Mä veikkaan, et Härtsältä tulee ja oisko jopa B:n kanssa samassa paikassaTuleekohan K:lta vielä ens viikolla joku promo kun levy julkaistaan?
Mä veikkaan kanssa, sen verran kauan kultanuppuset olleet taas erossa.Mä veikkaan, et Härtsältä tulee ja oisko jopa B:n kanssa samassa paikassa
Mitäköhän siellä Lontoon lomalla tapahtui… Onko kellään tarkempia muistikuvia? Mä en vielä silloin osannut ajatella näitä parina.Mä veikkaan kanssa, sen verran kauan kultanuppuset olleet taas erossa.
Tämähän se on.Kärtsä yrittää viedä huomiota Hymyn jutulta tolla bojanoinnilla. Silleenhän se meni kesälläkin kun Sloveniassa oli Sadie-juorut tulilla. Heti laittoivat silllonkin someen shippisisältöä.
B:n stoorin talojen perusteella vaikuttaisi olevan Lontoossa edelleen. Ainakin google Kuvahaku antoi tulokseksi LontoonOnko B paikannettu edelleen Lontooseen? S. olisi NY:ssa, ainakin instan tagattujen mukaan.
Näkykö H:ta?B:n stoorin talojen perusteella vaikuttaisi olevan Lontoossa edelleen. Ainakin google Kuvahaku antoi tulokseksi Lontoon
Ja Bojan yrittää vetää huomiota pois tuosta uuden biisin taas henkiin herättämistä Sadie-jutuista jakamalla Kärtsän juttuja.Kärtsä yrittää viedä huomiota Hymyn jutulta tolla bojanoinnilla. Silleenhän se meni kesälläkin kun Sloveniassa oli Sadie-juorut tulilla. Heti laittoivat silllonkin someen shippisisältöä.
Tää kuva oli Sadien tägätyissä ja siinä sanotaan että "arriving in an all-black outfit at Nine Orchad in New York for a photoshoot". Ei ole siinä mainittu miltä päivältä kuva on.Sadie bongattu pitkästä aikaa. Voiko olla Lontoosta? Paljon ei tosta saa toki irti.
Härtsä silittelee uneenOnko se boitsu taas kipee
Onko siellä tappelut menossa ja mikset uskalla tätä siellä sanoa Tarvii tänne sit anonyymina tulla valittamaan…..Raskasta, kun kompostilaiset koittaa koko ajan tuoda näitä juttujaan Discordiin, eikö riitä että tämä ketju on omistettu teidän salaliittoteorioille?
Härpän nakkisormet haroo tuuheaa puskaa ja B voi rauhassa käpertyä kainaloon unten maille.Härtsä silittelee uneen
Raskasta, kun shipppaajat tulee tänne tuomaan omia juttujaan eikö riitä, että teille on monta ketjua jo olemassa??Raskasta, kun kompostilaiset koittaa koko ajan tuoda näitä juttujaan Discordiin, eikö riitä että tämä ketju on omistettu teidän salaliittoteorioille?
Seksi myy.Siis Boitsu on hotellihuoneessa tms vähintäänkin puolialastomana postaamassa fanien lempilyriikoita ja kommentoimassa niitä!!! Jos tää ei oo promoa ni ei sit mikään!
Ei tarvi enää täällä valittaa, että B ei hoida hommiaanSiis Boitsu on hotellihuoneessa tms vähintäänkin puolialastomana postaamassa fanien lempilyriikoita ja kommentoimassa niitä!!! Jos tää ei oo promoa ni ei sit mikään!
En tiedä kenestä puhut, mut mä en ainakaan tuo tänne shippijuttuja. Harmi jos jotkut shippaajat tuo.Raskasta, kun shipppaajat tulee tänne tuomaan omia juttujaan eikö riitä, että teille on monta ketjua jo olemassa??
Näyttäis olevan varsin siistit kuteet. Mihinköhän se on matkalla?No nyt sillä on jo vaatteet päällä. Ehdin just miettiä että jos kirjotan sille ne lempisanani niin saanko siltä nakuvastauksen