vierailija
Ehdottomasti. Vaikka silleen hitaasti sillä makuuhuone äänellä kerrottuna.Jospa siellä levyllä on joku sparklative biisi Janilta. Sen mä haluaisin kuulla.
Ehdottomasti. Vaikka silleen hitaasti sillä makuuhuone äänellä kerrottuna.Jospa siellä levyllä on joku sparklative biisi Janilta. Sen mä haluaisin kuulla.
Miksi olisi? 99% tajuaa, että se on pelkkää showta.Mä oon varmaan tylsä, mutta kun mun mielestä kaikki tää Kn B-hehkutus ym. on tosi epäkunnioittavaa sitä oikeaa kumppania kohtaan. Aivan varmasti heillä on yhteisymmärrys asiasta, sitä en epäile, mutta ulospäin vaan näyttää ikävälle.
Ei me kyllä täällä voida mitenkään auttaa. Ne säännöt ja modet on siellä discordissa.Vihjailtu lehtijuttuun ja että stooreilla peiteltäisiin jotakin kaksi tai kolme tälläisiä kirjoitteli, toivottavasti saivat edes varoituksen sääntöjen vastaisesta kirjoittelusta, minusta saisi heittää pellolle kokonaan, kun kerran selkeät säännöt on. Mutta taitavat olla pelkän K:n faneja nämäkin ilkeilijät ja sitä porukkaa, jotka eivät shippaa.
Oi kyllä!Ehdottomasti. Vaikka silleen hitaasti sillä makuuhuone äänellä kerrottuna.
Siinä biisissähän kertoja on siellä baarissa juomassa suruunsa, mikä jatkuu tapahtumien jälkeenkin, niin se jo tuo surullisen vireen kerrontaan.Niin no, jos joku oikeasti ajattelee että se oli suurta rakkautta kun tapasi baarissa jonkun joka lähti siitä nopeasti pois, niin toki tuo on sitten varsin surullinen tarina. Mutta kun se huumori kohdistuu jo ihan siihen, miten sitä humalapäissään kuvittelee löytäneensä ja menettäneensä rakkauden, vaikkei käytännössä ole ehtinyt edes tutustua toiseen ja kuinka luulee ettei ikinä saa kokea rakkautta ihan vaan siksi, kun satunnainen uusi tuttavuus jatkoikin matkaansa. Toki sekin voi olla vaikea asia, että tunteet on aina niin satasella pelissä, mutta ei tässä ehkä sitä kuitenkaan käsitellä.
Varmaan gf kuvaakin osan niistä postauksista. Mutta vähän aikansa eläneeltä tuo hehkutus alkaa vaikuttaa.Miksi olisi? 99% tajuaa, että se on pelkkää showta.
No kun keväästä asti pidätellyt, saanut tiristettyä vaan pieniä kikkareita, niin vähemmästäkin lähtee tulemaan kun tulppa saadaan pois.Onpas B:llä nyt instaripuli.
Ripuli liittyy uuden biisin ja levyn promoamiseen. Stephanie on englanninkielinen ja brittipoptyylinen, sillä on kansainvälistä potentiaalia Bluzaa enemmän. Bojaniltahan on odotettu, että promoaisi omalla tilillään, jolla on suurempi määrä kansainvälisiä seuraajia.Onpas B:llä nyt instaripuli.
Mä olisin valmis tottelemaan sitä mitä ikinä se sit keksiskin käskeä (luultavasti sanoisi vaan keep on streaming ja meitsihän striimaisi niin vimmatusti).Mä ostaisin vaikka sata Joksujen levyä, jos Jan puhuisi Tiktokissa/insta livessä tuhmia.
Huh huh, onpa teillä tarkat säännöt. Lentäisin varmaan pellolle heti, jos lehtijutun mainintakin on jo iso rikos.Vihjailtu lehtijuttuun ja että stooreilla peiteltäisiin jotakin kaksi tai kolme tälläisiä kirjoitteli, toivottavasti saivat edes varoituksen sääntöjen vastaisesta kirjoittelusta, minusta saisi heittää pellolle kokonaan, kun kerran selkeät säännöt on. Mutta taitavat olla pelkän K:n faneja nämäkin ilkeilijät ja sitä porukkaa, jotka eivät shippaa.
Raskaalta tyypiltä vaikuttaa tämä valittaja, toivottavasti kaikki siellä ei ole samanlaisiaHuh huh, onpa teillä tarkat säännöt. Lentäisin varmaan pellolle heti, jos lehtijutun mainintakin on jo iso rikos.
Kiva että ystävät promoavat toisiansa, mutta jotain uutta kehiin kiitos. Vitsi on jo kulutettu ja hyödynnetty loppuun.Varmaan gf kuvaakin osan niistä postauksista. Mutta vähän aikansa eläneeltä tuo hehkutus alkaa vaikuttaa.
Just tämä ja kaikesta näkee, että B:llä kova ikäväRakkauden kieli ei tarvitse sanoja, kyllä ne ilmeet ja eleet kertoo enemmän
Juuri tämä tuo epäilyn siitä, että millainen se ensimmäinenkin suru on. Jos siis epätoivoon vaivutaan jo tällaisesta nopeasta kohtaamisesta joka ei johdakaan mihinkään, on helppo uskoa että laulun minä-kertoja on aika dramaattinen ja tunteittensa vietävissä. Kappale ei siis ole minkään oikean menetetyn rakkauden ja elämän kolhiman laulajan tarina.Siinä biisissähän kertoja on siellä baarissa juomassa suruunsa, mikä jatkuu tapahtumien jälkeenkin, niin se jo tuo surullisen vireen kerrontaan.
On täällä joku toinenkin asiasta kirjoittanut, en pelkästään minä ja valitin nyt toiseenkin ketjuun sitten.Miksi olet täällä valittamassa? Mene sinne ja sano sanottavasi. Oot nyt sivukaupalla jankannut täällä, ei tuo mitään tulosta tämä.
Oot helvetin rasittava tyyppi.On täällä joku toinenkin asiasta kirjoittanut, en pelkästään minä ja valitin nyt toiseenkin ketjuun sitten.
Mun mielestä vaikuttaa yksinäiseltä (ainakin rakkausrintamalla) se kertoja.Juuri tämä tuo epäilyn siitä, että millainen se ensimmäinenkin suru on. Jos siis epätoivoon vaivutaan jo tällaisesta nopeasta kohtaamisesta joka ei johdakaan mihinkään, on helppo uskoa että laulun minä-kertoja on aika dramaattinen ja tunteittensa vietävissä. Kappale ei siis ole minkään oikean menetetyn rakkauden ja elämän kolhiman laulajan tarina.
Montako päivää tää teidän paskanjauhanta vielä kestää? Luulis itseännekin jo kyllästyttävän.Häärijä on mykkä, mutta Tomi puhuu, pussaa ja hei on muuten tosi notkea kaikenlisäksi.
Ponityyppinen hiljentämisstrategia käytössä. Varmaan vanha kunnon ignore lopettaa taas ennenpitkää.Montako päivää tää teidän paskanjauhanta vielä kestää? Luulis itseännekin jo kyllästyttävän.
Samaa mietin, todella tylsä aihe.Montako päivää tää teidän paskanjauhanta vielä kestää? Luulis itseännekin jo kyllästyttävän.
Ei se ole mitään peen jauhantaan vaan totuus. B ja H rakastavat toisiaan.Montako päivää tää teidän paskanjauhanta vielä kestää? Luulis itseännekin jo kyllästyttävän.