vierailija
Vitsit ne varmaan menee hetkessä, harmi kun en pääse lähtemään nyt töistä. Yritän ehtiä Triplaan yheks, ei varmaan Forumin kautta kannata koukata.Mä lähen nyt hakeen ämpärin, moi
Vitsit ne varmaan menee hetkessä, harmi kun en pääse lähtemään nyt töistä. Yritän ehtiä Triplaan yheks, ei varmaan Forumin kautta kannata koukata.Mä lähen nyt hakeen ämpärin, moi
Ja sä otit sen promovideon shippiviittauksena? Just. Bojan varmasti toivoo, että voisi olla Kn kanssa tekemisissä vapaasti, ilman että jokaikistä lausetta, viestiä, kuvaa jne. ei liitettäisi millään tavalla shippiin.millä lailla? Luulen että Bojan tietää että niin kauan kun he Kärtsän kanssa ovat ystäviä (eli 40 vuotta ainakin) heitä tullaan jollain lailla myös ns. parittamaa . Mutta just hetki sitten julkaisi (suomenkielisen) promovideon Kärtsän levystä omassa IG:ssään, ja kyllä hän tietää mitä siitäkin keksitään, ei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Eli vaikuttaa että jutut ei ihan hirveästi haittaa. Tietenkään mitään kirjeitä tm ei kukaan saa hälle aiheesta lähettää
Shippiinhän sitä heti käytettiinkin, ainakin tumpussa yms, ihan nätisti kyllä. Ja pointti on se, että Bojan kyllä tietää, että näin tapahtuu, ja siitä huolimatta promoaa kaveriaan. Ei promoaisi, jos se häntä kovasti haittaisi.Se on kaverin promoamista. Jos siitäkin tehdään shippiä, käy pian niin, ettei hän julkaise enää mitään
tuollaistakaan.
Rikollinen mieli tekee kummia.Shippiinhän sitä heti käytettiinkin, ainakin tumpussa yms, ihan nätisti kyllä. Ja pointti on se, että Bojan kyllä tietää, että näin tapahtuu, ja siitä huolimatta promoaa kaveriaan. Ei promoaisi, jos se häntä kovasti haittaisi.
Tässä nyt jutun juonena on se, että vaikka mä en ottais minään 'shippiviittauksena' (mitä hel...toi edes tarkoittaa??), niin sellaiseen tarkoitukseen kaikkia Bojanin Kärtsä-viittauksia kuitenkin käytetään, ja toisinpäin. Ja jos ihan kamalasti haittais Boitsua, niin ei hän sitten julkaisisi mitään. Koska Bojan ei todellakaan ole tyhmä ja tietää kyllä ihan hemmetin hyvin, mitä puhutaan ja mitä juttuja liikkuu.Ja sä otit sen promovideon shippiviittauksena? Just. Bojan varmasti toivoo, että voisi olla Kn kanssa tekemisissä
vapaasti, ilman että jokaikistä lausetta, viestiä, kuvaa jne. ei liitettäisi millään tavalla shippiin.
Muuta en sano kuin että voitaisiinko lakata puhumasta Bojanin tai Kärtsän suulla ja antaa heidän tehdä omat päätöksensä? Ei kiinnosta muu mutta siitä olen varma, että jos Bojania shippaus oikeasti ahdistaisi, ei K viljelisi niitä shippijuttuja enää ollenkaan.Ja sä otit sen promovideon shippiviittauksena? Just. Bojan varmasti toivoo, että voisi olla Kn kanssa tekemisissä vapaasti, ilman että jokaikistä lausetta, viestiä, kuvaa jne. ei liitettäisi millään tavalla shippiin.
Ehkä hän toivoo että kun pysyy asialinjalla, shippaus vähenee.Shippiinhän sitä heti käytettiinkin, ainakin tumpussa yms, ihan nätisti kyllä. Ja pointti on se, että Bojan kyllä tietää, että näin tapahtuu, ja siitä huolimatta promoaa kaveriaan. Ei promoaisi, jos se häntä kovasti haittaisi.
ootko ihan saakelin sekaisin vaan vain perinteisen tyhmä? Ei ole mitään rikollista siinä että leikitään mielikuvitusleikkejä, onko se järkevää, ei välttämättä, mutta mitään rikollista siinä ei ole.Rikollinen mieli tekee kummia.
