K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on täysin spekulointia, mutta en ihmettelisi, jos Bojanin ja Damonin välit olisi viilentyneet Sadien takia. Damonin itse tiedostettu läheisriippuvuus voi manifestoitua niin, että herää mustasukkaisuutta ja omistushalua. En usko, että mitään draamaa siis on meneillään, mutta eivät välttämättä ole enää niin kavereita kuin vaikka D ja Kris.

vierailija
Tiedän kyllä, mutta vaikuttaa siltä, että Bojania myös shippaus on alkanut rassaamaan.
millä lailla? Luulen että Bojan tietää että niin kauan kun he Kärtsän kanssa ovat ystäviä (eli 40 vuotta ainakin) heitä tullaan jollain lailla myös ns. parittamaa . Mutta just hetki sitten julkaisi (suomenkielisen) promovideon Kärtsän levystä omassa IG:ssään, ja kyllä hän tietää mitä siitäkin keksitään, ei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Eli vaikuttaa että jutut ei ihan hirveästi haittaa. Tietenkään mitään kirjeitä tm ei kukaan saa hälle aiheesta lähettää

vierailija
millä lailla? Luulen että Bojan tietää että niin kauan kun he Kärtsän kanssa ovat ystäviä (eli 40 vuotta ainakin) heitä tullaan jollain lailla myös ns. parittamaa . Mutta just hetki sitten julkaisi (suomenkielisen) promovideon Kärtsän levystä omassa IG:ssään, ja kyllä hän tietää mitä siitäkin keksitään, ei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Eli vaikuttaa että jutut ei ihan hirveästi haittaa. Tietenkään mitään kirjeitä tm ei kukaan saa hälle aiheesta lähettää
Se on kaverin promoamista. Jos siitäkin tehdään shippiä, käy pian niin, ettei hän julkaise enää mitään tuollaistakaan.

Yhteistyössä