vierailija
Mitään lähdettä ei ole.Siis nyt se lähde tai sitten viskaat sen kristallipallosi vihdoin ulos ikkunasta.
Mitään lähdettä ei ole.Siis nyt se lähde tai sitten viskaat sen kristallipallosi vihdoin ulos ikkunasta.
Kaikkosi aika nopeasti paikaltaSiis nyt se lähde tai sitten viskaat sen kristallipallosi vihdoin ulos ikkunasta.
Kuva 13Oisko sulla linkata alkuperäinen kuva/video? Vai olitko itse paikan päällä stalkkeroimassa?
Selvää trollausta tuo oli. Ois kiva jos hän olis siellä mut en usko.Siis nyt se lähde tai sitten viskaat sen kristallipallosi vihdoin ulos ikkunasta.
Ihan selvästi on gf. Shippaajat yrittää viimiseen asti valehdella.Kuva 13
Tatjana Inginen on Instagram: "Cha Cha Cha 🟢 Kiitos @paidatonriehuja #käärijä #autograph #foorum #foorumkeskus #meetandgreet #helsinki #suomi #finland"
10 likes, 0 comments - howitta on November 7, 2024: "Cha Cha Cha 🟢 Kiitos @paidatonriehuja #käärijä #autograph #foorum #foorumkeskus #meetandgreet #helsinki #suomi #finland".www.instagram.com
En ole shippaaja, mutta ei edelleenkään näytä häneltä.Ihan selvästi on gf. Shippaajat yrittää viimiseen asti valehdella.
Kiitos, tuo onkin vähän parempilaatuinen. Kyllä se on hän.Kuva 13
Tatjana Inginen on Instagram: "Cha Cha Cha 🟢 Kiitos @paidatonriehuja #käärijä #autograph #foorum #foorumkeskus #meetandgreet #helsinki #suomi #finland"
10 likes, 0 comments - howitta on November 7, 2024: "Cha Cha Cha 🟢 Kiitos @paidatonriehuja #käärijä #autograph #foorum #foorumkeskus #meetandgreet #helsinki #suomi #finland".www.instagram.com
Ainakin tukka on tosi paljon pöyhkeämpi jos toi on hän. Mutta ihan mahdollista tietty sekin, jos kovasti laitettu.En ole shippaaja, mutta ei edelleenkään näytä häneltä.
Se tukka on auki, kun yleensä on kuvissa kiinni. Tottakai se näyttää silloin vähän pöyheämmältä.Ainakin tukka on tosi paljon pöyhkeämpi jos toi on hän. Mutta ihan mahdollista tietty sekin, jos kovasti laitettu.
oon nähnyt hänet vaan sellaisella suoralla polkalla.Se tukka on auki, kun yleensä on kuvissa kiinni. Tottakai se näyttää silloin vähän pöyheämmältä.
Ehkä se biisi kertoo siitä, kun Bojan oli rakastunut Härtsään ja se oli Kärtsä joka oksensi siellä vessassa.H&B ne yhteen soppii, kohta laitetaan pussauskoppiin, ihana pari
B jako myös tän stoorinKärtsän instastoori! Sielläkin mainostaa Joksujen albumia B pahvinuken kanssa
Joo, pari kertaa oon jutellut merch-pisteellä ja on mukavaOn. Kaunis!
Ihana Kärtsä hyödynsi tuon nyt hyvin.Kärtsän instastoori! Sielläkin mainostaa Joksujen albumia B pahvinuken kanssa
Ihana, kun mainostaa toistensa levyjäIhana Kärtsä hyödynsi tuon nyt hyvin.
En ymmärrä, miksi jotkut kieltävät ihan selvän asian. Kuvassa 13 myyntipöydän takana.Ihan selvästi on gf. Shippaajat yrittää viimiseen asti valehdella.
Niin onIhana, kun mainostaa toistensa levyjä
Joo ei taida paljoa shippaus haittaa kun tekevät sitä ihan itse.B jako myös tän stoorin
Saa ainakin omalla puhelimella.Sori, mut mun on ihan pakko tietää saako kännykällä tota TM -merkkiä?
Miten kaverin promoaminen on shippausta? Viivi promosi K:n levyä stooreissa ja K jakoi sen, onko nyt Viivi ja Kärtsä yhdessä?Joo ei taida paljoa shippaus haittaa kun tekevät sitä ihan itse.
Sunlaisten takia B ei laita K:n tapamisista samanlsia päivityksiä kuin Luken kanssa. Ei edes albumia saa mainostaa...Joo ei taida paljoa shippaus haittaa kun tekevät sitä ihan itse.