Sanoisi sitten asiasta Kärtsälle, ei ole tainnut hän lopettaa shippausta...Ehkä hän toivoo että kun pysyy asialinjalla, shippaus vähenee.
Tämä.ootko ihan saakelin sekaisin vaan vain perinteisen tyhmä? Ei ole mitään rikollista siinä että leikitään mielikuvitusleikkejä, onko se järkevää, ei välttämättä, mutta mitään rikollista siinä ei ole.
ei ole mitään 'asialinjaa', jolla shippaus vähenisi. Kaikkia viittauksia voidaan käyttää shippiin, jos näin halutaan. Ootko ikinä käynyt tumpussa?Ehkä hän toivoo että kun pysyy asialinjalla, shippaus vähenee.
K on vähentänyt niitä jo nyt paljon ja muuttanut juttuja erilaisiksi.Muuta en sano kuin että voitaisiinko lakata puhumasta Bojanin tai Kärtsän suulla ja antaa heidän tehdä omat päätöksensä? Ei kiinnosta muu mutta siitä olen varma, että jos Bojania shippaus oikeasti ahdistaisi, ei K viljelisi niitä shippijuttuja enää ollenkaan.
Eihän jotkut täällä edes erota rikollista toimintaa fiktiosta. Tumblr ja Obaman ja Harry Stylesin shippaus räjäyttäisi varmaan sellaisten aivot.ei ole mitään 'asialinjaa', jolla shippaus vähenisi. Kaikkia viittauksia voidaan käyttää shippiin, jos näin halutaan. Ootko ikinä käynyt tumpussa?
Jos mielikuvitusleikeissä mennään liian pitkälle, lähetytään rikosta.ootko ihan saakelin sekaisin vaan vain perinteisen tyhmä? Ei ole mitään rikollista siinä että leikitään mielikuvitusleikkejä, onko se järkevää, ei välttämättä, mutta mitään rikollista siinä ei ole.
Mä olen samaa mieltä. Parilla sekopäällä on mennyt pahasti yli ja se rassaa. Ja varmasti jossain kohtaa piti sometaukoa kun rassasi liikaa. Mutta nyt joko kirjeet loppui tai muuten asiat ovat järjestyneet, koska loman jälkeen on tuutattu Kärdeen liittyvää materiaalia paljon.millä lailla? Luulen että Bojan tietää että niin kauan kun he Kärtsän kanssa ovat ystäviä (eli 40 vuotta ainakin) heitä tullaan jollain lailla myös ns. parittamaa . Mutta just hetki sitten julkaisi (suomenkielisen) promovideon Kärtsän levystä omassa IG:ssään, ja kyllä hän tietää mitä siitäkin keksitään, ei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Eli vaikuttaa että jutut ei ihan hirveästi haittaa. Tietenkään mitään kirjeitä tm ei kukaan saa hälle aiheesta lähettää
T. 1984 ja ajatusrikolliset, näköjään...Jos mielikuvitusleikeissä mennään liian pitkälle, lähetytään rikosta.
Ja shippaus tulis pitää poissa asianosaisten silmiltä. Jos B promoaa Kn musiikkia, hän ei varmasti halua instatililleen jne. mitään shippikommentteja.Ehkä hän toivoo että kun pysyy asialinjalla, shippaus vähenee.
Se siinä on riskinä, ettei B voi laittaa kohta enää mitään. Toisaalta aika kuivaa se shipin kannalta pidemmän päälle olis ihastella vain niitä levypromoja ym.ei ole mitään 'asialinjaa', jolla shippaus vähenisi. Kaikkia viittauksia voidaan käyttää shippiin, jos näin halutaan. Ootko ikinä käynyt tumpussa?
