K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Syyskuussa 2023 ovat vasta tavanneet.
Tulkitsetko tämän siitä että silloin heistä on eka yhteinen instapäivitys? Stooreissa heistä on yhteiskuvia ollut jo sitä ennen. Sadie on kuitenkin tullut armanille jo aiemmin, ja damon on ollut armanin kuvaajana sitäkin kauemmin. Lisäksi molemmat ovat olleet jo vuosia läheisiä sydney sweeneyn kanssa, jota kautta he varmaan alun perin ovatkin tavanneet.

vierailija
Eli JO-pojat kävi Lontoossa sotkemassa Damonin ja Sadien välit, ja Conorkin on unfriendattu. Sehän meni sitten hyvin se reissu (tai reissun jälkiseuraamukset)
Conor sössi kyllä ihan itse managerointinsa. Sillä oli toki kiire päivittää instaan ellekiveksen hampaanpesut ja muut tapahtumat, vaikka olisi saattanut olla ihan aiheellista olla esim sys-kiertueen alussa mukana edes tsemppaamassa, kun se selvästi oli ainakin bojanille tiukka paikka.

vierailija
Conor sössi kyllä ihan itse managerointinsa. Sillä oli toki kiire päivittää instaan ellekiveksen hampaanpesut ja muut tapahtumat, vaikka olisi saattanut olla ihan aiheellista olla esim sys-kiertueen alussa mukana edes tsemppaamassa, kun se selvästi oli ainakin bojanille tiukka paikka.
Mua todella ihmetyttää että se on lakannut seuraamasta joksujen bändin tiliä. Kyllä se sitä kai aiemmin seurasi? Mä oon siis tästä aivan varma, mutta tuntuu aivan hullulta että se olisi todella lopettanut sen seuraamisen! Kun seurasihan se sitä siis viisuaikoina jo, ja managerina ollessaan ainakin, kun onnistui joskus vilkaisemaan ja jakamaan niitten matskuakin omissa stooreissaan. Kun harvoin sitä kuitenkaan lakataan ketään seuraamasta, tilit vaan unohtuu sinne omiin listoihin eikä algoritmitkaan tuo niitä sitten enää esiin, kun ne tarpeeksi kauan on katsomatta. Mutta kamelinvarpaalle on vissiin tehnyt tiukkaa.

vierailija
Tulkitsetko tämän siitä että silloin heistä on eka yhteinen instapäivitys? Stooreissa heistä on yhteiskuvia ollut jo sitä ennen. Sadie on kuitenkin tullut armanille jo aiemmin, ja damon on ollut armanin kuvaajana sitäkin kauemmin. Lisäksi molemmat ovat olleet jo vuosia läheisiä sydney sweeneyn kanssa, jota kautta he varmaan alun perin ovatkin tavanneet.
Mä muistelen että Damon ois jossain ihan puhunut että tapasivat Sadien kanssa kuvauksissa syyskuussa 2023 ja heillä synkkasi heti. Ja en ihan nyt ymmärrä näitä kirjoituksia että heidän välit on menneet. Jos Sadie on ollut kiinni kuvauksissa niin eihän ne ole voineet nähdä mutta ei se tarkoita että välit on poikki.
-eri

vierailija
Mä muistelen että Damon ois jossain ihan puhunut että tapasivat Sadien kanssa kuvauksissa syyskuussa 2023 ja heillä synkkasi heti. Ja en ihan nyt ymmärrä näitä kirjoituksia että heidän välit on menneet. Jos Sadie on ollut kiinni kuvauksissa niin eihän ne ole voineet nähdä mutta ei se tarkoita että välit on poikki.
-eri
Ja eikä nekään varmaan kaikkia tapaamisiaan jaa someen

vierailija
-eri
Mulla on myös sellainen muistikuva, että ovat ekan kerran tavanneet vuonna 2023. Voin toki muistaa väärin, koska en S:n asioihin kiinnitä niin kauheasti huomiota. Tosi kivoja kuitenkin ne yhteiset päivitykset, mitä heistä on Damonin instassa. Mun mielestä on ihan luonnollista, että ihmiset pitävät yhteyttä ja näkevät toisiaan, vaikka eivät kaikkea aina instaansa laitakaan. Se voi olla myös kausittaista, että joskus laitetaan ja joskus ei huvita laittaa mitään jne.

vierailija
Seuraako joku huvikseen Conoria? Ei millään pahalla, mut mun on vaikea käsittää, että mitä niin kaunis ja lahjakas nainen kuin E näkee hänessä. Älkää sanoko, että rakkaus on ihmeellistä. Ei se voi noin ihmeellistä olla.🙈 Ihan mystinen kuvio ja tapaus koko ukkeli.

vierailija
Seuraako joku huvikseen Conoria? Ei millään pahalla, mut mun on vaikea käsittää, että mitä niin kaunis ja lahjakas nainen kuin E näkee hänessä. Älkää sanoko, että rakkaus on ihmeellistä. Ei se voi noin ihmeellistä olla. Ihan mystinen kuvio ja tapaus koko ukkeli.
Voihan hän olla tosi ihana ihmisenä vaikka managerina ei loistanutkaan? En siis tiedä, en ole ikinä nähnyt hänestä edes mitään haastatteluja. :D Oon vaan kuullut huhuja että hän kiukutteli kun eivät päässeet jatkoon semeistä. Tai sit Emilia voi olla täysi kusipää ja heillä on mätsäävät energiat.

Yhteistyössä