Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kateus on kavala asia. Senhän takia te reppanat levitätte vihaa ympäriinsä. Jannella on enemmän faneja kuin vihaajia ja se näyttää rietovan teitä suuresti. Teidän pitää suoltaa pahaa oloanne ihmisestä joka on oma itsensä. Selvästi toivotte, että tekin olisitte yhtä uskaliaita mutta sen sijaan nimettömänä puratte vihaa ja teidän kateutta eri keskustelupalstoilla. Ai kun teillä on jännää.
Juuri näin. Jollakin kirjoittajalla kun ei ole omaa elämää vaan pelkkää kateutta Jannea kohtaan. Niin läpinäkyvää tämä kateus kun pitää lokaa heittää hienon ihmisen päälle ja tämän kyllä kaikki näitä kirjoituksia huomaavat.

vierailija
Sananvapaus ei ole sitä mitä te kuvittelette se on.
Teillä Janne-faneilla on kyllä joku mutteri hiukan löysällä siellä pääkopassanne. Saatte väännettyä mielipiteet, pohdinnat, kyseenalaistamiset ja kritiikit vihapuheeksi. Ja teidän mielestä tämä viestiketju "rikkoo lakia" juurikin tämän vihapuheen takia, ja rikosilmoitus pitäisi il.an muuta tehdä. Hoh hoijaa.

vierailija
Teillä Janne-faneilla on kyllä joku mutteri hiukan löysällä siellä pääkopassanne. Saatte väännettyä mielipiteet, pohdinnat, kyseenalaistamiset ja kritiikit vihapuheeksi. Ja teidän mielestä tämä viestiketju "rikkoo lakia" juurikin tämän vihapuheen takia, ja rikosilmoitus pitäisi il.an muuta tehdä. Hoh hoijaa.
Hyvä että ymmärsit.

vierailija
Juuri näin. Jollakin kirjoittajalla kun ei ole omaa elämää vaan pelkkää kateutta Jannea kohtaan. Niin läpinäkyvää tämä kateus kun pitää lokaa heittää hienon ihmisen päälle ja tämän kyllä kaikki näitä kirjoituksia huomaavat.
Vai että läpinäkyvää kateutta. Anna mun kaikki kestää. Mä olen täällä ennenkin yrittänyt kertoa miksi en Jannesta pidä, ja se syy ei todellakaan ole kateus. Mä en ymmärrä miksi ihmiset on niin sokeita. Kateuskorttia lyödään pöytään, kun ei suostuta näkemään asioita laajemmin. EHKÄ tuon ihmisen käytöksessä on jotain, joka saa ihmiset "vihaamaan" häntä?? Mä en kadehdi Jannen taloudellista, surkeaa tilannetta. Mä en kadehdi hänen yksinäisyyttään. Mä en kadehdi hänen sairauttaan. Mä en kadehdi hänen ulkonäköään. Mä en kadehdi hänen lemmikeitään. En kadehdi hänen "julkisuuttaan". Mä en kadehdi Jannessa yhtään mitään. Mutta faneille on selkeästi helpompi vain mussuttaa tuosta kateudesta, kuin että suostuttaisitte näkemään ne oikeat syyt miksi en Jannesta pidä.

vierailija
Kateuteen ei minustakaan Janne keskustelut liity millään tavalla, hänellä omat bisneksensä, keskustelijoilla oman elämän kuviot. Kiinnostus Janneen alkanut kun onnenarvassa kertoi monipuolisista kuviostaan julkisesti.

vierailija
Vai että läpinäkyvää kateutta. Anna mun kaikki kestää. Mä olen täällä ennenkin yrittänyt kertoa miksi en Jannesta pidä, ja se syy ei todellakaan ole kateus. Mä en ymmärrä miksi ihmiset on niin sokeita. Kateuskorttia lyödään pöytään, kun ei suostuta näkemään asioita laajemmin. EHKÄ tuon ihmisen käytöksessä on jotain, joka saa ihmiset "vihaamaan" häntä?? Mä en kadehdi Jannen taloudellista, surkeaa tilannetta. Mä en kadehdi hänen yksinäisyyttään. Mä en kadehdi hänen sairauttaan. Mä en kadehdi hänen ulkonäköään. Mä en kadehdi hänen lemmikeitään. En kadehdi hänen "julkisuuttaan". Mä en kadehdi Jannessa yhtään mitään. Mutta faneille on selkeästi helpompi vain mussuttaa tuosta kateudesta, kuin että suostuttaisitte näkemään ne oikeat syyt miksi en Jannesta pidä.
Mutta kadehdit jotain. Se tulee selväksi sinun kirjoituksista ja pakkomielteestä häneen. Et kai sentään halua myöntää että olet yksinkertaisesti sairas päästäsi? Koska se on ainoa toinen vaihtoehto.

