K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä siinä on niin vaikea uskoa et hän voi olla enemmän parisuhdeihmisiä? Kaikki sanomansa asiat viittaa enemmän siihen. Missään ei oo tullut esille että ei haluaisi vakiintua. Oon ihan varma, että sanoisi suoraan esim. että tässä iässä keskittyy uraan, eikä edes mieti parisuhdetta, jos olisi sen henkinen. Eikä tuollaista kukaan pitäisi pahana. Mut mä en kyllä usko enkä tosiaankaan toivo, että olisi ollut ilman yhtään mitään suhteita vuosikausia.
Myös parisuhdeihminen voi harrastaa seksiä. Ei se seksin harrastaminen estä sitä, että etsit ja kaipaat pysyvää parisuhdetta.

vierailija
Sä luot B:stä nyt kuvaa jonain vainoharhaisena hysteerikkona, joka pelkää ja epäilee kaikkea.
Siitähän tässä oli just kyse. Eli joku sanoi että bojan voi olla just sellanen joka pelkää potentiaalisen kumppanin olevan kiinnostunut vain kuuluisuudesta. Ja sit piti keskustella siitä onko se kuuluisa vai ei. Sehän on loppujen lopuksi samantekevää jos se itse kuitenkin kokee niin että kuuluisuus haittaa pariutumista.

vierailija
Haloo, tää onko Bojan kuuluisa -kyseenalaistaminen lähti liikkeelle tästä kommentista! Eli mietittiin liian kuuluisa löytääkseen kumppanin, EI siinä mielessä saako olla jossain rauhassa. Ääliöt. Plus ei liikkunut missään Lontoossa ennen viisuja.
Tiedetäänkö me Bojanin matkoista tai yksityiselmästä ennen viisuja? Eipä juuri mitään.

vierailija
Siitähän tässä oli just kyse. Eli joku sanoi että bojan voi olla just sellanen joka pelkää potentiaalisen kumppanin olevan kiinnostunut vain kuuluisuudesta. Ja sit piti keskustella siitä onko se kuuluisa vai ei. Sehän on loppujen lopuksi samantekevää jos se itse kuitenkin kokee niin että kuuluisuus haittaa pariutumista.
Onko B kertonut jossakin näin vai onko tämä taas joidenkin tarve projisoida häneen omia tuntemuksiaan.

vierailija
Tämä mulla pistää silmään näissä ketjussa. Keskustelu ei usein johda mihinkään, koska B:n puolesta loukkaannutaan niin herkästi. Kukaan ei ole täällä esim. kutsunut Bojania mitättömäksi, ainostaan sinä teit niin.
Itse asiassa mua loukkasi enemmän se että vähättelit suomalaisia mammoja. Siihen välillisesti liittyy toki se että B, tai varmaan kukaan mukaan, ei voi olla kuuluisa jos hänen tunnistaa ainoastaan suomalaiset mammat.

vierailija
Haloo, tää onko Bojan kuuluisa -kyseenalaistaminen lähti liikkeelle tästä kommentista! Eli mietittiin liian kuuluisa löytääkseen kumppanin, EI siinä mielessä saako olla jossain rauhassa. Ääliöt. Plus ei liikkunut missään Lontoossa ennen viisuja.
Sä et voi tietää, missä B on matkustanut ennen viisuja. Hyvin on voinut käydä Lontoossa ennen niitä.

vierailija
Myös parisuhdeihminen voi harrastaa seksiä. Ei se seksin harrastaminen estä sitä, että etsit ja kaipaat pysyvää parisuhdetta.
Tämä. Ja en ymmärrä miksi sitä serbialaista haastattelua (vakava suhde vai yhden illan juttu) käytetään jonain esimerkkinä että he ei harrasta yhden illan suhteita. Ei me voida tietää. Jos niiltä kysytään ”pizza vai hampurilainen” ja ne vastaa ”pizza” ei se tarkoita että ne ei hampurilaisia söisi.

vierailija
Sä luot B:stä nyt kuvaa jonain vainoharhaisena hysteerikkona, joka pelkää ja epäilee kaikkea.
Olen eri, mut onhan tuo kaikille julkkiksille varmasti vähän sama ongelma, että jonkin verran joutuu olemaan varuillaan sen suhteen, onko uusi kumppani kiinnostunut vaan siitä hänen julkkispersoonastaan tai peräti vaan julkisuudesta ja niistä piireistä. B on ollut Sloveniassa julkkis jo nuoresta, niin kyllä se varmaan vähän on voinut hankaloittaa sitä kuinka paljon voi esim. treffailla. Ja en tarkoita et hällä ei ois ollut mitään suhteita, mut julkisuus etenkin noin pienessä maassa varmasti tekee sen vaikeammaksi.

