K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on haukuttu Bojere shippaajia, koska itsekin olen aina tiennyt, että he ovat ystäviä. Mutta nämä S/B shippaajat eivät enään usko, että he vain ystäviä ja aikovat julkista suhteen. Näyttää nämä S/B shippaajat eivät tunnu kunnioittavan Btä mitä hän sanoi, että juorut häiritsivät, että joutui kertomaan läheisille niistä juoruista. Te käyttäydytte yhtä samalla tavalla kuin tosihipparit

vierailija
Täällä on haukuttu Bojere shippaajia, koska itsekin olen aina tiennyt, että he ovat ystäviä. Mutta nämä S/B shippaajat eivät enään usko, että he vain ystäviä ja aikovat julkista suhteen. Näyttää nämä S/B shippaajat eivät tunnu kunnioittavan Btä mitä hän sanoi, että juorut häiritsivät, että joutui kertomaan läheisille niistä juoruista. Te käyttäydytte yhtä samalla tavalla kuin tosihipparit
En mä ainakaan usko, et aikovat julkistaa suhteen, mut selvästi B on häneen ihastunut kun ovat ensi kerran tavanneet. Tuliko siitä lopulta mitään ja kuinka vakavaa, niin siitä ei mitään hajua.

vierailija
Oikeassa olet, eihän tässä enää voi Bojanin sanomisia kunnioittaa sen jälkeen, kun on nähnyt Stephanien sanat.

vierailija
Ei tule. Vaikka kertoisi kenestä niin tähän en usko.
Mutta aivan varmasti asiasta kysytään. Vaikka ei nyt lähiaikoina mihinkään haastatteluihin menisikään, niin tämä kiinnostaa kyllä myöhemminkin. Mitähän sitten vastaa. Vieläkö sanoo olevan vaan ystäviä ja kollegoita vai kierteleekö enemmän?
Tämä käänne ihmetyttää mua kyllä suuresti. Kun sanoi tosiaan aika selvästi, että juorut ahdistaa, niin tämäkö nyt sitten jotenkin helpottaa tilannetta? Jos ne juorut oli jo pikkasen rauhoittuneet, niin nythän ne lähtee suorastaan laukalle. Täytyihän sen tajuta se. Ja kun ei nuo sanat nyt miltään suurelta mestariteokselta vaikuta, niin ei varmaan tuotos olisi yhtään siitä kärsinyt, vaikka olisi jättänyt ne pisamat pois ja muutenkin ottanut pois kaiken mikä viittaisi Sadieen. Mitä ihmettä Bojan??? Että turpiin vaan ja onnea, ei tule olemaan helppoa jos puheet ahdistaa.

vierailija
Mä en myöskään tajua tätä logiikkaa (jos sellaista on...). Ei ole kuin pari kuukautta, kun Bojan suunnilleen kiukutteli instassa niiden rumours-päivitystensä kanssa Sadie-huhujen tultua julkisuuteen ja nyt tällaiset sanat pisamineen kaikkineen. Että joku mättää tai sitten B:n mieli on muuttunut tosi nopeasti siihen suuntaan että ei välitä.
Voi olla muuttunutkin, mut täällä sanottiin jo silloin, että ei hän varsinaisesti sanonut suhdehuhuista mitään, vaan vain huhuista. Niitähän oli kaikkia tosi inhottavia liittyen tuohon asiaan.

vierailija
Vinkkivitoset Bojanille: Jos et halua, että miespuolisen ystäväsi ja sinun parisuhteen mahdollisuudella/romanttisen tai seksuaalisen kiinnostuksen mahdollisuudella spekuloidaan, älä tee homoeroottista sisältöä hänen kanssaan internetiin (muun muassa anna hänen ratsastaa selässäsi). Ja jos et halua, että naista X yhdistetään sinuun romanttisessa mielessä tai teistä juorutaan, älä tee rakkauslaulua, joka nimeä ja rakkauden kohteen ulkonäköä (osa) myöten viittaa häneen. Että niinkuin mitä Bojan? :D

Yhteistyössä