vierailija
Kukahan se reppana on? Se on ihminen eli siis sä, joka jaksaa valittaa ja stalkata yhtä ihmistä kuin se olis sun harrastus. Mikä se tiätty on. Hanki jotain muuta. Viha ei ole terve harrastus.
Edelleenkin, katson jannen facen pari kertaa viikossa, hupimielessä, joten en ole stalkkeri. Mutta itse olet, kun käytät koko hereilläoloaikasi klo 11-02 tämän ketjun seuraamiseen ja raivokkaaseen kommentointiin. Surullista. Hanki elämä

vierailija
Se on hyvä tietää, että täältäkin saa poistettua keskusteluja, jos on tarpeen. Pidetään silmät auki.
Tämä keskusteluketju on pysynyt täällä sitkeästi, vaikka kaikenmaailman "Annat" kyllä sitkeästi yrittääkin ilmiantaa tätä ketjua. Jopa Janne oli uhonnut Otava median päätoimittajalle että jollei tätä ketjua poisteta, hän tekee rikosilmoituksen! No mistäpä Janne nyt EI tekisi rikosilmoitusta 😂 Kyllä Suomessa mentäisi aika surkealle linjalle jos sananvapaus kiellettäisiin. Onneksi nämä "Annat" ja Jannet ei ole mitään diktaattoreita, jotka saisivat asiasta mielipuolisesti yksinään päättää. Huh.

vierailija
Kerropa nyt mistä Jannea voi kadehtia, minä en ainakaan mistään koska hänellä ei ole mitään kadehtimisen aihetta. Asuu vuokralla, yrittäjänä eläinhotellia ym muuta pyörittää, auto. Valittaa kun otti loparit ja kuluja on paljon. Hänellä ei ole mitään mitä itse haluaisin.

vierailija
Mutta kadehdit jotain. Se tulee selväksi sinun kirjoituksista ja pakkomielteestä häneen. Et kai sentään halua myöntää että olet yksinkertaisesti sairas päästäsi? Koska se on ainoa toinen vaihtoehto.
Ei. EN KADEHDI. Miksi sinä tuputat tuota kateutta??? Eikö ihmisen "vihaamiseen" muka oikeasti ole mitään muuta syytä kuin kateus?? Mä olen ihan satavarma, että et sinäkään kaikista ihmisistä pidä! No kun lähdetään sitten miettimään miksi et pidä vaikka siitä naapurin Pirkosta, niin eiköhän se syy löydy sieltä Pirkon käyttäytymisestä/olemisesta. Tuskin sinäkään Pirkkoa kadehdit. Pirkossa vain on jotain mistä sinä et pidä.

vierailija
Tämä keskusteluketju on pysynyt täällä sitkeästi, vaikka kaikenmaailman "Annat" kyllä sitkeästi yrittääkin ilmiantaa tätä ketjua. Jopa Janne oli uhonnut Otava median päätoimittajalle että jollei tätä ketjua poisteta, hän tekee rikosilmoituksen! No mistäpä Janne nyt EI tekisi rikosilmoitusta Kyllä Suomessa mentäisi aika surkealle linjalle jos sananvapaus kiellettäisiin. Onneksi nämä "Annat" ja Jannet ei ole mitään diktaattoreita, jotka saisivat asiasta mielipuolisesti yksinään päättää. Huh.
Älä laita nimeäni lainausmerkkeihin. Et taida ymmärtää miten lainausmerkkejä käytetään ja mikä niiden tarkoitus on. Älä näytä tyhmyyttäsi jälleen kerran. Se on ihan vaan Anna.

vierailija
Tämä keskusteluketju on pysynyt täällä sitkeästi, vaikka kaikenmaailman "Annat" kyllä sitkeästi yrittääkin ilmiantaa tätä ketjua. Jopa Janne oli uhonnut Otava median päätoimittajalle että jollei tätä ketjua poisteta, hän tekee rikosilmoituksen! No mistäpä Janne nyt EI tekisi rikosilmoitusta Kyllä Suomessa mentäisi aika surkealle linjalle jos sananvapaus kiellettäisiin. Onneksi nämä "Annat" ja Jannet ei ole mitään diktaattoreita, jotka saisivat asiasta mielipuolisesti yksinään päättää. Huh.
Sananvapautta ei ole kielletty. Vihapuhe on.

Yhteistyössä