vierailija
Ystäviä™Eli Jere ja Sadie, siis. Tai no, sanojen perusteella tämä toinen vaikuttaa vähän ekan rakkauden peittelyltä.
Ystäviä™Eli Jere ja Sadie, siis. Tai no, sanojen perusteella tämä toinen vaikuttaa vähän ekan rakkauden peittelyltä.
Etel ja Sadie siisEli Jere ja Sadie, siis. Tai no, sanojen perusteella tämä toinen vaikuttaa vähän ekan rakkauden peittelyltä.
No ei varmaan sanasta sanaan, mut ehkä pyytänyt mainostamaan Joksujen tulevaa levyä tai jotain.Jep näinkin on voinut käydä. Tuskin on kuitenkaan käskenyt sanomaan noin
🥹 (Mä voin tarjoutuu, jos se ei löydä ketään muuta).Voi Boitsu jos joku ansaitsis kyllä vihdoin jonkun sellaisen ihmisen, jonka kanssa juttu toimii
Älä unohda sanaa kollega.Boitsu parka. Ihastuu ensin näkyvästi varattuun mieheen ja lentelee tämän perässä Suomeen - ei onnistu. Ihastuu seuraavaksi amerikkalaiseen nöyttelijään ja lentelee tämän perässä Jenkkeihin - ei onnistu. Mutta hyvät kaverit ainakin sai molemmista.
Mä muistelen että ne sanoivat stb:stä että menivät lontooseen ja tekivät heti balkanilaisimman biisinsä Ja siis siinähän joka tapauksessa taidetaan kaivata sitä kotona, tutuissa kuvioissa olevaa rakasta, kun itse ollaan vieraassa kaupungissa, eli ei se ihan kaikenlaisista kaukosuhteista kerro. En täsmällisesti sanoja muista, mutta näinhän b itse sen tarinaa on avannut, siis että siinä käsitellään koti-ikävää ja ikävöidään siellä olevaa rakasta.Mut edelleenkin Bluza ainakin on kirjotettu jo ennen Sadie-kuviota ŠBJ en tiedä, mut jos se on valmistunut helmikuun lopussa nii on sitä jo alettu hyvissä ajoin ennen sitä kirjotella.
Kyllä, niin käy. Bojan on hyvin rakastunut minuun. T. Pöytyän pisamanaamainen mummoNiin linjat kuumina vähän pohjoisempaan suuntaan
No onhan se voinut olla niillä puheenaiheena, jopa aika todennäköisestikin. Jos siellä on hiukankaan puhuttu bojanista tai muuten vaan tunnustauduttu JO faniksi niin lienee aika nopeasti tuleva levykin keskusteluissa mukanaJaa ihan randomisti ois vaan alkanut fanitapaamisessa mainostamaan Joksujen levyä, kun fani kuvaa juupa juu.
Eikä esimerkiksi ollenkaan se, että festarikesä oli ohi ja levyn teko siinä vaiheessa että pystyi irtautumaan studiolta?Bojanin tiheä kavereiden tapailu ja lentely ympäri Eurooppaa alkusyksystä alkaen sopii siihen, että juttu Sadien kanssa kariutui ja nyt on aikaa nähdä niitä ihmisiä, joille ei aikaa ollut seurustelun aikana.
Joo tää Etsku kuvio on edelleen vähän epäselvä, voi hyvin olla et kariutui.Etel ja Sadie siis
Kohta Boitsu parka alkaa shippikirjeiden sijaan saada Suomesta vähän toisenlaisia rakkauskirjeitä.🥹 (Mä voin tarjoutuu, jos se ei löydä ketään muuta).
Mä en usko, että ovat ikinä virallisesti seurustelleetkaan. Sen verran jäätävästi tuli Bojanilta se "ystäviä ja kollegoita" lausahdus, että on luultavasti saanut pakit heti alkuvaiheessa.Bojanin tiheä kavereiden tapailu ja lentely ympäri Eurooppaa alkusyksystä alkaen sopii siihen, että juttu Sadien kanssa kariutui ja nyt on aikaa nähdä niitä ihmisiä, joille ei aikaa ollut seurustelun aikana.
Varsinkin levyä, jota sille ei oltu Bojanin toimesta suostuttu soittamaan.Jaa ihan randomisti ois vaan alkanut fanitapaamisessa mainostamaan Joksujen levyä, kun fani kuvaa juupa juu.
Ehkä K on nyt jo saanut kuulla jotain sentäänVarsinkin levyä, jota sille ei oltu Bojanin toimesta suostuttu soittamaan.
Vai olisiko Jan armahtanut, ja soittanut Münchenissä.
Etel ei liity B:n juttuihin mitenkään, mistäköhän tääkin on repäisty.Joo tää Etsku kuvio on edelleen vähän epäselvä, voi hyvin olla et kariutui.
Kohta Boitsu parka alkaa shippikirjeiden sijaan saada Suomesta vähän toisenlaisia rakkauskirjeitä.
Vanha kunnon Etel-jankkari vauvalta, älä välitä.Etel ei liity B:n juttuihin mitenkään, mistäköhän tääkin on repäisty.
Eiköhän B nyt jo ole soittanut, silloin se oli vielä kesken muutenkin loman aikaan.Varsinkin levyä, jota sille ei oltu Bojanin toimesta suostuttu soittamaan.
Vai olisiko Jan armahtanut, ja soittanut Münchenissä.
Liittyy aika paljonkin.Etel ei liity B:n juttuihin mitenkään, mistäköhän tääkin on repäisty.
Vois ollakin, ehkä? Mutta ei toi toinen musta ole peittelyä yhtään enempää kuin ekakaan.Eli Jere ja Sadie, siis. Tai no, sanojen perusteella tämä toinen vaikuttaa vähän ekan rakkauden peittelyltä.
Joo, äkkiä ois jono ovella kun pyytäis🥹 (Mä voin tarjoutuu, jos se ei löydä ketään muuta).
Nyt menee lapsellisuuksien puolelle.Joo, äkkiä ois jono ovella kun pyytäis
Niin voi olla.Bojanin tiheä kavereiden tapailu ja lentely ympäri Eurooppaa alkusyksystä alkaen sopii siihen, että juttu Sadien kanssa kariutui ja nyt on aikaa nähdä niitä ihmisiä, joille ei aikaa ollut seurustelun aikana.
Varmaan joku palstalainen käynyt trollaamassa.Nyt kun oli Etelistä puhe niin olikohan se taannoinen ”B&E” twiittaus siellä Joksujen juorutilillä heistä? Suomiviittaus se oli ainaki