vierailija
Toihan on ihan yleistä, että julkisuudessa olevat henkilöt saattaa miettiä enemmän ihmisten motiiveja lähestyä. Aina on ihmisiä, joita kiinnostaa joku vain julkisen statuksen myötä. Sen oppii varmasti tunnistamaan. Ja yleisesti jos ei halua naamataulua lehteen, niin suomessakin moni julkkis jättää suutelematta jopa sitä omaa kumppaniaan ettei kukaan vahingossakaan laita lehteen.

vierailija
Itse asiassa mua loukkasi enemmän se että vähättelit suomalaisia mammoja. Siihen välillisesti liittyy toki se että B, tai varmaan kukaan mukaan, ei voi olla kuuluisa jos hänen tunnistaa ainoastaan suomalaiset mammat.
Minä en ole kirjoittanut täällä ainuttakaan mamma kommenttia ja itse en ole niistä koskaan loukkaantunut. Siinä tapauksessa täällä saisi loukkaantua joka päivä jostakin.

vierailija
Onko B kertonut jossakin näin vai onko tämä taas joidenkin tarve projisoida häneen omia tuntemuksiaan.
Mun mielestä se kyllä on sivunnut tätä aihetta mutta ei siis suoranaisesti puhunut siitä että voiko harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Mulla on mielessä joku vanhempi haastattelu mutta en saa nyt mitään täsmällisempää mieleen.

Mutta ei tässä taidettu mitään projisoida vaan tässä oli pohdintoja puolin ja toisin siitä, onko sillä paljon vai vähän vai ei yhtään seksiä. Mä oon ainakin itse kirjoittanut ihan päinvastaisiakin näkemyksiä, koska ne voi ihan yhtä hyvin olla vaihtoehtoja. Eiköhän ne ole jokaisella ihan vaan mielikuvia ja vaikutelmia. Vai onko joku päässyt läheisemminkin keskustelemaan seksin harrastamisen mahdollisuudesta bojanin kanssa?

vierailija
Toihan on ihan yleistä, että julkisuudessa olevat henkilöt saattaa miettiä enemmän ihmisten motiiveja lähestyä. Aina on ihmisiä, joita kiinnostaa joku vain julkisen statuksen myötä. Sen oppii varmasti tunnistamaan. Ja yleisesti jos ei halua naamataulua lehteen, niin suomessakin moni julkkis jättää suutelematta jopa sitä omaa kumppaniaan ettei kukaan vahingossakaan laita lehteen.
Itseasiassa en tätä edes kiellä. Lähinnä ihmettelen sitä joidenkin hysteeristä ja tunteellista suhtautumista B:hen. Luullaan, että tiedetään hänen ajatukset.

vierailija
Itseasiassa en tätä edes kiellä. Lähinnä ihmettelen sitä joidenkin hysteeristä ja tunteellista suhtautumista B:hen. Luullaan, että tiedetään hänen ajatukset.
Mä taas ihmettelen sitä että tavanomaista keskustelua luetaan niin että luullaan että tiedetään B:n ajatukset. Mun mielestä täällä kukaan ei nytkään väittänyt mitään sellaista. Käytiin kyllä läpi erilaisia käsityksiä mitä kukin hänestä on saanut, ja millaisen vaikutelman se sitten kenessäkin on synnyttänyt. Mutta eihän se ole vielä sitä että hysteerisesti kuviteltaisiin hänestä yhtään mitään. Ihan kivatkin keskustelut menee onkin alle kun aina joku syyttää projisoinnista ja ylitunteellisuudesta.

vierailija
Ei niin, oon ihan samaa mieltä. Siihen en ottanutkaan kantaa, vaan siihen kun joku epäili, että ei voisi puhua haastattelussa totta asiasta, että on enemmän parisuhdeihminen.
- tuo edellinen
Mä olen siis se, jolle olet vastannut jo tämän ketjun alkupäässä. En mielestäni kieltänyt sitä, etteikö B voisi olla parisuhdeihminen, vaan tarkoitus oli sanoa, että tuskin he julkisuudessa siitä kertoisivat, jos he harrastavat yhdenillan suhteita. Mutta niin kuin myöhemmin selvensin asiaa, niin sä voit etsiä ja kaivata parisuhdetta, mutta ei se poissulje sitä, etteikö sulla voisi olla seksiä myös ilman sitä parisuhdetta.

vierailija
Ajatella, että suomalaiset keski-ikäiset ihmiset viettää lauantai-illan netissä väittelemässä harrastaako 25-vuotias heille tuntematon slovenialainen mies seksiä vai ei.
Illan paras.🤣 Olen kyllä lukenut samankaltaisen kommentin joskus aiemminkin, mutta se oli hyvä muistutus siitä, että asia ei oikeasti meille kuulu, eikä me tiedetä B:n seksikäyttäytymisestä mitään. T. 3kymppinen keski-ikäinen mamma

Yhteistyössä