K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan heräsi aamulla Nykissä huonosti nukutun yön jälkeen ja tunsi piston rinnassaan. Liikemies edusti sitä kaikkea, mitä Bojan tulevalta kumppaniltaan halusi, mutta ei, hänen sydän sanoi muuta. Tänään hänen olisi pakko kohdata liikemiehen katse ja kertoa, että tämä on hänelle vain ystävä ja kollega™️. Bojan avasi läppärin ja varasi lennot Suomeen. Huomenna hän olisi vihdoin kirkkaasti loistavan keltaisen timantin syleilyssä, oi Häärijä, minun tosi rakkauteni, huokaili Bojan.
❤💛

vierailija
Bojan heräsi aamulla Nykissä huonosti nukutun yön jälkeen ja tunsi piston rinnassaan. Liikemies edusti sitä kaikkea, mitä Bojan tulevalta kumppaniltaan halusi, mutta ei, hänen sydän sanoi muuta. Tänään hänen olisi pakko kohdata liikemiehen katse ja kertoa, että tämä on hänelle vain ystävä ja kollega™️. Bojan avasi läppärin ja varasi lennot Suomeen. Huomenna hän olisi vihdoin kirkkaasti loistavan keltaisen timantin syleilyssä, oi Häärijä, minun tosi rakkauteni, huokaili Bojan.
Ihana, oisko tälle jatkoa… kaverin puolesta kyselen.

vierailija
Krisiä on kyllä jotenkin muuten pakotettu tähän, ei se tuollaisia normaalisti puhele.
Sehän otti itse tyttöystävän puheeksi siinä jo alussa. Ja lopuksi vastaa pitkästi tyttöystävää koskevaan kysymykseen, että tuskin sitä on pakotettu. Tuo toimittaja on ilmiselvästi krisille hyvin tuttu, eli eiköhän tuossa olisi ollut kaikki mahdollisuudet sanoa että näistä ei puhuta, jos ne oisi haluttu jättää kertomatta

vierailija
Ja tosta muutaman viikon päästä Härtsä oli Kultsan lavalla mukana ja lisäksi se ihana halaus siellä Virossa <3 Eivät kyllä yhtään peitelleet tunteitaan, miten tota ei oo tullut tajuttua aiemmin
Se olikin Härtsä, jolle B syötti sohvalla sipsejä. B ei kuitenkaan pystynyt vastustamaan kiusausta ja yritti huulillaan napata yhden sipsin Härtsän suusta.

vierailija
No tuskin. Eihän Kris oo mitenkään piilotellut kumppaniaan. Varmaan ihan mielellään kertoi. Muut haastattelut ovat olleet bändiaiheisia niin ei varmaan niissä ole halunnut kohdistaa kysymyksiä niihin. Mut nyt saatiin selville sen sydän kaulakorun salaisuus. Jotenkin söpöä
Mustakin se on söpöä. Kris sanoi muuten jossain haastattelussa että parasta on herääminen rakastetun vierestä. Kivasti puhui tuossa Ellen haastattelussa tyttöystävästään.

Yhteistyössä