K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut edelleenkin Bluza ainakin on kirjotettu jo ennen Sadie-kuviota 😄 ŠBJ en tiedä, mut jos se on valmistunut helmikuun lopussa nii on sitä jo alettu hyvissä ajoin ennen sitä kirjotella.
Mä muistelen että ne sanoivat stb:stä että menivät lontooseen ja tekivät heti balkanilaisimman biisinsä 😄 Ja siis siinähän joka tapauksessa taidetaan kaivata sitä kotona, tutuissa kuvioissa olevaa rakasta, kun itse ollaan vieraassa kaupungissa, eli ei se ihan kaikenlaisista kaukosuhteista kerro. En täsmällisesti sanoja muista, mutta näinhän b itse sen tarinaa on avannut, siis että siinä käsitellään koti-ikävää ja ikävöidään siellä olevaa rakasta.

vierailija
Bojanin tiheä kavereiden tapailu ja lentely ympäri Eurooppaa alkusyksystä alkaen sopii siihen, että juttu Sadien kanssa kariutui ja nyt on aikaa nähdä niitä ihmisiä, joille ei aikaa ollut seurustelun aikana.

vierailija
vierailija
Bojanin tiheä kavereiden tapailu ja lentely ympäri Eurooppaa alkusyksystä alkaen sopii siihen, että juttu Sadien kanssa kariutui ja nyt on aikaa nähdä niitä ihmisiä, joille ei aikaa ollut seurustelun aikana.
Mä en usko, että ovat ikinä virallisesti seurustelleetkaan. Sen verran jäätävästi tuli Bojanilta se "ystäviä ja kollegoita" lausahdus, että on luultavasti saanut pakit heti alkuvaiheessa.

Yhteistyössä