vierailija
Ja se saavutus on..........??????Se on jo saavutettu
Ja se saavutus on..........??????Se on jo saavutettu
Nyt kyllä tuli sellainen valhe ulos suusta että voi jestamendeera....Jannehan ei tykkää kenenkään kiusaamisesta. Toivon todella että lukee illan viestit .
Tuo on jo nähty ja puhuttu.Ai minä olen valehtelija, kun Janne ihan itse facessa uhosi tekevänsä tästä ketjusta rikosilmoituksen, jollei Otava Media poista sitä?????? Just just. Että tosiasioiden kertominen onkin nyt sitten valehtelua.
"Kiitos Annalle joka lähetti minulle viestin että tiedänkö mitä minusta kirjoitetaan jossain verkkosivuilla? -No enhän minä tiedä kun minulla on sen verran paljon tekemistä etten ehdi seurata mitä "yksi ja sama ihminen" minusta kirjoittelee.
Kuten tiedätte tein rikosilmoitukset mm SANOMAN ylläpitämän vauva.fi sivujen sisällöstä mistä sen jälkeen katosi kaikki minusta loukkaavaa tekstiä. Nyt onkin vuorossa OTAVAN Kaksplus sivu missä sama henkilö kirjoittaa minusta minkä kerkiää, tavoitteena vissiin taas kerran loukata ja yrittää saada ihmisiä minua vihaamaan tms. Siellä jopa haukutaan vauva.fi sivua kun siellä hänen mielestään "sananvapautta" ei ole olemassa. Hän ei vissiin ymmärrä kun Suomen laki tästä sanoo onneksi ihan jotain muuta.
Minulla on omat epäilyni kuka tässä on kyseessä ja poliisi saa sitä selvittää. Rikosilmoitus lähtee tästäkin ellei OTAVAN toimitus tee asian eteen jotain. Olen ollut yhteydessä heidän päätoimittajaan sekä palvelupäällikköön s-postitse."
Entä sitten? Joku väitti minun keksineen taas tuonkin rikosilmoituksella uhoamisen ja täten väitti minua valehtelijaksi. Minä löin faktat pöytään että kyllä vaan Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, enpäs keksinytkään tuota omasta päästäni ja EN SIIS OLE VALEHTELIJA!!!!Tuo on jo nähty ja puhuttu.
Sanoit taas. Ei se ollut taas, koska tämä oli jo puhuttu. Taas olisi ollut, jos tämän jälkeen olisi tullut joku uusi. Äläkä huuda. Samoja kirjaimia voit käyttää ilman huutamista.Entä sitten? Joku väitti minun keksineen taas tuonkin rikosilmoituksella uhoamisen ja täten väitti minua valehtelijaksi. Minä löin faktat pöytään että kyllä vaan Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, enpäs keksinytkään tuota omasta päästäni ja EN SIIS OLE VALEHTELIJA!!!!
Introvertti? Huudat tosi paljon introvertiksi.Jannen lukaalista olisi vapautumassa huone hiljaiselle ja siistille sinkulle.. Koirankopin.... siis anteeksi HUONEEN vuokra VAIN 595€/kk... Sisältää kohtalaisen veden ja sähkön käytön... Kylppäri ja köökki pitää jakaa Jannen kanssa Itse en näin mukavuudenhaluisena introverttina voisi kuvitellakaan muuttavani jonkun uppo-oudon tyypin yläkertaan. Mutta Janne-fanit taas varmaan alkaa riehumaan ja tappelemaan, että kuka heistä pääsee muuttamaan Jannen lukaaliin.
Miten niin uppo-outo? Mistä tiedät ettei vuokraaja tunne Jannea? Oletat liikaa liian monta kertaa.Jannen lukaalista olisi vapautumassa huone hiljaiselle ja siistille sinkulle.. Koirankopin.... siis anteeksi HUONEEN vuokra VAIN 595€/kk... Sisältää kohtalaisen veden ja sähkön käytön... Kylppäri ja köökki pitää jakaa Jannen kanssa Itse en näin mukavuudenhaluisena introverttina voisi kuvitellakaan muuttavani jonkun uppo-oudon tyypin yläkertaan. Mutta Janne-fanit taas varmaan alkaa riehumaan ja tappelemaan, että kuka heistä pääsee muuttamaan Jannen lukaaliin.
