Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadas kerta: ei haluta poistaa tätä ja syyt on selitetty.
Lässyn lässyn lässyti lää!!! Se on hassu juttu että kun vauvalla pystyy poistattamaan mielivaltaisesti asiallisiakin ketjuja, niin sen te myös teette. Mutta täällä tuo "ilmoita asiaton viesti" ei toimikaan niin kuin vauvalla. Täällä hyväksytään asiallinen keskustelu, vaikka Janne-fanit raivoissaan tekee koko ajan ilmiantoja! Sitten lässytätte jotain että ette muka vaan halua poistaa tätä keskustelua, kun muka haluatte nähdä mitä Jannesta kirjoitetaan tai jotain... Lässyn lää! En usko sun valheitasi! Tasan ainut syy miksi tämä keskustelu säilyy on Otava Mediassa, joka ei poista tätä ketjua, vaikka Jannekin jo uhoaa rikisilmoituksella!

vierailija
Lässyn lässyn lässyti lää!!! Se on hassu juttu että kun vauvalla pystyy poistattamaan mielivaltaisesti asiallisiakin ketjuja, niin sen te myös teette. Mutta täällä tuo "ilmoita asiaton viesti" ei toimikaan niin kuin vauvalla. Täällä hyväksytään asiallinen keskustelu, vaikka Janne-fanit raivoissaan tekee koko ajan ilmiantoja! Sitten lässytätte jotain että ette muka vaan halua poistaa tätä keskustelua, kun muka haluatte nähdä mitä Jannesta kirjoitetaan tai jotain... Lässyn lää! En usko sun valheitasi! Tasan ainut syy miksi tämä keskustelu säilyy on Otava Mediassa, joka ei poista tätä ketjua, vaikka Jannekin jo uhoaa rikisilmoituksella!
Ei poisteta tätä. Syyt on selitetty.

vierailija
Kappas vaan. Ilmiannoin päivällä vauvapalstalla Katrieta haukkuvan törkykommentin. Ja nyt se on poistettu. Jes! Täten minä alan terrorisoimaan Janne-faneja vauvapalstalla. Yksikin Katrieta haukkuva viesti ja poistoon menee! Jollei saa Jannea haukkua, niin ei saa sitten Katrietakaan!

vierailija
Hassua miten tuo mielipuoli käyttää sanaa asiallinen. Ei tiedä mitä se tarkoittaa.
Oletko huomannut, että täällä on enää yksi sairas vihaaja jäljellä 😂? Kirjoittaa pitkiä kommentteja joissa toistaa aina samat asiat. Sen elämä on niin surullista. Ja nyt herännyt torkuiltaan täynnä vihaa ja alkaa selostamaan ja näyttämään hulluutensa.

vierailija
Kappas vaan. Ilmiannoin päivällä vauvapalstalla Katrieta haukkuvan törkykommentin. Ja nyt se on poistettu. Jes! Täten minä alan terrorisoimaan Janne-faneja vauvapalstalla. Yksikin Katrieta haukkuva viesti ja poistoon menee! Jollei saa Jannea haukkua, niin ei saa sitten Katrietakaan!
Siinä sinulla onkin nyt työtä. Oletko lukenut ne kommentit? Alas nyt sitten poistelemaan. Minulle ihan ihan sama mitä teet siellä. Et ainakaan poista yhtään minun kommenttia sieltä.

vierailija
Oletko huomannut, että täällä on enää yksi sairas vihaaja jäljellä ? Kirjoittaa pitkiä kommentteja joissa toistaa aina samat asiat. Sen elämä on niin surullista. Ja nyt herännyt torkuiltaan täynnä vihaa ja alkaa selostamaan ja näyttämään hulluutensa.
Mä olen myös huomannut yhden asian.. Täällä on tasan yksi Janne-fani. Sinä. Keskustelet täällä itsesi kanssa kovin tutulla kaavalla. Surullista mutta totta.

vierailija
Ja nyt alkanut esittämään, että välittää Katriesta. Eipä välittänyt aiemmin.
VALEHTELIJA! Minä olen puolustanut Katrieta siitä lähtien kun hän peri Jannen juontajapestin! Olen ihmetellyt miksi Jannen facessa saa haukkua Katrien ulkonäköä ja ääntä, kun tuo tekopyhä Janne ei kuitenkaan kiusaamista hyväksy! (Niin tai siis hyväksyy muiden kiusaamisen, kunhan Jannea itseään ei kiusata.)

Yhteistyössä