeessa.
UuhSe on vaan positiivista jos joku käy täällä laittamassa mammoja ojennukseen. Osa on sen tarpeessa.
Ainakin ylimielisyys teiltä kahdelta sujuu.Vähän ajantuhlausta, tuskinpa siitä mitään hyötyä on.
Reilu vuorokausi enää, ihanaa!Mut hei ylihuomenna saadaan Joksujen levy
HärtsäBoitsu on todennäköisin.Kiinnostaa se niin kuin muutkin shipit. Myös ne ”ristiin rastiin” shipit kiinnostaa, vaikka joku toisin luuleekin. Shippaukseen sopivia paikkoja on useita.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mä ainakin haluan piiskaa.Vähän ajantuhlausta, tuskinpa siitä mitään hyötyä on.
Siis keneltä kahdelta?Ainakin ylimielisyys teiltä kahdelta sujuu.
Nollan prosentin todennäköisyys.HärtsäBoitsu on todennäköisin.
Olen eri, mut täällä mennään tilanteen mukaan. S:stä on puhuttu silloin kun hän on noussut jotenkin esiin asiassa, siihen aikaan kun tapasivat toisiaan ja nyt biisin yhteydessä. Mutta ilmeisesti heillä ei ainakaan enää ole mitään menossa, joten tuskin hänestä kovin kauaa puhutaan ainakaan erityisen paljon. Tulee uudet kuviot. Täällä ei suljeta silmiä siltä mitä oikeassa elämässä tapahtuu, vaan jutut kulkee sen mukaan. Musta se on vapauttavaa kun vertaa vaikka vauvan ja puutarhan sääntöihin.
Vielä vähemmän, jos olisi mahdollista.Nollan prosentin todennäköisyys.
Kaksi on havaittu voi heitä olla enemmänkin, jotka kuvittelevat olevansa muita täällä kirjoittavia parempia.Siis keneltä kahdelta?
Yhteensopivin pari näistä kaikista.HärtsäBoitsu on todennäköisin.
Ennustaja ja hänen kristallipallonsaSiis keneltä kahdelta?
Samaa mieltäYhteensopivin pari näistä kaikista.
Toi oli siis vaan mun mielipide, että tuskinpa täällä kukaan lähtee reflektoimaan omaa toimintaansa kun joku kirjoittaa tänne ”tyhmät mammat”. Mutta taisi olla huumoria se heitto nyt kun jälkeenpäin mietin. Välillä on vaikea sanoa jos on paljon tosikkoja linjoilla.Kaksi on havaittu voi heitä olla enemmänkin, jotka kuvittelevat olevansa muita täällä kirjoittavia parempia.
Tästä tuli mieleen, että mm. Antti Holma usein kirjoittaa, että ojensi mammoja tai mammat sitä ja tätä. Tuskin nämä julkkikset sillä mitään pahaa tarkoittaa? Jonkinlainen insideläppä, meemi, ironian sävy tms., jota ei kaikki ymmärrä? Täällä selvästi pari kolme kommentoijaa hokee mamma sanaa?Toi oli siis vaan mun mielipide, että tuskinpa täällä kukaan lähtee reflektoimaan omaa toimintaansa kun joku kirjoittaa tänne ”tyhmät mammat”. Mutta taisi olla huumoria se heitto nyt kun jälkeenpäin mietin. Välillä on vaikea sanoa jos on paljon tosikkoja linjoilla.
Niillä on naimanaamatYhteensopivin pari näistä kaikista.
Mamma on yleisnimitys vauvalle ja kaksplussalle kirjoittavista henkilöistä eli eiköhän se täällä yleensä viittaa siihen. Mä saatan myös kavereiden kanssa puhuessa puhua ”mammoista” tietyissä yhteyksissä kun tarkoitan vaan naisia.Tästä tuli mieleen, että mm. Antti Holma usein kirjoittaa, että ojensi mammoja tai mammat sitä ja tätä. Tuskin nämä julkkikset sillä mitään pahaa tarkoittaa? Jonkinlainen insideläppä, meemi, ironian sävy tms., jota ei kaikki ymmärrä? Täällä selvästi pari kolme kommentoijaa hokee mamma sanaa?
Mamma sana on tosiaan ihan yleisesti käytössä oleva ilmaisu. Ei se ole loukkaus tai ikärasismia. Täällä valitettavasti joillakin menee huumorin eri sävyt ja ironia täysin ohi. Enkä tarkoita mamma sanaa, vaan ihan yleisesti kaikkea täällä kirjoitettua.Mamma on yleisnimitys vauvalle ja kaksplussalle kirjoittavista henkilöistä eli eiköhän se täällä yleensä viittaa siihen. Mä saatan myös kavereiden kanssa puhuessa puhua ”mammoista” tietyissä yhteyksissä kun tarkoitan vaan naisia.
Mä tarkoitin sen mammasanan käytön kritiikin ainoastaan heille, jotka käyttää sitä halventavassa tarkoituksessa. Mä tiedän kyllä, että mammat käyttää sitä ihan itse itsestään myös, mutta se on sitten eri asia. Kyllä se välillä on ihan just ikärasismia ja tarkoitus on loukata. Riippuu siitä yhteydestä ja tyylistä, miten sitä on kulloinkin käytetty. Olen huomannut itsekin, että ironia ei aina oikein avaudu.Mamma sana on tosiaan ihan yleisesti käytössä oleva ilmaisu. Ei se ole loukkaus tai ikärasismia. Täällä valitettavasti joillakin menee huumorin eri sävyt ja ironia täysin ohi. Enkä tarkoita mamma sanaa, vaan ihan yleisesti kaikkea täällä kirjoitettua.
Naimanaamat ?, kun toinen on maailman suloisinNiillä on naimanaamat
H on kyllä söpö, mutta ei se nyt maailman suloisin ole.Naimanaamat ?, kun toinen on maailman suloisin
Mun mielestä onH on kyllä söpö, mutta ei se nyt maailman suloisin ole.
Olen huomannut, että jotkut täällä loukkaantuu asioista, jotka melkein kaikki muut ymmärtää huumoriksi. Sen mamma sanan käytön kohdalla on käynyt selvästi myös useamman kerran niin. Ehkei kannata ottaa niin tosissaan näitä heittoja täällä.Mä tarkoitin sen mammasanan käytön kritiikin ainoastaan heille, jotka käyttää sitä halventavassa tarkoituksessa. Mä tiedän kyllä, että mammat käyttää sitä ihan itse itsestään myös, mutta se on sitten eri asia. Kyllä se välillä on ihan just ikärasismia ja tarkoitus on loukata. Riippuu siitä yhteydestä ja tyylistä, miten sitä on kulloinkin käytetty. Olen huomannut itsekin, että ironia ei aina oikein avaudu.
Näin se on.Mun mielestä on