Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku oli yrittänyt ujuttaa jotain paskaa Jannesta yhteen ihan toiseen keskusteluun vauvalla eilen. Keskustelu ei edes ollut Jannesta tai mitenkään liittynyt häneen. Se on mielipuolen puuhaa, että noin hartaasti haluaa valittaa jostain henkilöstä, jonka tietää ainoastaan tvstä tai Facebook sivulta. Eli ei tunne miestä itse ollenkaan mutta siltikin vihaa ja valittaa. Mielipuolen puuhia.
Hienosti vihaajat sivuutti tämänkin faktan. Ainoat kommentit jotka on kirjoitettu nyt, on ”joo joo mutta fanit haukkuu vihaajia.” Ei mitään tästä mielisairas pakkomielteestä. Ja sitten vielä viittivät valittaa, että fanit ei vastaa mihinkään. Vihaajat ne vasta tuppisuita ovatkin, kun kertoo mitä he puuhaavat.

vierailija
Juu ennemmin Jannen uusista ideoista mielipiteitä, ei monikaan varsinaisesti hauku häntäkun ajatuksella lukee viestejä. Faneilta tulee heti tyrmäys ja diagnoosi.
Joku oli yrittänyt ujuttaa jotain paskaa Jannesta yhteen ihan toiseen keskusteluun vauvalla eilen. Keskustelu ei edes ollut Jannesta tai mitenkään liittynyt häneen. Se on mielipuolen puuhaa, että noin hartaasti haluaa valittaa jostain henkilöstä, jonka tietää ainoastaan tvstä tai Facebook sivulta. Eli ei tunne miestä itse ollenkaan mutta siltikin vihaa ja valittaa. Mielipuolen puuhia.

vierailija
Tyypillinen fanin mielipide tämäkin diagnoosein.

vierailija
On kyllä niin helppoa antaa diagnoosit. Myös sinulle. Ettet näe tuossa mitään sairasta tai mielipuolista, tarkoittaa ainoastaan että sinä olet myös siinä ryhmässä. Sellaiset ihmiset juuri ei näe mitään väärää jossain koska itse ovat samoja.
Natsit ja kaikki sotailevat hullut on juurikin tuossa joukossa. Eivät itse näe asiassa mitään väärin, koska itse ovat fanaattisia mielipuolia.

vierailija
On kyllä niin helppoa antaa diagnoosit. Myös sinulle. Ettet näe tuossa mitään sairasta tai mielipuolista, tarkoittaa ainoastaan että sinä olet myös siinä ryhmässä. Sellaiset ihmiset juuri ei näe mitään väärää jossain koska itse ovat samoja.
Tykkäätkö olla ilkeä keskustelu palstalla muille ? Miten voi jurppia noin paljon. Ulkoilu voisi tehdä sulle hyvää ja sometauko täältä.

Yhteistyössä