Kiitos, tää on järkevä huomio, että ei muut Joksut varmasti jakaisi mitään sellaista yksityistä materiaalia, joka Bojania ahdistaisi. Tuossa tapauksessa Bluzaa vielä oikein markkinoitiin Käärijä- ja Bojere-liitännäisillä hashtägeillä, eli varmasti oli tiedossa, miten fanit sen videon ottaisivat, eli joku innostuisi siitä shippausmielessä.Mä olen samaa mieltä. Parilla sekopäällä on mennyt pahasti yli ja se rassaa. Ja varmasti jossain kohtaa piti sometaukoa kun rassasi liikaa. Mutta nyt joko kirjeet loppui tai muuten asiat ovat järjestyneet, koska loman jälkeen on tuutattu Kärdeen liittyvää materiaalia paljon.
Ja huom. Muut Joksut jakoivat tämän yksityisen koiran rapsuttamisen videon Kärden kotoa. Olisivatko he tehneet sen ystävälleen jos se edelleen ahdistaisi että heitä yhdistetään.
Mä en ymmärrä mikä siinä koiran rapsuttamisvideossa on shippaukseen viittaavaa tai Bojania häiritsevää? Koko bändihän oli siellä ja koko Kn perhe.Mä olen samaa mieltä. Parilla sekopäällä on mennyt pahasti yli ja se rassaa. Ja varmasti jossain kohtaa piti sometaukoa kun rassasi liikaa. Mutta nyt joko kirjeet loppui tai muuten asiat ovat järjestyneet, koska loman jälkeen on tuutattu Kärdeen liittyvää materiaalia paljon.
Ja huom. Muut Joksut jakoivat tämän yksityisen koiran rapsuttamisen videon Kärden kotoa. Olisivatko he tehneet sen ystävälleen jos se edelleen ahdistaisi että heitä yhdistetään.
Puhui rikollisesta mielestä, joka kääntää aina kaiken niin, että jokainen teko on oikeutettu, koska kohde sen itse teoillaan aiheuttaa.ootko ihan saakelin sekaisin vaan vain perinteisen tyhmä? Ei ole mitään rikollista siinä että leikitään mielikuvitusleikkejä, onko se järkevää, ei välttämättä, mutta mitään rikollista siinä ei ole.
no, tätä samaa on jauhettu nyt kohta 1.5 vuotta. Välillähän B ei mitään laittanutkaan ja oli kokonaan muutenkin pois somesta. Mutta nyt on vissiin Boitsun päässä asiat järjestyneet ja voi taas promota kaveria ja ihan yhteiskuvankin julkaista (elokuussa)Se siinä on riskinä, ettei B voi laittaa kohta enää mitään. Toisaalta aika kuivaa se shipin kannalta pidemmän päälle olis ihastella vain niitä levypromoja ym.
Ei kuitenkaan tainnut olla videon fokus ne näkymättömät asiat, vaan se, että K rapsuttelee söpösti B:tä, joka rapsuttelee koiraa. Hashtäginä "bluza" ja kaikki mahdolliset Bojaniin ja Käärijään liittyvät, eli Joksut yhdisti kyllä asiat ihan itse.Mä en ymmärrä mikä siinä koiran rapsuttamisvideossa on shippaukseen viittaavaa tai Bojania häiritsevää? Koko bändihän oli siellä ja koko Kn perhe.
Tää yks piti jo K:n musavideopätkääkin shippivideona Ei oo muumit laaksossa ei🫣Mä en ymmärrä mikä siinä koiran rapsuttamisvideossa on shippaukseen viittaavaa tai Bojania häiritsevää? Koko bändihän oli siellä ja koko Kn perhe.
Jos Bojan käyttäytyisi kuten täällä nämä Bojan-kuiskaajat ja puolestaloukkaantujat haluaisivat, olisi hän lähtenyt jo soolouralle ja lopettanut kokonaan somen käytön...no, tätä samaa on jauhettu nyt kohta 1.5 vuotta. Välillähän B ei mitään laittanutkaan ja oli kokonaan muutenkin pois somesta. Mutta nyt on vissiin Boitsun päässä asiat järjestyneet ja voi taas promota kaveria ja ihan yhteiskuvankin julkaista (elokuussa)