vierailija
On tullut myös netissä kirjoitteluista ja urkkimisesta.Eipä siitä ole mitään tullut kenellekään.
On tullut myös netissä kirjoitteluista ja urkkimisesta.Eipä siitä ole mitään tullut kenellekään.
Anteeksi mitä? Luin tuon pari kertaa, kun en ymmärrä mitä tuossa sanot. Siis sinun mielestä faneja ei kiinnosta, että J ottaa sometauon ja hänen ei tarvitse ilmoittaa siitä? Seuraatko ketään muuta nk julkkista? Kaikki ilmoittaa he ottavat taukoa, että fanit tietävät, koska se kiinnostaa faneja. Mutta se että joku vihaaja ilmoittaa siitä jollain nettipalstan keskustelussa omaa piruuttaan on toinen asia.Täällä jannefanit suuttuu kirjoittajalle, joka kertoo mitä aikoo tehdä. Mikseivät sitten hermostu Janneen kun ilmoittaa pitävänsä sometaukoa? Eihän sitä tarvitsisi kertoa kenellekään, ketään ei kiinnosta jne., aina kirjoitatte. Kaksinaamaista.
Itse veikkaan että "kiireet" on vaan tekosyy. Mitäs kiireitä Jannella olisi, kun hotelli on pystyyn kuollut eikä velli- eikä soppakurssit kiinnosta ihmisiä. Ilmeisesti pilapuheluillekaan ei ole ollut kysyntää. Ettei vain alkaisi Jannen mieliala olla laskusuunnassa, masennuksen vallassa ei paljoa kiinnosta somettaa?Herra antinin vellikurssit vie varmaan kaiken ajan?
Sekin on ihan mukavaa. Vien itse omat petivaatteet myös sinne. Ei ne paljon paina.En käy hotelleissa. Sukuloin vain.
Kuten tällainen paskan kirjoitus. Tämä on sitä tarpeetonta vittuilua jota vihaajat osaavat, eikä ne muuta sitten osaakkaan. Reppanat.Itse veikkaan että "kiireet" on vaan tekosyy. Mitäs kiireitä Jannella olisi, kun hotelli on pystyyn kuollut eikä velli- eikä soppakurssit kiinnosta ihmisiä. Ilmeisesti pilapuheluillekaan ei ole ollut kysyntää. Ettei vain alkaisi Jannen mieliala olla laskusuunnassa, masennuksen vallassa ei paljoa kiinnosta somettaa?
Joo sitä miettii mitä mielenterveysongelmia tälläkin ihmisellä on, joka tuon kirjoittiKuten tällainen paskan kirjoitus. Tämä on sitä tarpeetonta vittuilua jota vihaajat osaavat, eikä ne muuta sitten osaakkaan. Reppanat.
Et sitten lukenut vastausta?Miksi Janne ilmoittaa pitävänsä sometaukoa? Pitäisi vain hissukseen taukonsa, tuskin moni edes huomaisi. Varsinkaan kun Jannen sometauko harvoin pitää vaan kuitenkin jatkaa postailua "taukonsa" aikana.
Mitä se sua kiinnostaa?Miksi Janne ilmoittaa pitävänsä sometaukoa? Pitäisi vain hissukseen taukonsa, tuskin moni edes huomaisi. Varsinkaan kun Jannen sometauko harvoin pitää vaan kuitenkin jatkaa postailua "taukonsa" aikana.
Ja se on ongelma sulle koska?Sometauon ilmoitus on huomion hakua.Reppana.
Etkös ite ole täällä samoissa asioissa? Hakemassa itelle huomiota? Vai miksi täällä kirjoitat ja kommentoit? Rauhan turvaksi maapallolle?Sometauon ilmoitus on huomion hakua.Reppana.
Me ollaan sovittu ettei tarvi petivaatteita ja pyyhkeitä kuskata kun kaikilla pesukoneet.Sekin on ihan mukavaa. Vien itse omat petivaatteet myös sinne. Ei ne paljon paina.
Olet outo trolli. Et vastaa kenenkään kommenttiin. Kirjoitat vaan yksittäisen kommentin joissa ei ole usein mitään järkeä koska ei tiedä mihin hiton kommenttiin vastaat. Haet itse huomiota täällä.Sometauon ilmoitus on huomion hakua.Reppana.
Jo onnenarvassa aina sen ilmoitti, ihmettelin miksi työssä piti sometauko ilmoittaa tv katsojille.Sometauon ilmoitus on huomion hakua.Reppana.
Miksei hän saisi näin toimia, miten haittaa sua. ?Olet outo trolli. Et vastaa kenenkään kommenttiin. Kirjoitat vaan yksittäisen kommentin joissa ei ole usein mitään järkeä koska ei tiedä mihin hiton kommenttiin vastaat. Haet itse huomiota täällä.
Tuollaiset vetää monet keskustelupalstat läpi päivittäin ja lisää omat oudot kommentit sinne.Olet outo trolli. Et vastaa kenenkään kommenttiin. Kirjoitat vaan yksittäisen kommentin joissa ei ole usein mitään järkeä koska ei tiedä mihin hiton kommenttiin vastaat. Haet itse huomiota täällä.
Niin. Faneille. Niiku julkkikset tekee.Jo onnenarvassa aina sen ilmoitti, ihmettelin miksi työssä piti sometauko ilmoittaa tv katsojille.
Missä sanoin se haittaa? Etkö osaa lukea? Tai miksi edes kysyn tätä, kun tiedän et osaa lukea.Miksei hän saisi näin toimia, miten haittaa sua. ?
En ole kuullut muiden julkkisten ilmoittavan ohjelman juonnon yhteydessä ilmoittelevan sometauosta.Niin. Faneille. Niiku julkkikset tekee.
Saa toimia. Näyttää vain hulluutensa. Kyllä se mulle käy.Miksei hän saisi näin toimia, miten haittaa sua. ?
Hei nyt ihan oikeasti. Pitää kysyä että kysytkö näitä ihan vain pilalla vai oikeasti? Kun sinun kommenteissa ei ole mitään järkeä.En ole kuullut muiden julkkisten ilmoittavan ohjelman juonnon yhteydessä ilmoittelevan sometauosta.