vierailija
Alle 200km välimatkaa?Oikea mieshenkilö tietää kyllä suunnilleen ja varmasti osaisi selvittää tarkemmin missä.
Alle 200km välimatkaa?Oikea mieshenkilö tietää kyllä suunnilleen ja varmasti osaisi selvittää tarkemmin missä.
Tarpeeksi kauan, jottei henkinen valaistuminen tai äitisuhteen korjaaminen ja ylisukupolvisten traumojen kohtaaminen enää kiehdo tai kiinnosta millään tasolla. Ei myöskään motivoi olla ns. suurempi jakypsempi ihminen saatika vaan tasan tarkkaan juuri niin pikkumainen ja paskamainen, kuin miltä tuntuu.Kuinka kauan olet ollut osa sellaista? Koko elämäsi?
Sivusta
ihan samassa kaupungissaAlle 200km välimatkaa?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Olet rakastettavan lutuinen mielestä. Semmonen halittava. Olisi maailman ihaninta hypätä syliisi suutelemaan sinua.
Mun ranne jonka päälle kaaduin viime keväänä niin on vieläkin kipeänä. En voi laskea painoa sille. En voi tehdä punnerruksia. Mä taisin löytää syyllisen mun maha ongelmiin. Karkkeja mitä olen syönyt joka viikonloppu niin oli ainesosiin tullut tärkkelystä. Eikä lukenut että mistä se on.
Rakkaudella M.K.K
.M.K.K.🩵
rakastettavan
lutuinen
itse.
Sitä mä vaan.
🩵
Nuku hyvin,
Suloinen
Enkeli!
.
.
t. Palstakamu
oikeaa mieshenkilöä kiinnostaa ainoastaan irl tapahtuva vastavuoroinen kommunikointi.Oikea mieshenkilö tietää kyllä suunnilleen ja varmasti osaisi selvittää tarkemmin missä.
Tämä ja nimenomaan vain OIKEAA miestä. Mielikuvituksessa luodut trollaukseen perustuvat mieshenkilöt eivät tuskin herää ja muutu lainkaan oikeiksi miehiksi sillä että kirjoittelee tänne muillle "haluja" luettaviksi.oikeaa mieshenkilöä kiinnostaa ainoastaan irl tapahtuva vastavuoroinen kommunikointi.
Sivusta.
*- pää poistuu*
Hfiuuuh --- gone!
x
Miksi?Sydäntä särkee.
Kävikö pahasti Toivottavasti liikut taas pian.Olisitpa pysähtynyt sen pyöräsi kanssa elokuussa. Jos niin olisit tehnyt, en ehkä makaisi tässä sängyssä.
Lue tuosta. Niin hän sanoi.*- pää poistuu*
Hfiuuuh --- gone!
x
Minun mielenliikkeet tosiaan vaihtelee sen mukaan miten jaksan. Odotas kun tulee aivosumu niin en kommunikoi mitään. Sellaisena päivänä olen joskus nukkunut klo11-19 ja jatkanut yöunille jaksamatta mitään.En saanut unta, kun sinua mietin. Sinua ja sinun liikkeitäsi, tarkemmin mielenliikkeitäsi.
Ikävä häntä.Miksi?