K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämän tilanne sanan voi käsittää monella tapaa.
No ei se ollut sanatarkasti noin mutta mitä olen kaikkea seurannut todella tiiviisti 13.5.2023 jälkeen niin mikään ei viittaa Bojanin kohdalla runsaaseen matkusteluun elämässä ennen viisuja eikä myöskään mihinkään asumisiin ulkomailla. Matkaoppaana oli ollut mutta sekin vissiin kotimaansa ihmisten parissa.

vierailija
Mä olen siis se, jolle olet vastannut jo tämän ketjun alkupäässä. En mielestäni kieltänyt sitä, etteikö B voisi olla parisuhdeihminen, vaan tarkoitus oli sanoa, että tuskin he julkisuudessa siitä kertoisivat, jos he harrastavat yhdenillan suhteita. Mutta niin kuin myöhemmin selvensin asiaa, niin sä voit etsiä ja kaivata parisuhdetta, mutta ei se poissulje sitä, etteikö sulla voisi olla seksiä myös ilman sitä parisuhdetta.
Me ollaan siis aika pitkälti samaa mieltä asiasta. Ainoastaan et ilmeisesti itse uskon enemmän tuohon mitä sanovat haastattelussa. En siis ajattele että kertovat itsestään mitään mitä eivät tahdo, vaan että osaavat vastata ympäripyöreästi, kiertää ja heittää asian vitsiksi jos haluavat. Ja jos sanovat jotain suoraan, niin uskon että se on niin. Tuo parisuhdejuttu on toistunut niin systemaattisesti monessa haastattelussa vähän eri muodossa, niin se on musta siksikin uskottavaa, ei sen takia että pitäisin sitä jotenkin suotavampana. Jos olis sanonut päinvastaista, niin se olis ihan yhtä ok.

vierailija
No ei se ollut sanatarkasti noin mutta mitä olen kaikkea seurannut todella tiiviisti 13.5.2023 jälkeen niin mikään ei viittaa Bojanin kohdalla runsaaseen matkusteluun elämässä ennen viisuja eikä myöskään mihinkään asumisiin ulkomailla. Matkaoppaana oli ollut mutta sekin vissiin kotimaansa ihmisten parissa.
B:n matkustelut on asia, josta emme tiedä mitään. Oletko sitten tutkinut B:n insta päivityksiä, mitkä hän on tehnyt ennen toukokuuta 2023 vai mihin nojaat päätelmäsi.

vierailija
Mä taas ihmettelen sitä että tavanomaista keskustelua luetaan niin että luullaan että tiedetään B:n ajatukset. Mun mielestä täällä kukaan ei nytkään väittänyt mitään sellaista. Käytiin kyllä läpi erilaisia käsityksiä mitä kukin hänestä on saanut, ja millaisen vaikutelman se sitten kenessäkin on synnyttänyt. Mutta eihän se ole vielä sitä että hysteerisesti kuviteltaisiin hänestä yhtään mitään. Ihan kivatkin keskustelut menee onkin alle kun aina joku syyttää projisoinnista ja ylitunteellisuudesta.
Samaa mieltä!

vierailija
Mä taas ihmettelen sitä että tavanomaista keskustelua luetaan niin että luullaan että tiedetään B:n ajatukset. Mun mielestä täällä kukaan ei nytkään väittänyt mitään sellaista. Käytiin kyllä läpi erilaisia käsityksiä mitä kukin hänestä on saanut, ja millaisen vaikutelman se sitten kenessäkin on synnyttänyt. Mutta eihän se ole vielä sitä että hysteerisesti kuviteltaisiin hänestä yhtään mitään. Ihan kivatkin keskustelut menee onkin alle kun aina joku syyttää projisoinnista ja ylitunteellisuudesta.
Ei millään pahalla, mutta kyllä täällä joukossa on kirjoittaja, joka ylitulkitsee B:n sanomisia. Kuvittelee tietävänsä mitä B ajattelee ja loukkaantuu herkästi hänen puolestaan. Kyllähän sen nyt näkee, että kyseinen henkilö on ollut tänäänkin paikalla.

vierailija
Hei, löydittekö mitään yhteystietoja, mitä kautta radioille vois laittaa niitä biisitoiveita. Mietin että voiskohan radio Helsingille ja radio Novalle laittaa instassa ihan siellä lähetä viesti kohdassa? 🤔 En nopealla etsimisellä löytänyt muutakaan paikkaa.

vierailija
Ei millään pahalla, mutta kyllä täällä joukossa on kirjoittaja, joka ylitulkitsee B:n sanomisia. Kuvittelee tietävänsä mitä B ajattelee ja loukkaantuu herkästi hänen puolestaan. Kyllähän sen nyt näkee, että kyseinen henkilö on ollut tänäänkin paikalla.
Olen eri, mut suurin osa ei ole sellaisia kuitenkaan, annetaan keskustelun vaan kulkea vapaasti.

vierailija
Niin minäkin olen seurannut, eikä mikään viittaa siihen, etteikö olisi paljon matkustellut. On koko tämän seuratun jakson lentänyt helponoloisesti sinnetänne, josta voisi päätellä, että on tehnyt sitä paljon myös aiemmin.

vierailija
Olen eri, mut suurin osa ei ole sellaisia kuitenkaan, annetaan keskustelun vaan kulkea vapaasti.
Onneksi ei ole. Ei sekään kuitenkaan ole hedelmällistä, jos tästä asiasta ei voi huomauttaa. Keskustelu ei vaan etene, jos aina ollaan herkillä B:n takia ja kaikki häneen liittyä asiallinen keskustelu tai ihan hyväntahtoinen huumori koetaan loukkauksena.

Yhteistyössä