Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannelta puuttuu enää Onlyfans -tili
Vai puuttuuko? Kuka tietää
Tätä minäkin olen miettinyt että Onlyfans lienee Jannen seuraava bisnes... Asiassa on kyllä yksi mutta. Onko lihavalle, keski-ikäiselle homomiehelle oikeasti kysyntää? No kokeilemalla se selviää. Se Jannen ketsuppipullon vatkausvideo antoi jo osviittaa, mitä saattaa olla tulossa..

vierailija
Ei ole mies tyhmä lainkaan. Sinä taidat olla. Tai siis olet. Antaa ihmisten maksaa jos haluavat. Miten sinä jaksat valittaa kaikesta? Etkä ymmärrä että pyytää saa mitä haluaa. Jotkut maksaa, toiset ei. Ja sinä se vaan räjäytät pääsi ihan turhasta, kun ei muuta sinun elämää yhtään mitä muut tekee. Kuvitella. Onpa konsepti. Antaa ihmisten päättää omasta elämästään ja teoistaan.
Juu, Janne oppi jo onnenarvassa millä houkutellaan ihmiset soittamaan, siinä taisi olla 6e/puhelu.

vierailija
Tätä minäkin olen miettinyt että Onlyfans lienee Jannen seuraava bisnes... Asiassa on kyllä yksi mutta. Onko lihavalle, keski-ikäiselle homomiehelle oikeasti kysyntää? No kokeilemalla se selviää. Se Jannen ketsuppipullon vatkausvideo antoi jo osviittaa, mitä saattaa olla tulossa..
Et sitten ole käynyt ikinä siellä? Älä puhu kun et ymmärrä mitään.

vierailija
On kuitenkin faneille ihanaa Jannen parvelut , kokkikurssi, vanhus apu, live show ja joulua odotellessa vaikkapa illallinen ja tassuterapia samalla, puhelut tuttaville, joulun alla puhelu joulupukille ja aattona kutsua Janne joulupukki käymään,. Ja tietenkin kissat ja koirat hotelliin jossa voi yöpyä itsekin.. Monipuolinen kattaus. Joulun odotusta ⛄

vierailija
Oletko ikinä käynytkään sivulla? Kommentistasi päätellen et.

Yhteistyössä