vierailija
Samaa mieltä! Ehkä Kris julkaisee kohta noita myös omaan instaansaUpeita kuvia ja tykkään tosta stailauksesta! Erityismaininta läpinäkyvästä puserosta.
Samaa mieltä! Ehkä Kris julkaisee kohta noita myös omaan instaansaUpeita kuvia ja tykkään tosta stailauksesta! Erityismaininta läpinäkyvästä puserosta.
Shippiketjut ja komposti ovat profiililtaan erilaisia paikkoja kuin esim. pelkkään musiikkiin keskittyvät alustat. Jos haluat keskustella pelkästään K:n persoonasta, musiikista ja keikoista, niin kannattaa hakeutua toisenlaiselle fani alustalle.Musta on tuntunut 50% ihmisistä vain kiinnostaa K:n parisuhde eikä K:n persoona tai musiikki tai keikat ja saakin kiinnostaa K:n ystävyyssuhteita kuten härtsä ja B:n se aina tuntuu olevan se parisuhde joka eniten kiinnostaa
K ja B suhde kiinnostaa eniten, toiseksi eniten Bojan, sitten muut joksut ja heidän musiikki ja sen jälkeen K musiikki tieltyiltä osin kaikesta en tykkää.Musta on tuntunut 50% ihmisistä vain kiinnostaa K:n parisuhde eikä K:n persoona tai musiikki tai keikat ja saakin kiinnostaa K:n ystävyyssuhteita kuten härtsä ja B:n se aina tuntuu olevan se parisuhde joka eniten kiinnostaa
Tai sit hommasta ei tosiaan tullut mitään, mut saihan siitä menevän heartbreak biisin.On se Bojan ovela. Tekee tommosen biisin ja kaikki luulee, ettei heistä Sadien kanssa mitään tullu. Paraikaakin on kutemassa hänen kanssaan ja saavat olla rauhassa.
Höpö höpö nyt taas, eivät ole edes nähneet kesän jälkeen niin koita päästä jo yli.On se Bojan ovela. Tekee tommosen biisin ja kaikki luulee, ettei heistä Sadien kanssa mitään tullu. Paraikaakin on kutemassa hänen kanssaan ja saavat olla rauhassa.
Tai sitten B on oikeasti sellainen, joka ihastuu helposti ihmisiin ja niitä ihastuksia on vuoden mittaan kymmeniä. Ihastuu ja kuvittelee, että nyt löytyi taas se oikea, mutta ei.On se Bojan ovela. Tekee tommosen biisin ja kaikki luulee, ettei heistä Sadien kanssa mitään tullu. Paraikaakin on kutemassa hänen kanssaan ja saavat olla rauhassa.
Se huomas tunteensa H:ta kohtaan ja kuinkas sitten kävikään.Höpö höpö nyt taas, eivät ole edes nähneet kesän jälkeen niin koita päästä jo yli.
Näin on. Varmasti elää elämäänsä niinkuin haluaa ja vie Bojanin niin monta kertaa kuin haluaa kahdenkeskiselle lomareissulle aina kun haluaa kunnolla rentoutua.No jep. Tiedossahan tuo on ollut koko ajan mutta kun pää on pensaassa ja valehdellaan itselle niin tosiasioiden hyväksyminen ottaa koville.
Kärtsä ei tee takavolttia näiden shippaajien toiveiden takia vaan elää omaa elämäänsä miten haluaa.
Eniten sua kiinnostaa täällä hokea vain ystäviä ja kollegoita.K ja B suhde kiinnostaa eniten, toiseksi eniten Bojan, sitten muut joksut ja heidän musiikki ja sen jälkeen K musiikki tieltyiltä osin kaikesta en tykkää.
Höpö höpö itelles. Sä et tiedä ketä ja koska B näkee.Höpö höpö nyt taas, eivät ole edes nähneet kesän jälkeen niin koita päästä jo yli.
Tän hölpötyksen voisit jo unohtaa, ei oikein jaksa ketään kiinnostaa.Se huomas tunteensa H:ta kohtaan ja kuinkas sitten kävikään.
Sitäkin, jos S pakotetaan, niin ja eilen oli toinenkin kirjoittaja ei vain minun juttujani.Eniten sua kiinnostaa täällä hokea vain ystäviä ja kollegoita.
Mua kiinnostaa. H&B perustuu kuitenkin aitoihin tunteisiin.Tän hölpötyksen voisit jo unohtaa, ei oikein jaksa ketään kiinnostaa.
Sitäkin, jos S pakotetaan, niin ja eilen oli toinenkin kirjoittaja ei vain minun juttujani.
Mua kiinnostaa. H&B perustuu kuitenkin aitoihin tunteisiin.
Ovat kavereita pölhö, eikä minkään suhteen jäseniä.Mua kiinnostaa. H&B perustuu kuitenkin aitoihin tunteisiin.
Minuakin kiinnostaa. Haluan kuulla kaiken B:n ja H:n suhteesta.Mua kiinnostaa. H&B perustuu kuitenkin aitoihin tunteisiin.
Se nyt vaan on fakta, että B rakastaa Härtsää. Kohta vaihdetaan kihlatOvat kavereita pölhö, eikä minkään suhteen jäseniä.
Kiusaajat.Minuakin kiinnostaa. Haluan kuulla kaiken B:n ja H:n suhteesta.
Tämä olisi jo kaikkien laskelmointien äiti. Tehdä julkaistava keskikertainen biisi, että huomio kääntyisi siihen. No, kaikkihan on mahdollista tässä maailmassa.On se Bojan ovela. Tekee tommosen biisin ja kaikki luulee, ettei heistä Sadien kanssa mitään tullu. Paraikaakin on kutemassa hänen kanssaan ja saavat olla rauhassa.
Olet tekopyhä p*ska. Ei muakaan noi H höpinät kiinnosta yhtään, mutta ymmärrän niiden kirjoittajia kuitenkin hiukan. Sinä se täällä olet se, joka on kiusannut muita päivästä toiseen ja yrittänyt tukahduttaa keskustelun.Kiusaajat.
B on ovela, koska shippauksen avulla yritti kätkeä suhteensa Härtsään. Lopulta heidän suhde kuitenkin paljastui.Tämä olisi jo kaikkien laskelmointien äiti. Tehdä julkaistava keskikertainen biisi, että huomio kääntyisi siihen. No, kaikkihan on mahdollista tässä maailmassa.