Sun takia poistatetaan törkykommentit Jannesta toisaalla. Etkös se ollut sä joka tänään vähän yritti? Ja jos et ollut sä, samanlainen tyyppi kuin sä.Jannen lukaalista olisi vapautumassa huone hiljaiselle ja siistille sinkulle.. Koirankopin.... siis anteeksi HUONEEN vuokra VAIN 595€/kk... Sisältää kohtalaisen veden ja sähkön käytön... Kylppäri ja köökki pitää jakaa Jannen kanssa Itse en näin mukavuudenhaluisena introverttina voisi kuvitellakaan muuttavani jonkun uppo-oudon tyypin yläkertaan. Mutta Janne-fanit taas varmaan alkaa riehumaan ja tappelemaan, että kuka heistä pääsee muuttamaan Jannen lukaaliin.
Kaikkea se yrittää, parka, kun pitäis rahaa saada.Jannen lukaalista olisi vapautumassa huone hiljaiselle ja siistille sinkulle.. Koirankopin.... siis anteeksi HUONEEN vuokra VAIN 595€/kk... Sisältää kohtalaisen veden ja sähkön käytön... Kylppäri ja köökki pitää jakaa Jannen kanssa Itse en näin mukavuudenhaluisena introverttina voisi kuvitellakaan muuttavani jonkun uppo-oudon tyypin yläkertaan. Mutta Janne-fanit taas varmaan alkaa riehumaan ja tappelemaan, että kuka heistä pääsee muuttamaan Jannen lukaaliin.
Johan alunperin haki vuokralaista kun muutti Tapanilaan, joitain matkailijoita taisi yöpyä siellä , muista hänen kertoneen onnenarvassa..Kaikkea se yrittää, parka, kun pitäis rahaa saada.
Eiköhän se ole ihan normaalia vuokrata asuntoa, jos sellainen on. Vai etkö ole ennen kuullut semmoisesta? Asunnon vuokraamisesta?Kaikkea se yrittää, parka, kun pitäis rahaa saada.
Niin. Minäkin olen vuokrannut asuntoa. Ajatella. Pienet on piirit etteivät nämä toiset tiedä siitä.Eiköhän se ole ihan normaalia vuokrata asuntoa, jos sellainen on. Vai etkö ole ennen kuullut semmoisesta? Asunnon vuokraamisesta?
Kukin taaplaa tyylillään. Itse hommaisin kyllä sellaisen asunnon, johon minulla on yksinäni varaa. Eli ei tarvitsisi ottaa jotain ventovierasta alivuokralaiseksi vuokrakuluja jakamaan. Mutta Janne se nyt tykkää asua isossa omakotitalossa yksin, jonka vuokra on muistaakseni 2400. Nyt kun Jannen bianekset ei luista, on sitten pakko hakea taas toista vuokranmaksajaa avuksi.Eiköhän se ole ihan normaalia vuokrata asuntoa, jos sellainen on. Vai etkö ole ennen kuullut semmoisesta? Asunnon vuokraamisesta?
Sulla on kieltämättä aika erikoinen näkemys törkykommenteista..... Tai vihapuheesta....Sun takia poistatetaan törkykommentit Jannesta toisaalla. Etkös se ollut sä joka tänään vähän yritti? Ja jos et ollut sä, samanlainen tyyppi kuin sä.
Aivan. Mulla on varaa omaan kämppääni. J poltti sillat takanaan tv-hommien suhteen ja nyt keksii kaikenlaista saadakseen rahaa.Kukin taaplaa tyylillään. Itse hommaisin kyllä sellaisen asunnon, johon minulla on yksinäni varaa. Eli ei tarvitsisi ottaa jotain ventovierasta alivuokralaiseksi vuokrakuluja jakamaan. Mutta Janne se nyt tykkää asua isossa omakotitalossa yksin, jonka vuokra on muistaakseni 2400. Nyt kun Jannen bianekset ei luista, on sitten pakko hakea taas toista vuokranmaksajaa avuksi.
Sä kun poistatat vauvapalstalta VAIN Jannea haukkuvat viestit... Mutta Katrieta haukkuvat viestit jätät kaksinaamaisesti ja tekopyhästi rauhaan... Niin minäpä ilmiannoin tämän TÖRKYKOMMENTIN:Sun takia poistatetaan törkykommentit Jannesta toisaalla. Etkös se ollut sä joka tänään vähän yritti? Ja jos et ollut sä, samanlainen tyyppi kuin sä.
Mitäs ihmeellistä siinä on että haluaa kohtalaisen veden käytön? Vettä haaskataan jo muutenkin ihan turhaan.Jannen lukaalista olisi vapautumassa huone hiljaiselle ja siistille sinkulle.. Koirankopin.... siis anteeksi HUONEEN vuokra VAIN 595€/kk... Sisältää kohtalaisen veden ja sähkön käytön... Kylppäri ja köökki pitää jakaa Jannen kanssa Itse en näin mukavuudenhaluisena introverttina voisi kuvitellakaan muuttavani jonkun uppo-oudon tyypin yläkertaan. Mutta Janne-fanit taas varmaan alkaa riehumaan ja tappelemaan, että kuka heistä pääsee muuttamaan Jannen lukaaliin.
Hommaa mitä haluat ja anna Jannen toimia miten hän haluaa.Kukin taaplaa tyylillään. Itse hommaisin kyllä sellaisen asunnon, johon minulla on yksinäni varaa. Eli ei tarvitsisi ottaa jotain ventovierasta alivuokralaiseksi vuokrakuluja jakamaan. Mutta Janne se nyt tykkää asua isossa omakotitalossa yksin, jonka vuokra on muistaakseni 2400. Nyt kun Jannen bianekset ei luista, on sitten pakko hakea taas toista vuokranmaksajaa avuksi.
Tai, mutta ethän sinä tiedä siitä mitään, hän teki sen koska on mukava ja ystävällinen ihminen ja tykkää Jannesta. Ootko kuullut ollenkaan, että kivoja asioita voi tehdä ihmisille ihan koska vain haluaa?Aika erikoinen "työkokeilu" tuolla Jannen lemmikkihotellissa. Siellä "työkokeilija" kokkaa nakkisoppaa sillä välin kun Janne on jossain teatteriharjoituksissa. En ole tiennytkään että eläintenhoitoalalla kuuluu myös ruuanvalmistus opintoihin. Vai olisiko niin, että Jannen lemmikkihotellissa on kuollutta kuin hautuumaalla. Eli työkokeilijan pitää väkisin sitten koittaa keksiä jotain tekemistä työkokeilunsa ajaksi...?
Oot kateellinen. Ihan selvä juttu.Aika erikoinen "työkokeilu" tuolla Jannen lemmikkihotellissa. Siellä "työkokeilija" kokkaa nakkisoppaa sillä välin kun Janne on jossain teatteriharjoituksissa. En ole tiennytkään että eläintenhoitoalalla kuuluu myös ruuanvalmistus opintoihin. Vai olisiko niin, että Jannen lemmikkihotellissa on kuollutta kuin hautuumaalla. Eli työkokeilijan pitää väkisin sitten koittaa keksiä jotain tekemistä työkokeilunsa ajaksi...?
Ei nuo vihaajat semmoisia ymmärrä. Se tarkoittaisi että ne peräti ajattelisivat toista ihmistä positiivisesti.Tai, mutta ethän sinä tiedä siitä mitään, hän teki sen koska on mukava ja ystävällinen ihminen ja tykkää Jannesta. Ootko kuullut ollenkaan, että kivoja asioita voi tehdä ihmisille ihan koska vain haluaa?
Vihaajien on pitänyt alkaa oikke töihin nyt löytääkseen urputtamista. Ja nyt löytyi nakkikeitto . Jos joku tekis heille nakkikeittoa kun tulevat kotiin, varmasti söisivät sen ilolla.Ei nuo vihaajat semmoisia ymmärrä. Se tarkoittaisi että ne peräti ajattelisivat toista ihmistä positiivisesti.